maandag 9 mei 2011

LIST: Happy things on a SUNNY/GREY MONDAY

1. M'n favoriete Blue Blood Skinny Jeans zonder al te veel moeite eindelijk weer passen.

2. Een 5K in 25 minuten en 32 seconden lopen.

3. Nog maar drie nachtjes slapen tot mijn verjaardag!

4. Geen nieuwe gaatjes bij de tandarts, slechts een vulling die vervangen moet worden..

5. De complete soundtrack van Vampire Diaries seizoen 1 herontdekken en al dagen op repeat luisteren.

6. Nog precies 28 nachtjes totdat ik op een heerlijk Grieks Eiland cocktails slurp en frisse salades eet met Ashley!

7. Die grote teennagel die operatief verwijderd moest worden, maar waar ik toch op het laatste moment van af zag omdat ik er geen last van had. Die teennagel liet zaterdag, pijnloos, wat zeg ik, gevoelloos! spontaan los! En vanmorgen toen ik m'n teen voor het eerst aan durfde te raken kwam ik er achter dat die 'huid' helemaal geen huid is, maar gewoon al een halve nagel! Over twee maanden heb ik weer een normale teennagel!

8. Nog maar drie cleansing days! En hoewel ik wel een aantal dingen door zal blijven voeren in m'n 'daily diet' is het toch fijn dat ik ook weer schaamteloos sushi kan eten, een glaasje bubbels kan drinken en zo af en toe 's ochtends een eitje kan bakken.

9. Na een hectische ochtend met hardlopen, het bereiden van drie maaltijden, boodschappen doen en een tandarts bezoek op bed met drie kussens in m'n nek een waterig zonnetje dat de kamer in schijnt bloggen..

Liefs,

18 opmerkingen:

  1. Klinkt allemaal super! En nu je het zegt, ik ben al zo lang niet meer naar de tandarts geweest. Moet maar snel weer een afspraak maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb je meer geluk dan mij bij de tandarts! ik heb een klein gaatje, tussen mijn kiezen in (tandartsmaakt daar speciaal fotos voor)

    Dat wordt dus vullen

    En verder klinkt als heerlijke maandag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehhh, van die dingen zou ik ook gelukkig worden ja :) Nice van de tandarts en van je teentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh la la! Klinkt weer als een goede start v.d week!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn van je teen! En jullie gaan echt al snel op vakantie, tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Na punt één op je lijstje heb ik me nu echt voorgenomen om wat minder alcohol te drinken en vooral veel te gaan hardlopen, want ik ben er een week geleden ook achtergekomen dat mijn favoriete spijkerbroek me toch echt te klein is geworden..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt heerlijk :) Uiteindelijk is het ook mijn doel om weer in een stapel spijkerbroeken te passen die nu in een tas stof staan te verzamelen ;) En jeej, bijna jarig! Ik moet nog vier nachtjes extra slapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Iek ik vind teennagels enzo echt heel eng altijd haha, maar fijn dat je die operatie niet hoefde! Ik kom net van Kreta af, I LOVE IT!!!
    Je bent goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnne post!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke lijst! Maakt zelfs mij blij, op het teennagels verhaal na.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hee!

    Ik lees af en toe je blog, en nu was ik een spel aan het doen en kwam ik jouw foto's tegen.
    Ik vraag me af of jij dit wel bent, ik heb zo het idee van niet. ( Ik kan het fout hebben hoor )

    Maar dit is het adres: http://www.playtopia.nl/profile/myprofile/profile.php?profile=9345201#
    Ik weet niet of je hier op kan komen maar anders is de spelersnaam Piggle.

    Sorry als jij het wel bent

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aaaah heerlijk die lijstjes.. ik moet me eigenlijk ook bewuster gaan maken over wat ik nu fijn vind..

    BeantwoordenVerwijderen