dinsdag 10 mei 2011

OUTFIT: 4th & 5th of MAY

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Zoals ik al gezegd had, was m'n koffer voor Berlijn ingepakt voor 18 graden met een waterig zonnetje. In plaats daarvan hadden we de eerste twee dagen wolken, op dag twee zelfs een paar druppels regen en was het gemiddeld zo'n twaalf graden. Op de derde dag steeg het kwik gelukkig al naar zestien graden met een wat beter zichtbaar zonnetje maar ik kan jullie verzekeren, ik heb het koud gehad.

Wat ik nog meer gehad heb? Pijn in m'n voeten! Dag twee was hels. We hebben van negen uur 's ochtends tot elf uur gelopen, slechts drie keer even het OV gepakt.. ik heb veertien uur lang op die fijne hakken gelopen! Kijk zo hoog zijn ze niet, maar veertien uur, dat was zelfs voor mijn voeten te veel. 

Goed nu ga ik iets bekennen waar jullie me voor gaan haten, maar normaal.. als ik wist dat ik pijn in m'n voeten zou gaan krijgen, dan slikte ik ibuprofen. Ja lieve lezers, dat lezen jullie goed en ik zal jullie met mijn hand op m'n hart beloven dat NOOIT meer te doen.

What I was wearing on 0405: Jurkje Filippa K, Sjaal Filippa K, Laarzen Hugo Boss, Jas ZARA, Tas Paule Ka

What I was wearing on 0505: Skinny ZARA, Shirt MANGO, Jasje ZARA, Tas Ready to Fish, Ballerina's Marc by Marc Jacobs, Zonnebril Carrera

Liefs,

18 opmerkingen:

  1. Ik ben jaloers op de inhoud van jouw kledingkast! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, Annemerel, die ibuprofun toch! Als je weet dat je een dagje moet stappen, kleef dan met voorbedachte rade anti-blaren pleisters, tuurlijk worden je voeten nog wel moe maar daar kan je niet veel aan doen. Maar sinds ik gewoon op voorhand van die pleisters kleef zijn wondjes van wrijving of blaren of iets dergelijks verleden tijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Let maar op met die ibuprofen! Ik nam omdat ik suuuuper veel koppijn heb, ook zo vaak pijnstillers. Ik kan gewoon opstaan met hoofdpijn, en dan neem ik zo'n pil. Maar alle pillen in het gamma ibuprofen, neurofen, spidifen,... Die tasten de maag aan op lange duur. En jep, dit heb ik dus. Ik neem nu enkel dafalgan maar dat helpt niet zo goed. En in het ergste geval ibuprofen. Ohja tip: als je het neemt, EET erbij! Want op een wat legere maag heb je meer kans op schade.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Zoiets draag ik vaak ook! Maar die laarzen... *gruwel*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ibufprofen? Oei, das niet zo best. Maar goed dat je het in ieder geval niet meer doet. Ik vind je outfits echt prachtig, je bent echt een fashionable chick ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben vanaf nu de allergrootste fan van jou Roze skinny jeans! Love it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfits, je ziet er goed uit!!

    Tip voor je pijn door bijvoorbeeld het (hard)lopen: mocht je echt naar een pijnstiller willen grijpen, neem dan een of twee paracetamol i.p.v. een ibuprofen. Is véél minder schadelijk.

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pff, ik vind niet dat iedereen zo moet zeuren om die ibuprofen! Als het echt zoveel kwaad kon, werden die dingen niet overal verkocht!
    Ik vind je roze broek trouwens heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kleren!,
    Probeer echt te stoppen met de ibu, het is echt niet goed. Het is een middel wat arsen zorgvuldig voorschrijven, ook voor hele ernstige middelen. Ondanks dat het gewoon te koop is moet je je er toch bewust van zijn dat het echt niet goed voor je is om ze zo om de haverklap te slikken voor elk pijntje.

    Wil je toch een pijnsliller slikken, neem dan iig paracetamol. In het ziekenhuis proberen we indien het mogelijk is ook altijd zo snel mogelijk over te gaan naar de paracetamol.

    @Noemi, ja ze worden gewoon verkocht in Nl. Echter is dit belachelijk gezien het feit dat ze behoorlijk schadelijk kunnen zijn en het dus beter is om ze op dokters voorschrift te krijgen. In andere landen worden ze niet verkocht, iets wat ze in nederland ook in willen voeren maar wat waarschijnlijk niet gebeurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ik leuk vind aan jouw foto's is dat je er niet als een volleerd model opstaat, er zit altijd een bepaalde ongemakkelijkheid in je blik en houding die je aandoenlijk maakt. Verder kan je inderdaad veel beter paracetamol pakken dan ibuprofen en vind ik je roze broek een hit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie trenchcoat heb je! En die roze broek is ook erg leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je bovenste outfit leuker dan je onderste :) Alleen de sjaal vind ik niet zo mooi staan, dat maakt het classy geheel enigszins slordig ogen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je staat steeds zo raar. Zo, scheef. Ik ga m'n hoofd er helemaal door draaien haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aangezien Annemerel zelf al aangeeft te stoppen met de Ibuprofen heeft het weinig zin om hier nog over te gaan preken, toch? Ja het is heel schadelijk maar dat weet ze inmiddels vast al wel. Anders even googlen!

    Ik vind je roze broek geweldig! Staat je echt leuk, fris en vlot. Dat vind ik mooier staan dan de wat tuttigere outfits die je soms draagt. Die zijn ook mooi maar ik hou meer van de blonde-haren-frisse-kleure-look :) En nog een puntje van (opbouwende) kritiek: probeer een beetje rechtop te gaan staan voor de foto's. In de roze broek doe je dat goed maar die eerste 3 foto's, kijk zelf nog eens, eerst leun je naar rechts, dan naar links, dan weer naar rechts. Dan kom je minder mooi over dan je in werkelijkheid bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sjaal is juist wel mooi, ik ben jaloers op jou(w leven) Annemerel :-O

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh ja en die laarzen vind ik ook mooi, ik vind alles wat je draagt mooi. Ik vind het echt raar dat sommige reacties zo kritisch zijn... Klinkt echt verbitterd en negatief.

    BeantwoordenVerwijderen