woensdag 3 maart 2010

That Ass

De weegschaal heb ik sinds die donkere vijfde van februari niet meer gezien, maar vandaag probeerde ik voor de grap wel weer even mijn aller liefste, mooiste, en tegelijkertijd ook strakste spijkerbroek. Mijn mooiste Blue Blood, de skinny die ik ergens aan het eind van de zomer voor het laatst gedragen heb (met enorme buikkrampen, omdat 'ie eigenlijk gewoon te klein was), ja die broek die...

PAS IK WEER!

Goed dat kwam vast niet meer als zo'n verrassing. Ik bedoel met zo'n foto en introductie was dat natuurlijk wel een klein beetje te verwachten; maar het idee was leuk.
De hele maand februari heb ik geleefd als een non. Ik heb geen alcoholische versnapering aangeraakt, ik deed vier keer in de week een half uurtje power yoga en twee keer een uur cardio. Het enige 'slechte' tussendoortje wat ik (stiekem toch wel iedere dag) gegeten heb is extra pure chocolade. Ik heb aan geen enkele vreetbui toegegeven en weet inmiddels al niets eens meer hoe muffins en cupcakes smaken. Maar het is me gelukt; mijn broek krijg ik weer dicht.

Die weegschaal ga ik voorlopig trouwens nog niet op. Ergens ben ik een beetje bang dat dat ding mijn humeur toch weer gaat verpesten! Natuurlijk zou ik daar boven kunnen staan, maar zover ben ik helaas nog niet. En wat zegt zo'n getalletje nou eigenlijk? Het is niet dat dat getalletje ergens midden op mijn voorhoofd geschreven staat, toch?

Nu moet ik alleen nog eventjes bedenken hoe ik dit ga vieren. Morgen met een stukje chocoladetaart van de Starbucks zou natuurlijk wel lekker zijn, maar ik ben bang dat mijn knoopje dan weer open zal springen. Een nieuwe toevoeging voor mijn kledingkast is natuurlijk ook niet verkeerd, maar ik ben zo ongeveer bankroet en ik heb vanavond mijn kast eens een goede schoonmaak gegeven en ben tot een schokkende conclusie gekomen. Ik heb zoveel kleding die ik graag zou willen dragen, maar waar ik gewoonweg geen tijd voor heb, omdat er nou eenmaal maar zeven dagen in een week zitten. Nee ik denk dat ik dit gewoon ga vieren met een lekkere DVD en een heerlijke pot groene thee, verantwoordelijk van mij he?

Liefs,
Annemerel

15 opmerkingen:

  1. Volgens mij ben jij gewoon super slank hoor! :) De keren dat ik je gezien heb, zag je er super goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Samantha: "I've never noticed before, but you got ONE HOT ASS!"
    Carrie: "Yeah, and you look goooood."

    seems appropriate. cute girl, cute jeans, cute butt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo van de achterkant nergens een rolletje te veel hoor, mooie broek ook! Heb je een dvd van poweryoga of doe je dat via i-net? Wil ook wel weer eens wat extra's doen.. geniet van je DVD+groene thee momentje, helemaal verdiend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Booh meid, die taille! Als ik jou was zou ik met zo'n slanke buik echt geen problemen hebben met mijn kont hoor :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een prachtfiguurtje!
    Hoeft echt niks meer vanaf :)

    Geniet van je dvd + groene thee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik begrijp niet goed waarom je zo graag wil afvallen, jij bent toch super slank? Met 10 kilo erbij zou je nog slank zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. omg je bent echt mooi dun hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jee! En ik zie dat in je andere bericht dat je het gaat vieren met een nachtje Parijs. Heel goed :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, je figuur is echt prachtig nu. Daar hoeft niets meer vanaf volgens mij. Gewoon zo houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Netjes heur! Houden zo ;)
    Maar je hoeft jezelf ook niet uit te hongeren...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het kontje mag er wezen hoor! en het is net zoals met auto's!, je kan er maar met 1 rijden ook al zou je er 5 voor de deur hebben staan...
    Groet Rinus, staat zelden tot nooit op een weegschaal en gaat alleen maar zwaarder worden door al dat sporten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jee meis, je hebt echt een prachtig figuur! Ik zou gewoon lekker van die weegschaal afblijven als ik jou was; werkt veel beter geloof ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lekker kontje hoor! ;)
    Die broek is geweldig! Gefeli met het heugelijke feit dat je 'm weer past!

    BeantwoordenVerwijderen