zaterdag 18 juni 2011

SHOPPING: Grazia - Den Haag Shopping Night

Photobucket

Heb je voor aanstaande donderdagavond al plannen? Ja? Schrappen! Nee, mooi zo!

In Den Haag wordt er namelijk een super gezellige Shopping Night georganiseerd! Met modeshows, optredens en jouw favoriete magazines! Ah en fijne kortingen bij heel erg veel winkels! Oh en winkels open tot 24.00u... Moet ik nog meer redenen geven? Op de website onder het kopje aanbiedingen staan alle acties van de avond precies vermeld!

Als Grazia Insider & RASechte Hagenees (ik ben er niet alleen vier maanden geleden naar toe verhuisd, ik ben er officieel ook geboren!) ben ik natuurlijk aanwezig! Want eh.. naast al die leuke georganiseerde dingen heb ik me ook laten influisteren dat aanstaande donderdag de SALE bij ZARA begint. Hell Yeah!

Ik ben tussen 18.00u en 19.00u met Grazia bij de H&M op de Weversplaats 1, zie ik jullie daar?

Liefs,

5 opmerkingen:

  1. Ik heb ook wel zin om te gaan. Ik woon zelf in Delft, dus ik ben er natuurlijk zo... Nu mijn vriend nog even overhalen... Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah wil er zo graag heen :( ben (helaas) in Portugal, dus hopelijk is het volgend jaar weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er bij! leuk je even te zien!
    Ik wist niet dat elke magazine een aparte gedeelte deed zeg maar, helaas kan ik maar kort blijven :(

    Liefs, Samm

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wordt vast een drukke benoening! Afgelopen week was het Shopping Night in Haarlem en sommige winkels waren overvol. Ik wilde voor jurkjes kijken bij de Mango, maar daar stonden op de begane vloer al zeker 30 vrouwen in de rij om af te rekenen. Te druk voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. “Ik heb zoooveel zin in Midsummernight in Amstelveen en ga ook zeker even wat beautytips
    afluisteren bij Bastiaan! Weet iemand waar hij precies staat dan, niet toevallig in de Bijenkorf? Daar wou ik even flink losgaan, het lijken wel de 3 dwaze dagen maar dan in 1 dag zoveel korting wordt er gegeven de 30ste! Dat wordt rennen!”

    BeantwoordenVerwijderen