vrijdag 17 juni 2011

HOLIDAY: Zakynthos 100611

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Oh ja.. misschien gaat mijn verhaal vanaf nu een beetje saai worden. Lagen we weer aan het zwembad hoor, de hele dag. Het is ook gewoon zo fijn om helemaal niks te hoeven, maar ondertussen... Ondertussen ontstaan er prachtige ideeën. Op vakantie loop ik altijd over van ambitie. Ik denk bij de meeste mensen wel, toch? Maar het is de kunst om die ambitie om te zetten in iets wat ook daadwerkelijk wordt uitgevoerd.. Ik ben benieuwd wat er van mijn ambitie over een paar weken nog over is, maar ik heb goede hoop!



Photobucket
Ben ik niet beeldig met een maskertje op? Ashley en ik hebben een shoot gepland, moet m'n huidje wel stralen natuurlijk!

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Al op de eerste dag van onze vakantie, toen we met de taxi naar het hotel werden gebracht, zag Ashley dit verlaten onafgemaakte huis en sindsdien kon ze nergens anders meer over praten dan een shoot daar. Dit zijn een aantal foto's die we hoogstwaarschijnlijk niet zullen gebruiken. De 'echte' foto's zullen snel op onze blogs verschijnen! Stiekem ben ik echt heel erg gelukkig met de foto's. En Ash als Canonlover voor het eerst aan het werk met een Nikon, best wel een match made in heaven toch ;-)

Photobucket
Natuurlijk moest Ash ook op de foto. Ik ben verliefd op deze foto, en meer valt er eigenlijk niet over te zeggen.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
We hebben vandaag ein-de-lijk de boulevard ontdekt. Ja zo verschrikkelijk onavontuurlijk zijn we dus geweest, helemaal dramatisch als je je bedenkt dat de boulevard op minder dan tien minuten lopen van ons appartement verwijderd was. 

Het restaurantje wat we vonden was echt fantastisch. We hebben de dagen daarna ook niet meer aan elkaar hoeven vragen, van waar zullen we eten? Dat was al besloten toen we vrijdag onze eerste voet op het terras van Aperitto zetten.

Pasta natuurlijk weer, en Sangria.. We zijn natuurlijk niet in Spanje maar wie heeft ooit verzonnen dat je dat alleen in Spanje drinkt? In Griekenland kunnen ze dat ook perfect maken hoor! Pasta, broodjes met olijven mayonaise, cheesecake en welja, doe nog maar een Mojitootje toe, nu we er toch zijn!

Als Ashley en ik weer naar ons hotel lopen merken we op dat tot nu toe de dagen eigenlijk alleen maar fantastischer worden...

Liefs,

7 opmerkingen:

  1. Je ziet jullie met de dag bruiner worden :-). Heerlijk he, dat gevoel van inspiratie op vakantie. Lekker met een leeg hoofd en dan komen de mooie ideeën vanzelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super super mooie fotos!:)

    En ja jullie worden echt steeds bruiner op de fotos, erg jaloers;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha inderdaad, dat jullie elke dag bruiner worden viel mij ook al op! Echt mooie foto's! Is het een beetje een rustig eilandje?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig, ik ben ook net terug van vakantie en ik heb ook de wildste plannen verzonnen..Hoop dat ik er ook echt iets mee kan gaan doen. Ben benieuwd naar die van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik zag dat jullie een canon gebruiken voor deze mooooooooie fotos
    welke als ik vragen mag ?
    ben op zoek naar een nieuwe camera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. We hebben zowel een Canon 450D als een Nikon D7000 gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen