vrijdag 17 juni 2011

TV: Pretty Little Liars Season 2

Photobucket
Foto's Prettylittleliars.us

Wat te doen nu de Glee, Vampire Diaries & Gossip Girl season finale alweer een maand geleden werd uitgezonden en de eerste aflevering van het volgende seizoen op z'n vroegst pas weer over drie maanden te zien is? Pretty Little Liars!

Afgelopen zomer konden we het eerste deel van het eerste seizoen volgen, toen van de winter alle series weer op z'n gat lagen, werd het tweede deel van het eerste seizoen uitgezonden. Seizoen twee is dinsdag in Amerika weer van start gegaan en dat betekent.. iedere woensdagochtend een nieuwe aflevering van Pretty Little Liars (bijvoorbeeld door een torrent te downloaden op isohunt.com en hem met bittorrent 'uit te pakken')

Nog niet bekend met Pretty Little Liars en benieuwd wat je kunt verwachten? Vier mooie meiden met zo mogelijk nog mooier haar, een ontiegelijk leuke leraar, de dood van een vijfde vriendin en het mysterie dat daar omheen hangt, spannende cliffhangers en typisch goede tvserie-muziek. Drama, emoties en lekker veel 'fout' maar daardoor heel erg 'lekker'.

Ik heb vanmorgen terwijl de regen op de ramen tikte onder het genot van een heerlijke pot groene thee en verse croissantjes, die ik heel heldhaftig nog eventjes bij de bakker om de hoek (door de regen) gehaald heb, de eerste aflevering van het nieuwe seizoen bekeken en have to say, not bad, not bad at all!


Liefs,

14 opmerkingen:

  1. Yay, PLL's back! Ik zat er al op te wachten. Echt een heerlijke guilty pleasure, deze serie. Ik weet wat ik dit weekend ga doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa ik vind PLL ook helemaal leuk! Zat woensdagochtend dan ook op post om de nieuwe aflevering te bekijken. Ben nu ook de boeken aan het lezen, al weet ik daar al hoe ze eindigen, maar in de serie blijkt A. iemand anders te zijn... Maar wie? ;)
    XO,
    Elien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt leuk, ik kende het helemaal niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben gisteren begonnen aan een nieuwe nieuwe serie: Switched at birth. Misschien wat voor jou?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. PPL is echt goed he :) ik ben woensdag als ik thuis kwam van mijn examen ook direct beginnen kijken :) en wat was het weer spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Naast het feit dat dit het gemis van Gossip Girl iets draaglijker maakt begint het inderdaad steeds beter te worden! Blij dat het terug is!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk nu alle series op zich laten wachten tot na de zomer we PLL hebben :-) Heb hem net meteen gekeken. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toen ik de ochtend erna wakker werd, ben ik meteen PPL gaan kijken het is zo spannend haha. Had er toevallig ook een artikeltje over geschreven haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja ik ga dus met Ian Harding (Ezra) trouwen, dat je het even weet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben zo blij dat PLL weer begonnen is! En ik ben ook heel blij dat er in de zomer, als alles op z'n gat ligt qua series, toch nog iets nieuws te zien is. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I looooove Pretty Little Liars! Mr. Fitz is een waardige vervanger nu we Chuck, Dan en Nate even niet kunnen zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben echt blij dat het weer begonnen is :) ik kijk het altijd via cucirca.com, daar kan je heel veel series zien, hoef je niets te downloaden enzo!

    BeantwoordenVerwijderen