zaterdag 18 juni 2011

HOLIDAY: Zakynthos 110611

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Wat doe je als je 's ochtends geen ontbijt in huis hebt en onwijs lui bent? Dan vind je onderweg naar de supermarkt een schattig ontbijtrestaurantje en besluit je niet verder te lopen. Niets lekkerder dan een eitje geserveerd te krijgen, toch? Kopje cappuccino erbij, glaasje water.. Wat wil een mens nog meer?


Nou 's middags patatjes met ketchup en de rest van de dag alleen maar luieren aan het zwembad..

Photobucket
Photobucket
Photobucket
De bikini die ik hier aan heb, heb ik voor het gemak maar even gebombardeerd tot my new favorite bikini ever! Wat ik zaterdag zoal in het zwembad gedaan heb? Nou naast urenlang Beach Tennissen, tot steeds groter wordende ergernis van onze mede-badgasten.. In het kikkerbadje op een luchtbedje ronddobberen. Uitkomst! Privébad, dus niemand die ik 'aan kan varen' terwijl ik in dromenland over het water dobber.

Photobucket
Isn't Ash pretty ladies? Ze is het zelf niet zo eens met deze foto, maar ik vind d'r prachtig.

Photobucket
Photobucket
's Avonds werden er weer foto's gemaakt. Dit keer niet bij het verlaten huis, althans in eerste instantie. Maar nadat we meer dan 100 foto's in het veld geschoten hadden vond Ash dat ik toch nog even het huis in moest, haha! She just couldn't resist! De 'echte' foto's komen binnenkort online!
Photobucket

We sloten de dag af bij our new favourite hang-out, pasta, what else? Chocolade dessert, Mojito's... Aan onze gezondheid denken we in Nederland wel weer een keer. Het is echt fijn om soms gewoon echt helemaal niet te denken aan wat nu wel en wat nu juist niet goed voor je is. Deze vakantie was alles waar ik op dat moment heel erg veel zin in had gewoon perfect voor mij. Vinden jullie me op deze laatste foto ook niet net Heidi? Haha m'n sjaaltje is een beetje naar achter geschoven.

Liefs,

20 opmerkingen:

  1. De laatste foto is echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow die laatste foto, je kleur ogen en dat sjaaltje matchen perfect. Kan echt zo in een tijdschrift :) Vind deze vakantie-foto-posts echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wooooow je haar! Komt dat door het zoute van de zee? Of stijl je het normaal? Want zo dat golvend, vind ik het écht prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW...
    you are amazing! :o the most beautiful girl i've ever seen! REALLY REALLY REALLY PRETTY! :o that last picture is totally unbelievable :o
    you're splendid!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's! Echt heel mooi :) en nu heb ik trek in patatjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wouuw, die laatste foto super annemerel! Schitterend!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En geen een keer echt Grieks eten? Tzatziki? Bifteki? Gyros? Waar o waar?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's! Maar, jullie waren in Griekenland, hadden jullie niet de neiging om Grieks te eten in plaats van pasta?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. die cappuccino kopjes, how CUTE! nice verslagje weer : )

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er weer heerlijk uit... Ik wil ook naar Griekenland!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat heerlijk! Als ik de foto's zie wil ik zo graag ook naar Zakynthos of een ander (rustig) Grieks eiland. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zou me te buiten gaan aan Griekse salade's...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind jullie allebei echt prachtige dames! Mijn complimenten voor de mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik dacht echt letterlijk WOW bij die laatste foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dames, mag ik nog even benadrukken dat bij de laatste foto geen greintje photoshop te pas is gekomen? Haar ogen zijn echt zo prachtig blauw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De laatste foto is echt prachtig! En de eerste zwartwit foto is ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige foto's, Annemerel!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke foto's!! Vooral die laatste is echt prachtig!
    Mag ik vragen waar je (nieuwe favoriete) bikini van is?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, die laatste foto is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen