vrijdag 10 juni 2011

OUTFIT: Casual Friday

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Ik heb items in mijn kast die nog dateren uit mijn middelbareschool carrière. Dit fijne grijze joggingbroekje is daar één van. Het is echt zo'n hate it or love it geval. I love it, obviously, anders zou hij niet al meer dan vier jaar in mijn kast mogen bivakkeren. Ik weet niet wat het is met dit broekje, maar hij zit heerlijk en ik vind hem stiekem ook nog best wel aardig leuk staan. Zeker voor een vrijdagmiddag 'running errands'. Maar wel met een fijn hakje eronder natuurlijk, we blijven Annemerel.

De aviator van Ray Ban is van mijn zusje. Zij een dagje mijn wayfarer, ik een dagje haar aviators. Kijk, we kunnen dan wel twee schoenmaten verschillen, vier broekmaten en twee kledingmaten.. zonnebrillen kunnen wij prima van elkaar lenen. Wat zou het makkelijk zijn als wij dezelfde maten hadden, we hebben echt bijna exact dezelfde smaak. Zij staat maar wat vaak te kwijlen in mijn kast en andersom is net zo goed het geval. Zij een maatje erbij, ik eentje eraf, mooie deal toch?

What I'm wearing: Top COS - Joggingbroekje Fornarina - Pumps H&M - Tas Paule Ka - Zonnebril Ray Ban Aviator - Sieraden Tiffany's / Guess / Ti Sento

Liefs,

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's Annemerel! Je haar is echt prachtig, kan het niet vaak genoeg zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ben jij prachtig! echt 1 van de mooiste meisjes die ik ooit al heb gezien! vind alleen je broek niet zo mooi staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. k vind die hakken zo leuk! nog steeds een beetje spijt dat ik ze eerder niet gekocht heb

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een spontane foto's! je broek vind ik alleen niet zo'n succes...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh zo'n broekje moet ik ook hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I like itttt! Heb soms ook zoiets aan haah schijt als het maar lekker zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, die eerste is alweer zo'n perfecte foto voor aan de zijkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha je ziet in de reacties al: love it or hate it! i love it!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's, vooral je haar vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen