dinsdag 14 juni 2011

HOLIDAY: Zakynthos 070611

Photobucket
Photobucket
Photobucket
De eerste echte volledige dag op Zakynthos was zo'n dag waarop helemaal niets moest en alles mocht. We sliepen tot een uurtje of negen, kookten eitjes en aten crackers. We pakten rustig onze strandtassen in en verkasten naar het zwembad, wat echt op nog geen drie minuten lopen vanaf onze voordeur was.

Hoewel de zon niet altijd deed wat we hoopten, winnen van de wolkenvelden, waren we zielsgelukkig. Onder een parasolletje iPod in de oren, de ogen dicht en nog eventjes een paar uur verder slapen. Niks lekkerders dan slapen in het zonnetje onder het genot van je favoriete muziek, toch?

Toen we wakker werden was het tijd voor Magnums, en na een volgend slaapje, inmiddels twee uur later, was het tijd voor zoute frietjes met tomatenketchup. This is the good life. Doen waar je zin in hebt en verder he-le-maal niks. Daar is vakantie voor toch? Mooie is.. Ashley en ik bleken qua ritme volledig op één lijn te zitten, dus aten we twee uur later gewoon nog een cornetto.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Weet je wat nu zo leuk is aan met een vriendinnetje op vakantie gaan met dezelfde passie voor bloggen en foto's? Prachtige vakantie foto's. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zoveel mooie foto's op vakantie gemaakt heb (& al helemaal niet zo veel mooie foto's van mezelf, als in mooie foto's.. Niet dat ik mezelf nu mooi noem natuurlijk, althans daar is ook helemaal niks mis mee, toch? Ach we dwalen weer af...)

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Op tafel stond er 's avonds een heerlijke tomaten komkommersalade.. wat nou verschrikkelijke bacterie? We konden ons niet voorstellen dat die bacterie op zo'n klein en schattig eilandje als Zakynthos verdwaald kon raken. Maar eh.. wees niet bang, dit was slechts een side salad. De pasta met tonijn ging ook tot de laatste sliert op!

Liefs,

18 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's, en je mag je zelf mooi noemen toch? Als je je goed voelt en tevreden bent met wie je bent dan ben je mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, inderdaad prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwiewauw!! :) Prachtig!! Ik geniet mee van de foto's!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi!

    In mijn Google reader zie ik een heel andere post (HOLIDAY: Zakynthos 100611) foutje misschien? Zie hem hier namelijk niet terug.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt super mooie foto's! Vind het zo leuk dat jullie samen op vakantie zijn gegaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt mooie foto's! Wel handig dat jullie de passie voor fotograferen delen, anders is het elke keer als je een paar foto's wil maken: 'wil je nu alwéér foto's maken?!'

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waar is je leuke broekje van? Jaloersmakend mooi ben je

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je ziet er echt heel goed uit op deze foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad leuk deze foto's. Vind het echt niet zomaar vakantiefoto's maar ook echt hele mooie foto's opzich

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Laatste foto is echt superleuk! Enne, nice legs! Valt me op dat alle 'modeblogmeisjes' altijd van die vormloze benen hebben, maar jij niet :)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige foto's! Waar zijn je zwart-zilveren sandaaltjes van btw? Ik vind ze echt ge-wel-dig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi! Je vakantieverslagen vind ik altijd leuk om te lezen. Deed je heel lang geleden ook al!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. supermooie foto's... ik mis nog zo'n vriendin in mijn netwerk haha.. ideaal! mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een fijne foto's.. krijg er een totaal vakantie gevoel van... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind die laatste foto echt heeeeeeeel leuk! Helemaal Annemerel!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik ben echt te nieuwschierig waar je broekje van is! TELL ME PLEASE

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke foto's!! volgens mij hebben jullie een prima vakantie gehad!

    BeantwoordenVerwijderen