woensdag 15 juni 2011

DIARY: Positive Vibes

Photobucket

Maandag landde ons vliegtuig om 13.30u, om 15.00u zat ik bij mijn ouders op de bank, een uur later stond mijn eerste blog online, een kleine twee uur later mijn eerste vakantieverslag. Om precies 0.00u zette ik een punt achter m'n laatste vakantie verslagje wat zondag pas online zal komen.

Ik loop over van enthousiasme. Ik wil zo veel, maar in plaats van denken aan alles wat ik wil. Doe ik alles gewoon. Maandagnacht sleepte ik naast mijn koffer met overgewicht (het is dat Ashley wat minder bij zich had, anders was dat me duur komen te staan.. het staat me sowieso al duur want het handvat van mijn koffer is onderweg onder het gewicht bezweken...) ook ein-de-lijk  mijn iMac mee. Hij stond vier maanden lang gewoon op mijn oude kamertje. Maar bij thuiskomst bleek mijn kamer niet echt mijn kamer meer te zijn, de muren worden geverfd en al mijn spullen die nog in mijn kamer stonden, stonden opgestapeld en lagen onder grote witte lakens.

Geen enkele reden dus meer om m'n iMac bij mijn ouders te laten. Okee het kantoor bij ons thuis is nog steeds niet ingericht, maar er staat tenminste een bureau en dat was in mijn oude kamertje niet meer te zeggen.

Nadat ik vol enthousiasme mijn vakantiefoto's aan mijn vriend had laten zien kreeg ik ineens onwijs veel zin om mijn administratie te gaan regelen. Dus ging ik op zoek naar mijn formulieren van de belastingdienst en kreeg ik voor het eerst geen hartkloppingen alleen al bij het aanzicht ervan. Om half drie staakte ik mijn bezigheden en gaf ik mezelf ein-de-lijk rust.

Gisterochtend was de ambitie gelukkig nog steeds niet vertrokken, dus installeerde ik mijn iMac, pakte ik mijn koffer uit, draaide ik de eerste wasjes, verzamelde ik alle gebruikersnamen en wachtwoorden voor wat voor diensten dan ook. Ik maakte een factuur, ordende mijn al gemaakte facturen, zocht uit hoe dat nou eigenlijk zat met BTW. Ik was heel druk, maar voelde me tegelijkertijd steeds rustiger worden omdat ik het gewoon eindelijk regelde.

Om 13.00u was het tijd voor een uurtje hardlopen. De zon scheen en het was werkelijk fantastisch. Hoewel 5K's heerlijk makkelijk zijn, zijn het de 10K's die mij echt gelukkig maken. Om 16.00u was ik na 1,5 week ein-de-lijk weer eens op m'n werk en na een avondje heel erg hard werken lag ik moe maar voldaan in bed.

En ook vanmorgen was mijn energie nog steeds niet verdwenen. Om 8.00u stond de wekker en liep ik een mooie 5K. Na douche en ontbijt ben ik er nu alweer klaar voor om straks om 11.00u weer te gaan werken. Want al die ambitieuze plannen van mij? Die zijn helaas niet gratis, helaas...

Liefs,

15 opmerkingen:

  1. Het is zo fijn om lekker bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt heerlijk al die energie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om met zoveel energie terug te komen van vakantie... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed van je dat je dat allemaal geregeld hebt! Ik heb ook vaak zo'n buien, dan ga ik opeens opruimen of dingen die ik nog moet doen allemaal regelen :) Voelt zo goed daarna!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mag ik niet wat energie van je lenen? Ik vertoon juist ontzettend veel uitstelgedrag :S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind het ook altijd zo fijn om van die klusjes te regelen! Klinkt in ieder geval alsof je helemaal opgeladen bent terug gekomen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan ook wel wat van je energie gebruiken. Klinkt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij hebt de vibe lekker te pakken, heerlijk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En door dit blogje te schrijven inspireer je ons ook weer met al die positive vibes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Doe mij dat ook even, jammer genoeg nooit last van!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik krijg spontaan energie van dit stukje haha! Het is ook gewoon beter om alles meteen te doen

    BeantwoordenVerwijderen