maandag 23 mei 2011

SHOPPING: Summerdresses

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Zoals ik van het weekend al zei, ik heb zomerjurkjes nodig. En als ik zeg nodig, dan bedoel ik ook echt nodig (voor zover je een jurkje nodig kan hebben). Van de winter was ik enorm enthousiast toen ik vijf jurkjes per week verkocht en een paar honderd euro op mijn rekening zag binnen komen. Niet gek, want het was winter en ik droeg op dat moment geen zomerjurkjes. Nu denk ik, eh... waar zijn mijn jurkjes.

Tijd voor iets nieuws dus. Het liefst koop ik bij H&M want daar zijn de jurkjes goedkoop, maar helaas betekent dat ook dat het heel erg goed mogelijk is dat je iemand tegen het lijf loopt in precies hetzelfde jurkje. ZARA heeft ook prachtige jurkjes, maar die zijn toch al snel 70 a 80 euro. Mango, zelfde verhaal.

Daarom ga ik binnenkort maar een spoedbestelling plaatsen bij ASOS. Gratis verzendkosten en binnen een week in huis. Top, toch? Al deze jurkjes zijn onder de vijftig euro. Wat zeg ik, de meeste zijn zelfs minder dan dertig euro. Slechts twee jurkjes zijn tussen de veertig en de vijftig euro. Ik bedoel maar.. En het mooie is, als ik dan na de zomer weer geld nodig heb, mogen jullie ze allemaal weer van me overkopen ;-) zijn we toch weer lekker aan het recyclen en goed bezig, toch ?

Nu is m'n vraag.. welke zouden jullie kopen? Ik zou ze natuurlijk het liefste alle acht kopen. Maar ik denk dat een stuk of drie jurkjes ook wel meer dan genoeg is. Toch?

Liefs,

37 opmerkingen:

  1. Ik zou gaan voor nummer twee, vier en vijf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die met zwart rokje en zwart wit blousje aan vast gemaakt, die helemaal vanboven in het bruin/grijs (2e prentje) en dan die met bloemetjes helemaal onderaan voor de verandering. Op dat jurkje met zwart rokje ben ik verliefd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou gaan voor 3 (met de strik), 5 (leuk voor overdag en 's avonds) en 8 (mooi bij een bruin kleurtje en blond haar). Deze zijn toch wel de meest functionele jurkjes.
    Nr 6. zie ik je niet echt overdag dragen, maar meer voor een nette gelegenheid. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Annemerel,

    Wat een leuke post. Ik en Asos is een haha. Ik vind jurk nummer 2 en 3 erg leuk (en met jou stunning benen zullen ze prachtig staan :)!

    Nu heb ik net alle 1771 jurkjes doorgebladerd op Asos op zoek naar jurk nummer 2 en 3 en kan ze nergens vinden :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De 5e en 8e zijn het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De tweede, derde en de laatste! Ze zijn een voor een prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De 2e, 4e, 5e en de laatste zijn mijn favorieten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind 2 en 5 het mooist en lijkt mij het best staan bij jouw lichaam!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou gaan voor vier, vijf en acht :) Succes met de zoektocht :) Misschien moet je er enkele meer bestellen en zien welke je het beste staan? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 1,6,7,8 lijken me het leukste!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 2, 4 en 5!! Zeker weten! Succes met je keuze ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 1,7,8 zijn super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het bovenste rechts en het derde rij links, maar ze zijn allemaal zo mooi! :D. Oh en misschien ook het kleedje op de tweede rij rechts... :p

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super bedankt voor je reactie ;)! Ik heb de jurkjes gelukkig kunnen vinden. Kan vandaag geen jurkjes meer zien haha. Gelukkig is mijn maat er nog!

    Thnx, ik heb de ring bijna 1 jaar en ben er nog steeds heel blij mee (heb hem ook in het blauw, to bad maar kon het niet weerstaan). Ik las het op je site dat jouw ring helaas stenen heeft verloren! Echt zonde, misschien een mail sturen naar YSL?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. nummer 2 en 6 zou ik wel leuk vinden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 4, 5 en 8 vind ik het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Als je ze weer doorverkoopt, eh ... doe maar: 4, 5 en 7. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik vind nummer 3, 4 en 5 het leukste!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuke jurkjes!! Ik vind vooral 4 en 5 erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. 2, 3, 6 en 7 zijn echt zo lelijk! Die zou ik sowieso NIET doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh ja en 4 is ook vet lelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. 1, 5 en 8 zijn wel mooi, die zou ik nemen als ik jou was

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die onderste met bloemetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik stem voor de derde en de vierde! Mooie jurkjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. De strik, de bloemen, en de laatste! :)
    Ben benieuwd welke je gaat kiezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. De tweede, vierde en vijfde!

    Ik vind de eerste en laatste ook erg mooi, maar denk zomaar dat die heel erg kort zijn voor een dagje shoppen of city trippen? Lijken me allebei meer iets voor een feestje, waarbij de mogelijkheid ergens op een terras of in een park neer te ploffen niet noodzakelijk is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nr, 2 (de allerbovenste en dan die rechtse) vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik zou gaan voor de eerste, tweede en een-na-laatste!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik vind de tweede, de derde en het laatste jurkje erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik hou d'r van!
    x. Anne
    http://fashtastico.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen