zaterdag 21 mei 2011

LISTS: 16 days until beaches, sun, cocktails & salads

Photobucket


Nog zestien dagen totdat ik met Ashley op een hopelijk zonnig strand op een rustig Grieks eiland lig met cocktails en salades binnen handbereik, nog 16 dagen om..

- M'n nieuwe bikini van ASOS 'in te lopen' & nog een nieuwe zeer goedkope bij H&M te scoren.

- Zonnebrand te vinden die m'n huid niet vet maakt, zonne-allergie tegengaat en factor 15 - 20 heeft. Ik verbrand dan misschien wel nooit, ik ga nooit zonder bescherming de zon in. 

- M'n kontje te liften en m'n buikspieren net iets strakker te maken.

- M'n gezicht puist, mee-eter en littekenvrij te krijgen. Met de huidige stand van zaken (sinds dinsdag heb ik echt de meest verschrikkelijke uitbraak in tijden) zal dat nog best een tijdvullend en spannend proces worden.

- Boeken te scoren bij de American Book Center, Bol.com en de bibliotheek.. alhoewel, dan moet ik ook maar weer eens een bibliotheekpasje scoren. Hebben jullie nog aanraders? I'm up for anything.

- Goedkope, doch mooie, soepelvallende zomerjurkjes te kopen bij Mango, H&M, Zara.. of waar dan ook. Leuk joh, dat ik van de winter al die zomerjurkjes verkocht en honderden euro's op haalde.. Maar eh, nu is er toch vrij weinig keus deze zomer, haha!

- Iets vinden op m'n teennagel die toch wel heel erg zielig is sinds hij in z'n geheel van m'n teen af viel. Pedicure? Kunstnagel? Of gewoon hele neutrale lak?

- Sandaaltjes vinden waar ik ook daadwerkelijk op kan lopen.

- Een grote koffer scoren in het roze. Ik word het zo zat dat ik m'n zwarte koffer nergens kan vinden. En eh, na die ene keer dat mijn koffer werd meegenomen door iemand anders vertrouw ik niemand meer. 

- Een nieuwe camera kopen?

- Een zomer afspeellijst samenstellen met wat nieuwe downloads. 

- En natuurlijk, heel veel Festini's eten, geld verdienen en bloggen, zodat jullie me niet al te veel zullen missen ;-)

Liefs,

22 opmerkingen:

  1. Clearprotect van Garnier Ambre solair heb ik goede ervaringen. je huid wordt niet vet, hij trekst snel in, geen witte strepen en een vriendin van mij die op praktisch elke zonnebrand allergisch reageert, heeft bij deze nergens last van.

    Veel plezier alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog een lang lijstje zeg! Succes ermee :)
    Wat Marloes zegt: Clear Protect is hele fijne zonnebrandspray, al krijg je er wel een droge huid van.

    En nog een paar boekentips: De Paardenjongen (zie mijn blog), Water voor de Olifanten van Sara Gruen, Witte Oleander van Janet Fitch, Twenties Girl van Sophie Kinsella en Het Zijn Net Mensen van Joris Luijendijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt nog genoeg te doen dus (:
    Wat de boeken betreft: Aanpakken! van Sophie Kinsella is echt een heerlijk weglees boek. Verder kan ik nu niet echt op namen/titels komen.
    Succes met al het liften, passen en het schoon krijgen van je gezicht (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De zonneproducten van Vision zijn ook niet vettig en heel waterproof :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Olievrije zonnebrand! wel wat duurder (bv lancaster maar dan wel de oilfree milkyspray)die ruikt nnaar de zomer:) die is echt super want daar krijg je ook geen zonne allergie van omdat olie de huidafsluit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg grappige foto. Dacht de eerste seconde dat het een dildo was die je bij je mond hield, maar bleek toch een festini.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Boeken: gooische vrouwen hoe het begon, pretty little liars en eten bidden beminnen. Veel plezier op vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog veel te doen! Maar er zitten ook leuke dingen tussen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik heb laatst een boek gekocht die erg goed schijnt te zijn, The secret lives of dresses van Erin Mckean!

    groetjes
    deed

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Is dit een poging om ons jaloers te maken? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind de Solait producten van Kruidvat erg prettig. Deze zijn erg milky en niet te vet. Ik heb zelf last van zonneallergie en ik krijg ook snel last van warmtebultjes in mijn halsarea. Maar met Solait heb ik daar geen last van. En het is nog goed betaalbaar ook!

    Boekentips:
    - En god schiep de au pair (Benedicte Newland & Pascale Smets)
    - Het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht (Mark Haddon)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Boekentips:
    Hector and the search for happiness - Francois Lelord
    The battle hymn of the tiger Mother - Amy Chua
    The Help - Kathryn Stockett

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kan het niet liggen aan je detox dat je ineens een acne aanval hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Boekentip: Jill Mansell - De Smaak te pakken
    Esprit heeft ook wel leuke zomerjurkjes!

    En succes met de andere punten!

    Groetjes, Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zou geld besparen door GEEN nieuwe koffer te kopen. Een goeie tip om je koffer altijd herkenbaar te maken: bind een leuke, kleurige jaar eromheen. Of als de sjaal te kort is, bind hem alleen om het handvat. Zeker weten dat jij de koffer nog gaan herkennen! Leuk oppimpen met stickers enzo is ook een goeie tip.

    Ik heb namelijk ook een donkere koffer die iedereen heeft. Sinds ik hem leuk gepimpt heb, vind ik altijd mijn koffer weer terug. En het is ook een voordelige manier want een nieuwe koffer is best duur.

    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Anne-Lynn weer21 mei 2011 om 23:13

    Uhmm... Er staat nu: bind een leuke, kleurige jaar eromheen. Maar dat moet natuurlijk sjaal zijn :-). Tijd om naar bed te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi! Louis Widmer heeft speciale zonnebrandgel tegen zonneallergie, factor 15, met en zonder parfum. Ik heb altijd met parfum, die vind ik lekkerder, en met deze heb ik geen last meer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je schijnt nu ook een soort gelnagels voor je teennagels te hebben, ik las het in de laatste marie claire geloof ik. Ze blijven zo'n 8 weken zitten en je eigen nagel wordt er nog sterker van stond er. Als is dat misschien wat overdreven voor 1 nagel ;)

    veel voorpret alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ambitieus lijstje.. maar gelukkig ook nog 16 dagen te gaan.. :)

    Zonnebrand tip: Vichy (te koop bij de apotheek) of 'Vision' ook te koop bij de apotheek.
    Books; Ik ben net begonnen in ' En wat als dit liefde is' van Sophie van der Stap. Tot nu toe vind ik het zeker een aanrader!

    Geniet van de voorpret... xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. KAN NIET WACHTEN!!!!!!!! Ik ben echt toe aan vakantie!

    Ik ga ook nog eventjes wat zomerkleertjes scoren en nog een extra SD kaartje halen voor m'n camera. You better watch out ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Plak gewoon zo'n asociale ordinaire Flügelsticker op je zwarte koffer. Gegarandeerd dat niemand 'm dan nog wil hebben!

    BeantwoordenVerwijderen