woensdag 25 mei 2011

BLOG: Help

Photobucket

Nog maar twaalf dagen tot strand, blauwe zee, zon, salades, cocktails en heel erg veel plezier met Ashley! Vandaag heb ik zelfs twee bikini's gevonden die goed zaten en nog mooi zaten ook!

Ik ga trouwens iets ontzettend spannend doen op vakantie.. ik neem dan wel mijn MacBook mee (voor m'n foto's) maar eh.. mijn internetconnectie (die ik waarschijnlijk ook niet zal hebben) blijft de gehele week uit. Ik ga niet stiekem mijn 3G aanzetten omdat ik toch m'n email wil checken, of omdat ik wil weten wat er allemaal op twitter, facebook of NU.nl speelt, nee ik doe het gewoon lekker niet. Wish me luck. Dat is me namelijk al jaren niet meer gelukt. Laatste keer was... Karpathos 2009! Ook al zo'n fijn uitgestorven Grieks Eiland.

Maar dat betekent ook dat ik een keuze moet maken tussen of als een malle blogs schrijven of een weekje doodse stilte op Annemerel.com. Kijk dat laatste dat vind ik eigenlijk niet zo'n leuk idee. De wereld vergaat niet als er hier een week geen blogs geplaatst worden maar ik vind het persoonlijk gewoon niet zo'n leuk idee. Daarom ga ik voor plan één, maar daar heb ik jullie hulp bij nodig! Ik ben namelijk verschrikkelijk maar dan ook echt verschrikkelijk druk tot m'n vakantie. Ik slaap gemiddeld vijf uur per nacht en overleef alleen op de gedachte dat ik straks hele dag op een strand kan slapen. En tsja, het is dat ik mezelf volstop met Vitamine C bruistabletten en verschrikkelijk veel groente en fruit eet, anders was ik waarschijnlijk al lang ingestort. Mezelf een klein beetje kennende.

Oh goed, nu moet ik natuurlijk nog vertellen hoe jullie mij kunnen helpen.. Nou ik vroeg me af, wat willen jullie lezen als ik op vakantie ben. Hebben jullie nog prangende vragen? Zijn er onderwerpen waar je over wilt lezen (nee niet over m'n vriend, haha, dat wil hij liever écht niet!). En als jullie mij dan wat fijne inspiratie schenken, sluit ik me volgende week een dag op in bed met m'n MacBook en mag ik er pas uit als er voor iedere dag dat ik weg ben minstens één blog geschreven is.

Alvast bedankt lieverds :)

Liefs,

41 opmerkingen:

  1. Of laat iemand elke dag een gastblog schrijven op jouw site...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waarom vraag je geen gastbloggers?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gastblogger-idee zou ik persoonlijk niet zo leuk vinden. Uhm, vertel iets over je werkervaring (nu maar bijvoorbeeld ook baantjes die je vroeger hebt gehad), doe iets over kleding (altijd leuk!), must-read websites, 'wat neem ik mee op vakantie', etc. En als het niet lukt is dat natuurlijk geen ramp, ik kom na dat weekje Grieks eiland echt wel weer terug op annemerel.com! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar is je linker bikini van? :) Misschien is het leuk om een stukje te schrijven over waar je allemaal op reis bent geweest?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een stukje over je freelance werk en over hoe jij denkt over liefde en relaties in het algemeen, zonder dat je je eigen situatie daarin betrekt. Over je vriendschappen en hoe die werken voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een paar receptjes! Het liefst die van de boekweit, ik wilde je daar nog via Twitter oid over aanspreken maar die geeft geen profiel aan :( Maar recepten, wat jouw voorbeelden zijn, waar je voor leeft, dat soort dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaa, ben het eens met MindOfMine.

    Ik zou het wel leuk vinden als je wat zou schrijven over iets wat NIET met gezondheid te maken heeft, ik voel me altijd zo schuldig over mezelf als ik je blogs lees!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil weten waar je bikini's van zijn :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou jouw favoriete kledingcombinaties wel willen zien. We zien altijd heel veel kleding voorbij komen, maar wat heb jij nou vaak aan en waar voel jij je mooi/fashionable/comfortabel in?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. - Jouw favoriete internetsites/beautyblogs/fashionblogs op een rijtje.
    - Een collage met voor jou de perfecte zomeroutfit.
    - Vertel over waar je naartoe gaat, wat er op de planning staat.
    - Maak een artikel over de inhoud van je koffer.
    - Maak een dit-moet-je-meenemen-op-vakantie-lijstje.
    - Maak een OOTD, kleren heb je toch al aan.
    - Maak een lijstje met favoriete zomerse muziek.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik zou wel iets willen lezen over je freelance werk. Bijvoorbeeld hoe je aan opdrachten gekomen?

    Tips voor steden waar je bent geweest. Welke winkels, restaurantjes etc. raad je aan?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw die rechter bikini... die wil ik ook! Echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een lijstje met dingen die je nog wilt bereiken in je leven.

    Ik hou van lijstjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. echt al hele leuke dingen zijn hier voorbij gekomen! Daar kun je wel mee vooruit denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Misschien de inhoud van je koffer? Een lekker recept? Een 'What's in my bag' artikel? Misschien weer eens wat over beauty?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Inhoud van je koffer!

    Maarehh hoe ga je die dan posten? als je niet op internet wil/kan...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh en misschien nog iets over jullie huis? Ben benieuwd hoe het er nu uit ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Filmpjeees! Die vorige waren erg leuk en volgens mij ook een groot succes.
    Misschien over 'Een-dagje-Annemerel' of een kookfilmpje met jou simpele maar favo gerecht. Of met tips voor becoming bloggers. Of leuke weetje of tips over het feit dat je nu uit huis bent en wat er veranderd is.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jaaa! Kleding, outfits
    Misschien film/boek aanraders
    Hoe het uit-huis-wonen bevalt
    En een-dagje-Annemerel lijkt me ook heel leuk
    Inhoud van de koffer is ook leuk
    een nieuwe what's in my bag
    Iets over make-up, wat je draagt en waarom.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh en routine's, ochtendroutine etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ten eerste ik lees je blog al zes jaar met veel plezier! Ik vind het idee van een bucket list leuk (geinspireerd op de film ja). Wat wil jij gedaan hebben tot je dood gaat?
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik wil lezen over je freelance werk en je studieplannen! Oh en iemand had het over een bucket list...dat zou ik ook leuk vinden om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. - Boeken en filmtips
    - Je collectie nagellak
    - Opsomming van de landen waar je eens bent geweest
    - Je favoriete producten op dit moment

    Succes met schrijven!

    Groetjes, Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Iets over je plannen deze zomervakantie..
    De must-reads van deze zomer..
    Je top 3 vakantiebestemmingen
    En zoveel meer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele mooie bikini's!

    Ik zou het ook leuk vinden om iets over je favoriete vakantiebestemmingen te lezen, en ik ben ook heel benieuwd hoe het is om samen te wonen / iets over je huis te lezen/zien! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jouw lievelingswinkel! Where to shop? En dan de verborgen pareltje natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Waaa, je moet écht niet voor elke dag een blogpost voorzien hoor :) Als je er bijvoorbeeld om de dag eentje hebt is dat toch ook al goed??

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hmm, iets over je vriendschappen oid? Of hoe je de basisschool/middelbare school hebt ervaren, welke hobby's je allemaal hebt gehad, welke baantjes je allemaal hebt gehad, do's en dont's bij een sollicitatie, wat je eigenlijk van de UvA vindt (waarom heb je die gekozen bijvoorbeeld, en niet de VU), hoe het samenwonen bevalt en dan kun je vergelijkingen trekken met thuiswonen (wat is fijner en minder fijn), of ehh.. waar je allemaal op vakantie/op reis bent geweest, en waar je nog graag naar toe zou willen. Leuke vraag misschien: als je één bestemming mocht kiezen waar je gratis, en net zo lang als je wil (overnachting, reis enz alles geregeld), naar welk land zou je dan gaan?

    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik ben het niet eens met de mensen die zeggen dat ze liever geen posts lezen over gezondheid, want die vind ik juist ontzettend leuk! Als ik jouw blog lees, krijg ik altijd zin om te sporten en gezond te eten, wat ik nu ook volop doe! Ik zou het leuk vinden blogs te lezen over je favoriete outfits of je beautyrituelen. En ik zou niet voor iedere dag een post maken als ik jou was, dan vraag je gewoon teveel van jezelf en wij kunnen heus wel een paar daagjes zonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. waar heb je het nu allemaal zo druk mee? daarover schrijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. -een blog over hoe jij denkt over liefdes&relaties in het algemeen(wat mindofmine zei)
    -je grote toekomstplannen/wat je allemaal nog in de toekomst wilt bereiken en doen
    -gezonde recepten (snacks/lekkere lunch/ontbijt/diner allemaal leuk!)
    -Iets over uitgaan/stappen wat je het liefst doet op een avondje uit, naar wat voor soort club, kroeg, restaurant, bar etc.?Hoe jou perfecte avondje eruit ziet

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik vind het vooral leuk om persoonlijke dingen te lezen. Gebeurtenissen zoals jij ze ervaart. Je kunt bijvoorbeeld iets schrijven over dingen waar je tegen op ziet en hoe jij je eraan durft te zetten en problemen oplost bijvoorbeeld. En leuke lijstjes over boeken, films, to do, to make etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik ben heel benieuwd hoe jij je leven over 10/20 jaar ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. En als je er niet aan toekomt, dan denk ik dat er ook geen rellen gaan ontstaan hoor. Een beetje aan jezelf denken is niet verkeerd :) als jij speciaal voor 'ons' nog maar aan 3 uur slaap per nacht toekomt, dan zou ik dat ook een beetje sneu vinden, snap je xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. alle, werkelijk alle voorbeelden hierboven vindt ik super. Vooral filmpjes zou ik nog graag willen zien, vond de vorige ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Zo, al genoeg ideeen hierboven.
    Ik hoop dat ik niet in herhaling val!
    Je favoriete luchtje, Je mooist foto ooit gemaakt,
    De interieur stijl waar je van houdt, 10 dingen waar we je voor wakker mogen maken, je 5 favoriete films, Mooiste boek dat je ooit hebt gelezen..
    en lijstjes, I love lijstjes!
    Success!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hier nog 9 dagen wachten op zon, zee, strand en cocktails! Voor mij moeten er dus niet perse geblogd worden ;). Maar misschien is een gulden middenweg wel een idee? Om de dag een blog? Ideeën zijn er hier al genoeg gegeven denk ik. Simpelweg outfit of the day's zijn wel leuk (je nieuwe jurkjes!!).

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoh al die leuke voorstellen al, ben al benieuwd wat je gaat doen, tzal zowiezo leuk worden!

    Die bananen bikini heb ik ook naar staan kijken maar dacht dan dat ie misschien eerder voor donkere types zou passen,
    maar nu ik zie dat jij hem hebt denk ik dat ik straks voor het werk hem snel ga gaan passen, hihi...

    Ik ben trouwens altijd 'jaloers' op je haar, zo prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen