donderdag 26 mei 2011

SHOPPING: Summerdresses (Part II)

Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket

Hoewel ik overweldigend veel leuke en behulpzame reacties kreeg op mijn blog van maandag over de jurkjes van ASOS ging ik vandaag toch nog eventjes winkelen met Ashley. En het spijt mij te moeten zeggen.. maar er is helaas geen euro meer over voor de ASOS jurkjes. Of nou ja misschien... een jurkje? In ieder geval heb ik vandaag m'n slag wel geslagen.

De eerste drie bij de H&M. Op de eerste werd ik spontaan verliefd toen ik Ashley erin zag. Ashley zelf was niet zo enthousiast (wat ik heel erg jammer vond want hij stond haar prachtig!) maar vond hem bij mij wel heel mooi staan.. Dat 'ie voor een H&Mtje aan de prijs was nam ik maar voor lief. De andere twee jurkjes/jumpsuites van de H&M (op de tweede en derde foto) maakte in prijs heel erg veel goed. Het tweede jurkje is ook heel erg mooi en zelfs gevoerd, waar ik fan van ben! De jumpsuit is echt voor naar het strand en heel misschien met een mooi sandaaltje voor een simpel hapje eten..

Het vierde jurkje is een heel erg ander verhaal. Deze wil ik al maanden. Ik ben verliefd op de kleur, sinds m'n tas van Paule Ka in september is dit mijn kleur. Eigenlijk wilde ik het jurkje kopen voor m'n verjaardag, maar voor m'n verjaardag had ik geen tijd om nog een bezoek te brengen aan Filippa K, de winkel waar dit jurkje vandaan komt. Gistermiddag ontving ik een SMS van Filippa dat ze vandaag 20% korting hadden en hoewel de prijs dan nog steeds het vijfdubbele is van een standaard H&M jurkje ging ik toch voor de bijl. I blame Ashley. 

Op een hangertje is het net een hobbezak, maar eenmaal aan een lichaam staat 'ie heel erg mooi. Kan met blote benen en ballerina's, maar ook met een zwarte panty en hele hoge hakken. Staat zelfs prachtig met een colbert eroverheen. Oh en ik voel me er tegelijkertijd volwassen, hip, maar toch ook een meisje in. Prachtige combo toch?

Zo.. en nu ga ik weer sparen!


Bedankt voor alle leuke reacties en tips bij mijn blog van gisteren! Zit spontaan vol nieuwe inspiratie! Dat gaat goed komen :) Mijn bikini's zijn trouwens beide van H&M!

Liefs,

15 opmerkingen:

  1. Hele leuke kleding heb je gekocht zeg! ben benieuwd naar de laatste vooral.. ziet er nu wel even als een hobbezak maar volgens mij valt ie prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke jurkjes! Ik ben heel benieuwd hoe dat laatste jurkje staat. Alvast veel plezier op vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het eerste en tweede H&M jurkje vind ik erg leuk! Wat hebben ze gekost? Ik ben erg benieuwd naar een look met het Fillipa K jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het jurkje van Filippa K echt prachtig! Staat je vast mooi!

    In tegenstelling tot de eerste 3... sorry!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben heel erg benieuwd hoe het laatste jurkje je gaat staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het tweede jurkje heb ik ook! Alleen dan in een andere kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En daar gingen je goede voornemens ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben al benieuwd om het te zien als je het aanhebt! Ziet er allemaal echt prachtig uit. Kben vooral fan van het eerste jurkje! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie jurkjes zeg! Is die jumpsuit van de gewone H&M of van Divided? Wat voor materiaal is het en hoe duur was die?
    Boel vragen maar ik vind hem erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige jurkjes! Ik plaatste net ook een shoplog van mij. Grappig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat eerste jurkje lijkt me wel heel mooi bij je!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooh die kleur van die laatste is inderdaad ERG mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het tweede jurkje is zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je bent zeer goed geslaagd, erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen