woensdag 11 mei 2011

ADVERTORIAL: Dare Devils by Day & Night


Allereerst, hoe schattig is de verpakking van de nieuwe Libresse Day & Night maandverbandjes? Kijk de mannen zullen altijd nog wel een excuus verzinnen om alleen al bij het zien van een schoon verpakt maandverbandje een kreet van verschrikking uit te slaan (waarom eigenlijk?) maar deze zijn eigenlijk te leuk om niet te laten zien. 

Met Day & Night van Libresse hoef je je geen enkele zorgen te maken over eventuele ongelukjes. In de verpakking zitten veertien maandverbandjes voor overdag en vijf voor 's nachts, hartstikke handig, want dat is voor de gemiddelde vrouw precies wat er voor één maand nodig is.

Word een echte DareDevil! En speel de Dare Devil game op de actiewebsite van Libresse. Log in met je Facebook of je Hyves en daag je vriendinnen uit. Like die ene persoon die jij toch eigenlijk wel heel erg leuk vind, krabbel die BN'er, zet die ene genante foto online. It's all in the game babes! Doe zoveel mogelijk Dares en win één van de mooie prijzen zoals een jaarabonnement op het tijdschrift Girlz! of een iPod Touch!

Liefs,

3 opmerkingen:

  1. Dat is wel handig, misschien ook wel voor op school in mijn kluisje, voor de vergeetmomentjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. handig! en ook nog is een x leuke actie van libresse!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh jezus ik heb deze advertentie op heel wat andere blogs zien staan, maar niemand die er even bij vermeldde dat het precies genoeg was voor een maand!
    Nu jij het zegt valt het kwartje bij mij pas, ik begreep namelijk niet waarom er maar zo weinig nachtverbandjes in zaten!
    Maar even ontopic; ik gebruik geen maandverband en ik begrijp ook niet waarom mensen dat zouden doen. Zo'n vies gevoel, haha.

    BeantwoordenVerwijderen