woensdag 11 mei 2011

LISTS: 21

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Vriendinnetjes
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Nog iets meer dan twee uur ben ik 21, het was een prachtig jaar met mijlpalen, spanning & stress, tranen van geluk of opluchting, maar soms ook van verdriet. Het was een jaar met nieuwe uitdagingen, afscheid nemen en volwassen worden..


Dit was het jaar dat (in willekeurige volgorde)..

- Ik mijn scriptie in tweeënhalve week schreef en half juni het verlossende woord te horen kreeg, voldoende!

- Ik er heel veel nieuwe vriendinnen bij kreeg, mijn blogvriendinnetjes zijn geweldig!

- Het jaar dat ik met Laura naar Barcelona ging, met m'n ouders twee weken in Italië vertoefde, met Remco Parijs ontdekte, zoals ieder jaar op wintersport ging, Last Minute een tripje Berlijn deed met mijn ouders en spontaan dagjes en nachtjes Antwerpen deed met Rem.

- Eindelijk een eigen autootje kocht (en een stuk beter leerde rijden).

- Ik Grazia Insider werd.

- Ik eindelijk m'n inmiddels alweer drie jaar in mijn bezit hebbende Nikon camera ging gebruiken.

- Het ouderlijk huis verliet en ging samenwonen met mijn vriend.

- Ik mijn Bachelordiploma Taal & Communicatie aan de UvA behaalde.

- Ik ontzettend veel lekker uit eten ben geweest, bij George W.P.A., Librije, Ron Blaauw, Pierre Gagnaire, Plazaa Athenee, Het Gebaar.. Oh en heel erg veel sushi natuurlijk!

- Ik me heb laten inschrijven bij de Kamer van Koophandel.

- Ik m'n eerste Amsterdam International Fashionweek mee maakte.

- Ik voor het eerst in september niet naar school of college ging.

- Verslaafd raakte aan Glee & Vampire Diaries en mijn liefde voor Gossip Girl nog grotere vormen aan nam.

- Het jaar waarin ik m'n eerste halve marathon liep.

- En ook één keer dronken ben geworden waardoor ik tien maanden na dato nog steeds geen gin kan ruiken zonder misselijk te worden.

Maar hoe fijn mijn jaar als eenentwintig jarige ook was, op mijn tweeëntwintigste wordt alles nog beter. Waarom? Omdat je krijgt wat je geeft.. en ik ben van plan heel erg veel te geven :)

Liefs,

19 opmerkingen:

  1. Jee wat is er veel gebeurd dit jaar zeg! Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al vast gefeliciteerd zal het morgen natuurlijk nog eens doen. En ook aankomend jaar blijf ik je volgen hoor;)

    maak er een top dag van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi jaar <3 Ik kijk uit naar alle dingen die je komend jaar zult doen en waarvan je ons natuurlijk op de hoogte houdt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super jaar! Wat ik me afvroeg: welke minor taalverwerving heb jij het eerste jaar van Taal & Communicatie eigenlijk gevolgd?

    Vast een fijne verjaardag en op een nog beter jaar (kan bijna niet!!)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi om zo af te sluiten en te gaan beginnen als een 22jarige!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Barcelona! Oh, wat heb ik toch lang in dat park gestaan, naar die mozaïekjes kijken. Die foto doet me aan zoveel dingen herinneren!

    Alvast gefeliciteerd! Dat je komend jaar minstens zoveel leuke dingen gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi, best grappig dat m'n vriendje morgen ook net 22 jaar wordt! :D
    Geniet ervan! En ik geloof er echt in dat je 22 even leuk, zoniet leuker wordt!
    Gelukkige verjaardag en geniet er morgen (en al de rest van de dagen) van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk geschreven, mooie foto's. Je inspireert me.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt in ieder geval een hele hoop mooie prestaties geleverd om je jaar als 21jarige af te sluiten. Daar mag je trots op zijn!
    Een hele fijne verjaardag gewenst en mag dit levensjaar maar weer een hele mooie worden voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Congratulations!!! Geniet van je dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi lijstje! Gefeliciteerd Annemerel! Geniet van de dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Annemerel! Geniet van de taart en cappucino!:) en ik blijf je ook in je 22e levensjaar zeker volgen! Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat met je verjaardag! Hopen dat het net zo leuk wordt als het vorige jaar he ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele fijne verjaardag toegewenst!! Gefeliciteerd!

    Ik mag mij over precies een week ook een 22-jarige noemen!

    groetjes
    deed

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Happy Birthday to you!!
    Mooi overzicht van een heel bijzonder jaar...!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd! Leuke dingen heb je allemaal meegemaakt :) en idd het komende jaar wordt vast nog beter!

    BeantwoordenVerwijderen