woensdag 13 april 2011

WORK: Dinner for Japan

Vanavond is het evenement van mijn allereerste PR-klus. Het is een benefietdiner in Rotterdam bij Asian Glories, mijn favoriete Chinese Restaurant. Maar vanavond zullen er niet alleen gerechten geserveerd worden van Asian Glories, er staan vanavond acht super goede chefs in de keuken. Waaronder Marco Westmaas en Herman den Blijker. En de gehele opbrengst wordt gedoneerd aan Tzu Chi, de grootste boeddhistische organisatie ter wereld.

Tzu Chi is behalve actief in thuisland Taiwan, ook ter plaatse in door natuurrampen getroffen gebieden. Vorig jaar zaten zij in Haïti, Chili, China en Pakistan, nu zijn zij in Japan. Doktoren en andere hulpverleners reizen vrijwillig en op eigen kosten af naar het rampgebied, hierdoor komt vrijwel de gehele opbrengst ook écht direct bij de slachtoffers terecht.


Ik vind het super spannend, want het is nog best wel een hele verantwoordelijkheid. Vanmorgen zijn ze al langs geweest van RTL Boulevard en vanmiddag van radio zender FunX. Ik word al dagen gebeld door allemaal verschillende media en dat is natuurlijk alleen maar top! ANP, Metro, AD, Smulweb, verschillende Horeca kranten..

En het aller mooiste is natuurlijk, we zijn volledig uitverkocht! 12 tafels van 1000 euro, reken maar uit wat voor mooi bedrag daar uit komt! En alles voor Japan! Ik doe dit dan ook gewoon vrijwillig, ik bedoel.. kan ik toch ook op een mooie manier mijn steentje bijdragen.

Ik ben benieuwd! Ik heb m'n rode jeans al aangetrokken. Zonder daar eigenlijk in eerste instantie over na te denken.. M'n broek kan een hit zijn, of finaal de plank mis slaan, maar ik voel me Annemerel en dat is wat telt, toch? 


Morgen natuurlijk uitvoerig verslag!

Liefs,

13 opmerkingen:

  1. heel veel succes vanavond! En wat goed dat je dit doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa, dat is wat telt maedje, dan laat je in ieder geval een unieke indruk achter, toch? Succes, maar vooral HEEL veel plezier gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes!Echt goed dat je er aan mee doet:).. En je broek komt vast wel goed! Ik vind hem in ieder geval mooi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed dat je het doet! :-)

    Zo doneer ik gehaakte vierkantjes voor dekens in Japan. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch veel plezier gewenst vanavond met deze ervaring! xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel succes, maar zeker ook heeeel veeel plezier toegewenst :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. maar wat doe je eigenlijk precies als pr-dame?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk initiatief! Veel plezier en succes deze avond en ik ben benieuwd naar het verslag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je rode broek past alleszins wel in het thema van Japan!

    Leuk dat je een benefiet organiseert trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf! Hoe ben je daar terecht gekomen als PR-dame als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik volg je blog nog niet zo lang, maar ik vind je echt heel leuk overkomen!
    En echt super dat je dit doet.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super dat je dit gaat doen! Ben benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen