donderdag 14 april 2011

WORK: 27500

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Excuse my horrible pictures, ik ben zo'n mutsefluts die niet brutaal genoeg is om te flitsen en er was eigenlijk ook vrij weinig tijd voor mij om foto's te maken.

Gisteravond was zeer geslaagd, bijna twee keer zo veel geld op gehaald als gehoopt, 27500 euro, alleen daarom al was het een groot succes. Het bedrag werd twee minuten voordat de voorpagina voor het Rotterdams Dagblad geperst zou worden bekend gemaakt, nou dat was nogal stressen hoor. tientallen telefoontjes van de journaliste en ik die het bedrag al eerder probeerde los te krijgen bij de organisatie. Maar ook dat kwam goed. Het ANP aan de telefoon, een berichtje op NU.nl en dan voelt het toch wel heel erg echt. Super leuk.

M'n rode broek was geslaagd. Althans, ik heb geen rare opmerkingen gekregen, slechts een paar complimentjes die ik natuurlijk gelukkig in ontvangst nam, ook al ging het daar helemaal niet om. De gerechtjes waar ik tussendoor van gesnoept heb waren heerlijk. Vooral de truffelsoep van Herman den Blijker was goddelijk, de Dimsums van Asian Glories waren ouderwets lekker en de Leliesoep van Marco / Elzenduin was spannend. Een smaak waar aan je moet wennen maar hoe meer je proeft hoe lekkerder het eigenlijk werd. En het is medicinaal en super goed voor de vertering, dus ook al was ik er zuur van gaan kijken, dan had ik het zeer waarschijnlijk nog zonder klagen opgegeten.

Het was een bijzondere avond :)

Liefs,

8 opmerkingen:

  1. Echt een toffe actie, zoveel geld opgehaald!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof dat er zoveel is opgehaald! Klinkt als een zeer geslaagde avond dus:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend goed! Goed werk An!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gaaf ! maar ik snap het even niet heb jij dit georganiseerd? wat was jou rol hierin bedoel ik, qua pr enzo omdat het je 'eerste klus' was? :) goed man zoveel geld! En ik zou ook niet durven flitsen hoor haahha hekel ik echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Otzettend goed, aardig bedrag hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof! :D
    En een flits maakt een foto toch helemaal lelijk, of je moet al een externe flitser hebt die met z'n kop naar boven kan richten, dus het is mooier zoals je het nu deed! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi annemerel
    Ik heb deze avond ook in de keuken gestaan samen met mijn chef.
    Graag wilde ik weten waar ik nog ergens meer foto's/video kan vinden heb jij enig idee.
    Groeten maurice

    BeantwoordenVerwijderen