woensdag 13 april 2011

ADVERTORIAL: Reebok Easytone

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Sporten voor een strakker kontje vind ik meestal geen probleem, maar als ik mijn lichaam kan trainen tijdens mijn dagelijkse bezigheden, zonder dat ik daar iets extra's voor hoef te doen.. dan zeg ik natuurlijk echt geen nee.

Afgelopen vrijdag had de postbode een pakketje voor mij en vond ik dit paar Reebok Easytones. Natuurlijk heb ik ze gelijk uitgeprobeerd en hoewel ik na twee keer dragen niets ineens het lichaam heb van Elle 'The Body' Macpherson, voel ik wel degelijk iets in mijn benen en tushie !

Hoe het werkt?
Per dag loop je al snel een km 3, doe dat op toning schoenen en je hebt een work out! - De EasyTone schoen creëert micro-instabiliteit door de balanskussentjes die in de zool van de schoen zitten. Hierdoor moet het lichaam zich corrigeren en worden spieren geactiveerd. Deze activatie traint en verstrekt je spieren . Kortom: Strakkere billen en benen bij stap. De TrainTone en RunTone variant zijn een aangepaste vorm van de EasyTones. Ze zijn zo gemaakt dat je er verantwoord op kan sporten. Zo haal je net even meer uit je work out!

Ik ga de komende tijd de schoenen nog vaker testen en zal over twee weken schrijven over de resultaten.  Ben echt heel erg onwijs benieuwd, zou toch fijn zijn als het écht werkt, zo'n hulpmiddeltje zo net voor de zomer is altijd welkom, toch?

Willen jullie de schoenen ook proberen? Op deze website vind je alle informatie over de schoenen. De schoenen worden op de website van Reebok Nederland verkocht vanaf honderd euro! 

Maar er is ook nog een andere manier om deze schoenen te proberen! Ik mag namelijk twee van mijn lezers de schoenen laten testen. De winnaars krijgen de schoenen thuis gestuurd en mogen de schoenen zelf gaan testen (en houden!) en dan is het natuurlijk wel de bedoeling dat jullie je een mooi verslagje maken voor Annemerel.com en je ervaringen met ons deelt.

Mee doen? Het enige wat je hoeft te doen is een comment achter laten met waarom nu juist jij de schoenen moet krijgen, oh en je schoenmaat! Je hebt tot 19 april de tijd, 21 april zal ik de winnaars hier bekend maken!

Liefs,

99 opmerkingen:

  1. Ik doe natuurlijk heel graag mee! Waarom ik ze graag wil?

    Ik ben druk bezig met afvallen en meer bewegen! Alle kleine beetjes helpen toch? Daarnaast werk ik in de bediening bij een groot pannenkoekenrestaurant en daar morgen we gymschoenen aan! Als ze echt werken zal ik dan toch goed het effect moeten merken? Aangezien ik er dan toch minimaal 3 a 4 dagen in de week op loop, de hele dag!:) & als het werkt kom ik misschien op tijd in vorm voor mijn vakantie=D

    Trouwens mijn schoenmaat is 39

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke winactie :)
    Ik zou de schoenen heel graag willen uittesten omdat ik vanwege een enkelblessure voorlopig niet kan hardlopen maar met deze schoenen wel nog een beetje zou kunnen trainen zodat ik deze zomer wellicht toch nog in bikini durf. Ik heb maat 40.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, superleuk!

    Ik was al heel lang fan van het concept maar het zijn ook de eerste echt mooie schoenen die ik zie! Working out (with not that much effort) ánd looking fashionable? Where do I sign!

    (schoenmaat 40)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuk actie!

    Ik wil ze graag winnen omdat ik een half jaar niet heb mogen hardlopen i.v.m. een operatie. Vanaf eind april moet ik dus vanaf 0 beginnen en ik kan dus wel wat hulp van kwalitatief goede schoenen gebruiken:)

    Maatje 37!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Topactie!

    Ik zou de schoenen graag willen testen omdat ik mijn dagelijkse workout mis nu ik in Amsterdam woon. Ik ga wel met de fiets naar het werk, maar voorheen sportte ik 4 a 5 keer in de week en dat gaat nu niet meer. Reken maar dat je dat merkt ;) Daarnaast zou ik het ook gewoon heel leuk vinden om een verslag te schrijven voor annemerel.com ;)

    Maat 38 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja super dit! En wat een goede timing! Ik ben momenteel hard bezig weer om hardlopen op te pakken en mijn hardloopschoenen zijn nogal versleten dus komt precies op tijd eigenlijk!

    Ik kan ze wel gebruiken!

    Maat 41 ( grote schoenen voor een klein meisje haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf! Ik zou de schoenen graag willen winnen omdat ik hoop dat deze schoenen me dan toch eindelijk dat zetje zouden geven om echt eens iets aan mijn conditie te gaan doen...Ik ben totaal niet sportief, kom uit een a-sportief gezin en heb astma. Tot zover de smoezen :-)

    Ik heb maat 39!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou heel graag meedoen met de winactie en wel om de volgende reden(en) :).

    Ik ga deze zomer niet op vakantie dus ik zou heel graag mijn lichaam extra trainen zodat ik a) in het weekend met een killer body naar het strand kan, en b), ik al mijn vrienden en kennissen verbaas als zij weer terug zijn van al hun geweldige rondreizen.
    Daarnaast ben ik druk bezig met trainen en afvallen en kan ik een extra zetje in de rug natuurlijk heel goed gebruiken!

    Mijn schoenmaat is 37.

    Ik duim, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had ze al in de winkel gezien en ben erg nieuwsgierig of ze werken. Waarom ik ze zou moeten winnen? Omdat ik 3x per week hardloop maar graag een andere 'toning' wil dan alleen de gespierde kuiten en bovenbenen die ik ervan krijg. En dat zou mooi kunnen met de Easytones, en het beste is nog; het kan tijdens het shoppen..! Mijn schoenmaat is 39.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh wat handig! Lijkt me veel makkelijker om met zulke schoenen te lopen dan met mijn afgetrapte allstars (vreselijk voor mijn enkels). Mijn moeder en ik zijn 2 weken geleden begonnen met joggen dus die zouden zeker wel van pas komen!
    Mijn schoenmaat is trouwen 41 (lekker groot dus).

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou deze graag testen omdat ik momenteel bezig ben met vermageren, maar vooral strakker worden!

    In de fitness volgde ik een soortgelijke les, Ubound. Je springt op een trampoline, wordt uit evenwicht gebracht en je lichaam corrigeert. Enkel, ik volg de les niet meer want ben 3 weken geleden van de trampoline gevallen (vréselijk gênant)!

    Met deze schoenen, bereik ik toch dezelfde work-out, maar hoef ik mijn trauma niet nog eens mee te maken!! :-)

    Ohja, mijn maat is 37.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als student ben ik af en toe wat lui wat sporten betreft. Ik doe het wel, maar niet vaak genoeg eigenlijk. Met de Easytone kan ik trainen en lopen tegelijk. Ik hoef niets extra's te doen en dat past wel in mijn drukke, sociale, studentenleven.

    Oh, en ik heb maat 40 :).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook ik wil de schoenen wel proberen! En waarom? Al járen probeer ik mijn ietwat uitgezakte kont strak en omhoog te krijgen. Ben sinds een jaar aan het hardlopen, doe thuis oefeningen die ik op internet zoek, bind gewichten aan mijn benen als ik ze in de lucht gooi maar helaas wil er niets baten! Ik ben dus erg benieuwd of ik met deze schoenen wel het gewenste resultaat kan bereiken!

    Schoenmaat, 38!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooh wat leuk! Ben eigenlijk wel benieuwd naar de schoenen.Ik ga niet zeuren over mijn lichaam, maar er valt altijd wel iets te verbeteren, zeker voor de zomermaanden is het wel fijn om wat strakkere benen te hebben. Verder loop ik 2-3x per week, maar het lijkt me leuk om dat te combineren met een dagje wandelen.

    Mijn schoenmaat is 36.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gafe actie!

    Ik zou graag willen winnen omdat ik echt een goede workout kan gebruiken, en deze schoenen daar zeker bij gaan helpen denk ik! Een goede reden om het sporten op te pakken, want sinds ik met de trein naar school moet krijg ik niet genoeg beweging meer!

    schoenmaat 38!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuk, ik zou ze graag willen testen! Ik sport sowieso 2 keer per week en ik krijg vaak last van mijn voeten tijdens het sporten vanwege al dat springen (ik aerobic namelijk). Ik zou ze daarom graag eens willen uitproberen, ben hartstikke benieuwd of ik in deze schoenen minder pijn aan mijn voeten krijg en of ik ook daadwerkelijk voel dat het zorgt voor net dat beetje extra work-out :)

    Mijn schoenmaat is maat 39!

    Liefs,
    Lindsey
    lindseyschlenter@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh supergaaf. Waarom ik ze zou moeten winnen? Ik ben gestopt met hockey en nu kan ik best extra beweging gebruiken. Mijn oude sportschoenen zijn oud en versleten dus ik was net van plan nieuwe te kopen. En zo voor de zomer wil iedereen wel een strak lichaam krijgen ;). De schoenen staan jou trouwens hartstikke leuk zo onder die broek! Mijn schoenmaat is 37.

    Liefs,
    Noelle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zou ze graag willen testen. Door het lezen van jouw blogs weet ik dat ik niet de enige ben die fanatiek begint de sporten en dat het na een paar weekjes ietsje minder wordt. Dat ik niet de enige ben die s'avonds een reep chocolade nog even naar binnen schrok om vervolgens 's morgens te beginnen met een glaasje vers grapefruit sap. Dat voordat de helft van de maand om is, mijn rekening een stuk leger is dan gepland en dat ik telkens voor mijn kledingkast sta en echt niks heb om aan te trekken.
    Met deze schoenen hoop ik de motivatie te vinden om langer dan een paar weken het sporten vol te houden en in september de dam tot dam loop in ieder geval uit te lopen.
    Ik heb maar 39

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja ikke! Ben net als jij een fanatieke hardloper, maar op de een of andere manier nog steeds too much booty in the pants.... :)
    Ik loop best veel (al mijn boodschapjes doe ik te voet). Ben echt benieuwd of het dan werkt!!
    Ik heb maat 41...

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke actie! Ik lees je site al een hele tijd, en door jouw hardloopskills begon het bij mij toch ook wel te kriebelen om wat te gaan bewegen.
    Helaas ben ik gezegend met de conditie en het doorzettingsvermogen van een koe, dus wat zou het handig zijn als ik tijdens mijn dagelijkse wandeling naar school en tijdens het werk deze schoenen zou kunnen dragen waardoor ik toch wat spieren kweek zo voor de zomer.
    En wie weet brengen nieuwe schoenen, in maat 41, mijn hardloop-motivatie ook weer terug!
    Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi!
    Wat een leuke actie zeg!
    Omdat je misschien al weet dat ik ook redelijk sportief probeer te zijn, lijkt mij dit een heerlijke aanvulling op mijn andere sport die ik 2x per week uitoefen, hardlopen.
    Als ik nou ook eens een strakkere 'tushie' ervan krijg, wauw! Want tja, ik ben al 31...pfff en dan begint de zwaartekracht echt goed zijn werk te doen.
    Oja, ik leef op grote voet, maat 42

    Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit is echt een leuk actie! Ik ben echt benieuwt of het werkt! Ik zie mezelf met de minuut meer een vetlel worden en dat moet nu toch wel echt afgelopen zijn. Met deze schoenen hoop ik mezelf te motiveren tot 2 keer hardlopen per week en me daar ook echt aan te houden en een mooi strak lichaam voor de zomer te krijgen (die nu wel eng dichtbij komt!) Mijn schoenmaat is 39.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ah superleuke actie! Voor mij zouden deze schoenen echt een geschenk uit de hemel zijn, aangezien ik altijd dezelfde blessure krijg van echt hardlopen, en met deze schoenen kan ik ook gewoon lopen als workout! Ik hoop dat het werkt, want mijn benen mogen nog wel iets slanker voor de zomer ;)

    Mijn schoenmaat is 38!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat een ‘gezonde’ schoen er ook nog eens zo stijlvol uit kan zien, dat hield ik eigenlijk niet voor mogelijk! Ik wandel heel veel, voor mij is het een soort sport geworden mede dankzij onze 10maanden oude labrador maar helaas moet ik altijd mijn afgetrapte gympies aantrekken :-( Normale wandelschoenen zijn log, lopen zwaar en niet altijd even fijn als je het mij vraagt. Daarom zou ik heel graag de Reebok EasyTones testen in maat 39, omdat ik er ook wel eens stylish verantwoord bij wil lopen terwijl ik aan strakke billen werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super leuk deze winactie! Ik loop nu vaak hele stulken op mijn  achter de kinderwagen, maar dat is voor mijn rug e.d. niet zo relaxed. Met de Reebok Easytone wordt het lopen comfortabeler en het pimpt mijn lichaam lekker op! Maatje 41 graag voor deze jonge moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oeh, ik zou dolgraag deze schoenen testen. Ik zit niet meer zo goed in mijn velletje als hiervoor en ik hoop dat dat met deze schoenen zal verbeteren. Ik heb schoenmaat 41!

    Liefs xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke actie! Ik zou ze graag willen winnen omdat ik 5 keer in de week sport. Daarnaast doe ik 22 mei aan de AMC-run van 10 km. Ik ben eind maart begonnen met hardlopen (deed het nooit) en het is de bedoeling dat ik dus 22 mei, 10 km kan uitlopen. Hopelijk zorgen de Reebok Easytone ervoor dat ik net die laatste paar meter haal! Ik heb maat 39/40.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke actie!! Ik zou ze graag willen winnen omdat ik eindelijk na jaren van inactiviteit door bedlegerigheid, uit bed gestapt ben en aan mijn conditie moet en wil gaan werken (18 tot 20 uur per dag in bed liggen is niet bevorderlijk voor conditie), dit zou een extra opzetje zijn. Oh ja, schoenmaat = 40.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ik zou ze zeker willen proberen!
    mijn lichaam is nog niet helemaal zomerproof en de bumpers op mijn heupen zie ik ook graag verdwijnen. Ik ben ook geen sporter dus dit lijkt me ideaal!
    ik heb wel maatje schuit namelijk 44

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik zou heel graag mee doen met de win actie.
    Ik loop al 1 a 2x in de week hard en val hier opzich wel van af maar zou graag ook trainen aan mooiere vormen.
    Daarom dat ik nu sinds 2 weken aan zumba en/of bodyshaping doe hier in de sportschool.
    Deze schoenen zouden dus een hele goede aanvulling zijn tijdens het hardlopen! Ik zit er zelf aan te denken ze anders aan te schaffen.
    Mijn schoenmaat is maat 40
    Ik kan allkeen maar via anoniem reageren. Mijn naam is Sanne en mijn email adres: sannevanboxel@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. leuke actie! www.beautygloss.nl heeft precies dezelfde ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. oeeww, ik wil de schoenen heel graag uitproberen! Ik sport, fitness en wandel heel veel, maar heb nog steeds geen strakke kont, haha. Ben benieuwd of deze Reebok schoenen daar verandering in kunnen brengen! Mijn schoenmaat is trouwens maat 38. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuk, ik doe mee.
    Ik zou ze héél graag willen testen, omdat ik al best lang wil gaan hardlopen (heb zelfs toendertijd een hardloopbroek en schoenen gekocht, maar nooit gebruikt) om mn conditie te verbeteren, hoewel ik al drie dagen per week voetbal is mn conditie nou niet zo geweldig. Maar toen ik pas geleden weer een poging wilde wagen, bleken mn schoenen dus te klein te zijn. Niet bepaald handig dus. So that's the reason why. Oh ja, ik heb schoenmaat 38.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik wil graag meedoen! Tot een jaar geleden rende ik drie keer per week, maar in mijn enthousiasme en ontzettende drang naar succes (haha =p) kreeg ik een liesblessure. Nu ben ik eindelijk weer bezig met opbouwen (het was een zware blessure) en het lijkt mij leuk om te kijken hoe het is wandelen op deze schoenen want ik ben nu vooral met yoga en pilates bezig!

    Schoenmaat:40

    Groetjes

    Feliciahartjes@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuke actie!

    Ik zou graag willen winnen omdat ik voor de zomer nog wat pondjes kwijt wil en ik ze goed kan gebruiken om te powerwalken. (mt: 38/adore2shop@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ook ik zou graag mee willen doen, haha. De meeste redenen zijn wel genoemd en ik sluit me ook bij het meeste wel aan. Alle meiden willen denk ik wel een strak lichaam en trainen zonder er veel tijd aan te besteden. Ik ben vooral heel erg nieuwsgierig naar de schoenen en het lijkt me ontzettend leuk om er een verslagje over te schrijven, dat lijkt me bijna even leuk als de schoenen winnen, haha. Ook vind ik de schoenen echt super mooi, ze zien er veel beter uit dan soortgelijke schoenen.

    Ik heb schoenmaat 37.

    Natuurlijk wens ik de andere deelnemers ook veel succes, er worden sowieso twee meiden super blij gemaakt met deze aktie!

    Groetjes, Mariët

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik zou de easytone schoenen heel graag willen winnen omdat ik sinds een tijdje ben begonnen aan een afvalrace i.v.m. gezondheid. Natuurlijk wil ik daar alles uithalen wat erin zit en de easytone schoenen zouden daar ontzettend mee kunnen helpen. (maat 38)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik wil graag winnen omdat wat strakker worden voor de zomer nooit slecht is. Daarnaast, altijd op hakken lopen is ook niet goed, dus deze zouden heel erg welkom zijn!

    Maat 40 aub.

    Liefs,

    Benthe

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik zou de schoenen graag willen winnen:
    vooral omdat ik mijn boven benen en kont wat te dik vind maar ook omdat mijn houding niet goed is en ik een buikje heb omdat ik niet rechtop loop. Overigens loop ik stage en dus de hele dag 't zou goed uit komen als die schoenen zouden helpen!

    (maat 38)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik zou deze schoenen graag winnen omdat ik door een ontstekingsziekte in mijn voet niet (meer) kan hardlopen. Ik sport graag, maar kan dus veel dingen niet zo goed doordat mijn voet te veel pijn doet. Wandelen gaat meestal wel, en met deze schoenen wordt het dan intensiever, en daar ben ik naar op zoek!

    Ik heb maat 40.

    Liefs, Chantal
    chantal.21@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik zou deze schoenen natuurlijk óók héél graag willen krijgen! Niet in de minste plaats omdat ik niet graag geld uitgeef aan niet-modieuze items. Heb jij dat niet ook altijd? Werkschoenen, pyjama's, sportkleding, ik vind het zonde van mijn zuurverdiende centjes. Hierdoor voel ik me niet fijn in mijn sportoutfit en heb bovendien gewoon géén sneakers. Mijn werkschoenen waren dat ooit, maar door jus en mayo-vlekken heb ik die moeten weggooien en nu heb ik er geen meer. Ik herhaal: zonde om daar geld aan uit te geven. Ik hoop dat jij me van mijn onmodieuze sportmomenten en zere voeten in modieuze schoenen op (wat zou moeten zijn) chille zondagen kan verlossen.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Annemerel!

    Wat een leuke actie!
    Ik heb geen klachten over mijn lichaam, maar zou de schoenen toch graag willen winnen. De reden hiervoor is dat ik eigenlijk nooit zo geloof in de werking ervan. Zo snel in een schoenen advertentie (of van wat voor ander soort kleding dan ook) iets staat over het automatisch krijgen van betere benen of een mooiere kont haak ik eigenlijk altijd af. Waar het door komt weet ik niet, maar de Tel Sell associatie die ik heb gaat maar niet weg.

    Nu ook een merk als Reebok komt met dergelijke schoenen, moet ik wellicht toch beginnen met geloven in de werking. Maar ik blijf nuchter: eerst zien dan geloven.

    Ik ben dus gewoon heel erg benieuwd of ik het al die tijd fout heb gehad en speciale schoenen stiekem wel zeggen wat ze doen.
    (Wie weet, als het werkt koop ik misschien nog wel eens zo'n trillende riem waardoor je tv-kijkend buikspieren krijgt)

    Maatje 37!

    Groetjes, Marijn

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een leuke winactie. Maar dat vinden de meesten volgens mij. Waarom ik graag deze schoenen wil uittesten. Teneerste omdat ze er ontzettend leuk uitzien en de vraag natuurlijk is of ze ook doen wat er wordt gezegd. En ik hier graag zelf achterkom.Ten tweede omdat ik vanwege ziekte momenteel niet kan sporten. Maar door veel te wandelen hoop ik toch in beetje in vorm te blijven. En als ik dan graag een van de gelukkkige testers mag zijn dan graag wel in maatje 39.

    Groetjes,
    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Annemerel!
    Ik zou ze heel graag willen testen. Ik ben helemaal into the sport, food en gezondheid en ben ook al maanden goed aan het sporten. Yoga, zumba, fitness, noem het maar op. Maár daar horen natuurlijk de juiste schoenen bij, en nu ik de kans zou kunnen krijgen om deze schoenen te mogen testen, zeg ik; ik wil!
    En een verslagje typen voor op jouw blog? Wat leuk, zeg!

    Enne, als ik degene mag zijn die ze mag uitproberen, ik heb maatje 38.

    Groetjes, Rabia

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi!,

    Ik zou graag deze schoenen willen testen omdat ik wil gaan beginnen met gezond doen, en nog iets strakker wil worden voor de zomer. Dit is een perfecte manier om hier mee te beginnen toch?

    Ik loop nu al iedere dag in de pauze van mijn werk een half uur, maar wat is nou beter om dit half uur nog nuttiger te besteden en deze Easytone's aan te trekken?

    Mijn schoenmaat is 39 en ik zou graag mijn ervaringen met de bezoekers van annemerel.com willen delen!

    Groetjes,

    Sanine

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hi Annemerel!
    Allereerst; ik volg je al heel erg lang en ik ben eigenlijk altijd een ontzettende lurker geweest! Ik geloof niet dat ik ooit eerder een reactie heb achter gelaten, en dit voelt dan ook een beetje raar om dat nu ineens wel te doen. Maar ik zie het maar zo; als ik de schoenen zou mogen uittesten kan ik hier een leuk stukje over schrijven en toch iets leuks kunnen toevoegen aan je ontzettend leuke blog!
    Daarnaast ben ik afgelopen jaar zelfstandig 15 kilo afgevallen. Alleen al door mijn levensstijl te veranderen, de suikers te laten staan en meer aan beweging te doen. Ik vind het dan ook ontzettend leuk om te lezen dat jij goede voeding ook erg belangrijk vindt!
    Ooit zou ik graag de marathon van New York willen lopen, maar het hardlopen is er de laatste maanden wat bij ingeschoten. De Reebok Easytones zouden me weer het duwtje in de goede richting kunnen geven. Wanneer ik dan over een tijdje de finish van de marathon bereik, kan ik zeggen dat ik dat the danken heb aan de Reebok Easytones! Oh, en mijn voetjes hebben de degelijke maat van 39 :)

    Liefs,
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  49. En ook ik zou graag meedoen aan deze winactie!

    Net zoals alle anderen wil ik ook graag schoenen die er leuk uitzien en die ook goede dingen beloven voor mijn lichaam ;-)
    Extra reden is dat mijn moeder shape ups heeft en die beloven een vergelijkbaar resultaat. Een leuke kans om deze twee schoenen met elkaar te vergelijken en te zien wie het meeste resultaat bereikt!

    Mijn schoenmaat is 39.

    Groetjes Angela

    ps. en wat een leuke winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wauw wat een goede winactie, het is namelijk echt super belangrijk om op goede schoenen hard te lopen.

    Ik heb deze perfecte schoen eigenlijk nog steeds niet gevonden en doe het daarom nog steeds op oude versleten zwarte heren lacoste schoenen. Ik zou daarom graag deze schoen willen winnen in maat 39 om eindelijk een perfecte schoen te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Deze schoenen zien er ZO leuk uit! maar tegelijk erg sportief!
    Ik heb zelfs al helemaal in mn hoofd hoe ze me staan, wat voor foto’s ik ervan wil maken en in welke stijl ik de review wil gaan doen.
    Aangezien schrijven een van mn passies is (iets wat ik helaas niet zoveel doe) hoop ik echt heeel erg dat ik ze mag uittesten :)
    ik heb maat 39..

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik moet deze schoenen gewoon winnen, mijn inactieve sportleven zorgt niet voor een strakkere kont. Het uren op mijn bips zitten om te leren voor mijn eindexamen al helemaal niet. En let's be honest, sporten is gewoon niet mijn ding. Zet me een uur op een fitnissapparaat en ik zal hetzelfde apparaat het volgende jaar volledig ontwijken, negeren en af willen schieten. Toch, moet ik toegeven, is een goddelijk lijf mooi meegenomen. Met deze schoenen zou je me en een 'iets goddelijker' lijf, een blije vriend en bespaarde kosten op de afschuwelijke hel die sportschool heet cadeau doen (:

    Mijn schoenmaat is 37!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik zou hier een enorm lang verhaal kunnen typen over mijn lichaam die bikini-proof moet worden, maar ik kan toch ook gewoon zeggen dat ik graag een wat strakker achterwerk heb? :)

    Ik heb maat 39

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Tja aangezien ik laatst al vroeg bij ask me anything naar je loopschema om hard te lopen, en het nog steeds niet denderend gaat met het trainen voor de batavierenfeest, zou ik erg graag de schoenen willen testen om te kijken of die een extra motivatie geven om heel hard m'n best te gaan doen :)
    Mijn schoenmaat is 41.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wauw wat een super mooi broek!
    zou ik mogen vragen waar je die weg hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hai Annemerel!

    Ik zou graag de EasyTone uittesten omdat ik elke dag wandel met mijn honden in het bos(twee Beagles).
    Gelukkig dat zij er zijn want dat is de enige beweging die ik krijg. Ik ben namelijk absoluut niet sportief aangelegd!
    Ik wil niet afvallen maar wie zegt er nu neen tegen een stevige kont en ditto benen?
    Ik ben dan ook erg benieuwd of deze schoenen effectief werken, ik ben er wel wat sceptisch over.
    Maar hoe leuk zou het niet zijn om het nuttige (honden uitlaten) te koppelen aan het aangename (een strakke zomer booty)?

    ps: vind je ze ook praktisch om bijvoorbeeld mee te joggen?

    pps: ik heb maat 39

    groetjes!

    Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hoi Annemerel,

    Nu ik mijn figuur aan het verbeteren ben met hardlopen, wil ik daar ook wel strakke billen bij! Deze schoenen zullen mij best een handje helpen.

    Ook lijkt het mij leuk om (dagboek)verhaaltjes te schrijven over mijn ervaringen met de schoenen.

    Ik heb schoenmaat 40.

    Groetjes Suus
    Suzanne.-@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Leuke actie maar niet voor mij!.
    Je kan natuurlijk ook op de barefoot, 5 vingers schoen, enz gaan lopen...
    ik zelf zie niet die trainingen van de spieren door deze schoen en de kans op verkeerd lopen of belasten is groot aanwezig.
    Goedkoper en net zo goed(of slecht) zou de chinese schoentjes wezen(veel gedragen in de jaren 80, vooral door de films van bruce lee) of gewoon de hollandse laars!.
    http://www.tahwa.nl/10-22-1022_Tai-chi-Schoen-Witte-Zool_nl.shtml

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wat een ontzettend leuke actie!
    Ik zou de schoenen graag willen testen omdat het mij super lijkt een verslagje te schrijven voor annemerel.com over de resultaten.

    In juni ga ik mee doen met de ladiesrun in Groningen voor Pink Ribbon. Ik heb voorgaande jaren geprobeerd actief te gaan hardlopen, maar elke keer haakte ik weer af door astma en hooikoorts.
    Nu ben ik al een maand actief aan het trainen omdat ik die 5 kilometer met de ladiesrun gewoon in een stuk wil halen! En het zou helemaal gaaf zijn om die te halen op deze schoenen!

    Mijn maat is officieel 38.5 (kan ook 39)

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  60. The only exercise some people get is jumping to conclusions, running down their friends, side-stepping responsibility, and pushing their luck ;)

    En dat is nou precies waar ik ook last van heb, alhoewel ik al maanden braaf met iedereen mee roep dat ook ik (ja zelfs ik) ga sporten, ook ik ga fitnessen (hou ik niet vol, al tig keer geprobeerd), ook ik ga zwemmen (bah elke keer chloor in mijn haar), en ja ook ik ga hardlopen. En dat laatste zou ik nu wel eens kunnen vol houden met fatsoenlijke schoenen die er ook nog eens niet verkeerd en niet lomp uitzien, in een mooi lente (en straks zomer-) zonnetje!

    Maat 39 en wat een leuke actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat veel reacties zeg! Op andere blogs altijd rond de tien reacties... en is er een keer iets gratis dan krijg je zo rond de 70 reacties! Typisch Nederlands denk ik! Alle meiden zien GRATIS staan en denken HEBBEN, HEBBEN, HEBBEN!
    En het leuke aan al deze reacties vind ik nog wel dat iedereen zijn best doet om het zo zielig mogelijk te maken! Ze spelen in op je gevoel, Annemerel! Ik ben ook geen sportfanaat, heb een abonnement op de sportschool maar kom er nooit. Ben ik simpelweg te lui voor. Ik lig liever op de bank, dan dat ik naar de sportschool ga, waar ik bekenden tegenkom, en daar pas ik dus voor als ik een rood hoofd heb en helemaal bezweet ben!
    Ik schrijf deze reactie niet omdat ik de schoenen wil. Het naar de sportschool gaan, of ineens meer gaan sporten veranderd echt niet door een paar schoenen. Dus als ik mocht kiezen... koos ik voor iemand die veel sport. Niet voor iemand die ook liever lui op de bank ligt en denkt... morgen ga ik echt beginnen! Of voor mensen die roepen ik ben ziek, dus ik ben zielig.

    Moet er bij zeggen dat het wel een leuke actie is, en zo zie je ineens als lezer zijnde, hoeveel mensen nu dagelijks je blog in de gaten houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. die schoenen wil ik erg graag testen! omdat ik nog niet zo lang geleden geopereerd ben aan mijn pols en geloof het of niet maar dat is behoorlijk pijnlijk met hardlopen of wat voor sport dan ook... deze schoenen zouden me dan in ieder geval kunnen helpen dat ik niet verander in een plumpudding die niks aan sport doet..! ik zou graag weer willen hockeyen, maar ik denk dat dat nog eventjes niet kan.. dit lijkt me wel een mooi alternatief!

    #het is wel jammer dat mijn berichtje dan ook valt onder de categorie "ik wil zielig doen", volgens andere lezers... I don't care... ik vind het echt k*t dat ik niets aan sport kan doen..

    maatje 39 dus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik wil die schoenen winnen, omdat ik van de zomer met een afgetraind lichaam op het strand wil paraderen!

    (maat 40/41)

    x Millie

    BeantwoordenVerwijderen
  65. De schoenen in maat 40 zouden mij goed van pas komen, omdat ik een ongelofelijk luie donder ben, maar wel graag strakke billen wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Mooie foto staat er bij dit artikel zeg, die laatste kan Reebok zo in de reclame campagne gebruiken! Ik zou ze graag willen testen, verslagje schrijven voor de site is een hele eer haha. Ik probeer al een poosje wat strakker te worden en ik denk dat deze schoenen me daar wel bij kunnen helpen :) Natuurlijk hoop ik dat ik win, maar zo niet wens ik de winnaar alvast veel plezier ermee!
    Ik hoop dat ze ook aan de meiden hebben gedacht die leven op grote voet, mijn maat is 41.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Waarom ik zou moeten winnen!
    Ik ben 15 heel kort en zit op overgewicht en ben bijna mijn hele leven mollig! Dus dit zou echt perfect voor mij zijn! Kort en bondig!
    Schoenmaat 39 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wow, wat een reacties! Okay, I'll give it a shot.
    Deze reactie past vandaag goed in de start van mijn 'meer bewust leven'- leven. ;) Ik heb vandaag al een H&M Conscious jurkje gekocht, een salade gegeten als lunch (voor een koolhydraatliefhebber een hele overwinning) en ik ga zo op de fiets(!) naar de bibliotheek! De hond uitlaten op deze bijna fashionable schoenen zou hier natuurlijk perfect bij passen!
    Maatje 38 zit denk ik als gegoten!

    Succes bij je keuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik ben gezegend met een cellulituskont, blubberbovenbenen en een stel stevige kuiten. Dit vind ik hartstikke leuk natuurlijk, maar het zou allemaal wel iets strakker kunnen voor de vakantie. Ik wil graag mijn cellulitus houden en ik wil graag mijn blubberbovenbenen houden, ik ben benieuwt of dat mogelijk is met deze schoenen. Een strak onderlichaam met de charme van blubbers en putjes, dat wil ik graag. ( aangezien ik daar nooit helemaal van af kan komen omdat ik niet mag sporten door gewrichtsklachten) Ik heb maat 37.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Een vriendinnetje van mij is twee weken geleden gediagnosticeerd met diabetes en wil ze met mij kunnen blijven ijsjes eten en chocola eten, zal ze nog meer moeten sporten dat ze nu doet, DUS, die schoenen zijn een uitkomst want dan kan ze met mij al lopend naar de ijsjeskraam haar calorieën verbranden!
    Maat 40.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Hey!
    Ik zou ze graag wel eens willen testen, zoals iedereen hier waarschijnlijk :p Waarom zou ik ze liever willen testen dan een ander? Wel, ik start binnenkort met mijn examens (1e jaar psychologie) en dat wil dus zeggen dat ik de hele dag achter mijn bureau moet zitten en studeren en ik dus amper tijd heb om eens lekker te gaan sporten want daarna voel ik me dan schuldig dat ik die tijd niet heb besteed aan studeren. Dus lijkt het me wel handig om twee in één te doen... Want als ik leer, loop ik rond in huis met mijn cursus in mijn handen dus lijkt het me de perfecte combinatie! Zo kan ik studeren en toch actief zijn op hetzelfde moment! :)

    Schoenmaat 41

    BeantwoordenVerwijderen
  72. ik wil heel graag beginnen met trainen voor de nijmeegse 4daagse, omdat ik die heeeeeel graagw il gaan lopen! en dan zijn strakkere billn en benen natuurlijk goed meegenomen!
    schoenmaat 39

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Wat een leuke win actie, natuurlijk doe ik mee :)

    Ik zou graag de schoenen willen winnen omdat ik het de ideale work-out vind. Normaal gesproken 'schaam' ik me voor mijn sportschoenen, maar deze mogen zeker gezien worden:) Ze zijn ideaal om mijn winterkilo's er af te lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Bovenstaande reactie + toevoeging: maat 38.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. De reden waarom ik die schoenen zou moeten krijgen? Ik ben best lui en heb een longziekte (taaislijmziekte) dus dat is geen goede combinatie. Door deze schoenen zou ik meer gemotiveerd zijn én ik krijg er drie dingen bij. 1. een betere conditie. 2. mooie billen en 3. mooie benen.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. WAUW,
    ik kende de schoenen al maar die witte met lichtblauw heb ik nog niet gezien! Super! Ik zou ze cht zó graag willen testen voor je! Mijn zus heeft ze ook maar studeert in Utrecht dus ik kan ze niet lenen (jatten!:P). Ik heb de komende twee weken niks te doen dus alle tijd om ze goed te testen! Ik hoop ontzettend dat ik ze mag testen voor je. Ik zal dan een super mooie review schrijven!
    Xx Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Bovenstande reactie = maat 40 ! Sorry :P

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ohhh wat zou ik deze schoentjes graag aan mijn voetjes toevertrouwen! Ik ben een meisje dat 'gezegend' is, zoals mijn moeder dat zo fijn kan vertellen, met flinke bovenbenen en flinke kuiten. Echte benen zoals de rest van de familie ze ook heeft! Hurray for that.... Niet dus!
    Wat zou ik het fijn vinden om met deze schoenen mijn benen netjes in shape te krijgen en te trainen, zodat die fijne dikke bovenbeentjes van mij wat strakker kunnen worden. Tijdens mijn dagelijkse bezigheden zoals de boodschapjes doen en hond uitlaten zal ik deze schoentjes maar al te graag aan trekken!
    Ik weet zeker dat mijn voetjes ook heel erg blij zullen worden van een paar Reebok Easytones in maatje 40! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Wat een geniaal idee!

    Omdat ik in de zorg werk loop ik erg veel waardoor mijn voeten vele te verduren hebben. Hierna heb ik vaak geen puf meer om te sporten en groepssporten zijn ook onmogelijk vanwege mijn onregelmatige werk.

    Deze schoenen zouden perfect zijn voor mij en mijn werk zodat ik tijdens mijn werk een goede workout heb en geen zere voeten meer heb aan het einde van mijn dienst!

    Ik heb maat 40 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Als ik deze schoenen win maak je twee personen gelukkig. Mij en mijn vriendje. Hij is namelijk Surinaams en gek op mooie ronde strakke billen. ;) Met deze Reeboks moet dat zeker lukken! Uiteraard zal ik hem vragen om ook zijn mening te geven over het resultaat en dit verwerken in mijn recensie. Mijn maat is 40.

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Hoi!
    Ik doe mee voor m'n zusje.
    Ze wil al een tijdje soortgelijke schoenen, maar omdat ze amper geld heeft gaat het sparen niet zo snel.
    Daarom wil ik haar hiermee verrassen!
    Ze is erg creatief en houd heel erg van schrijven, en wil graag verder gaan met het schrijven.
    Ik weet zeker dat ze het super leuk zou vinden om een review erover te schrijven, en foto's ed erbij te maken!
    Ze heeft maat 39
    Groeten Roan

    BeantwoordenVerwijderen
  82. waaauw deze actie komt echt als geroepen!! ik was aan het googlen op hardlooptips en aan het kijken in het hardlooptopic EGF en toen dacht ik ineens aan jou omdat jij ook een (fashionable) hardloopster bent! dus ik zocht eigenlijk tips, maar dit is helemaal een mooie manier om gelijk te starten en rondjes vondelpark te gaan rennen!
    morgenochtend leen ik maar weer mn moeders asics ;)

    keep up the good work!
    liefs, Louraine

    o en ik heb maat 39, maar mocht ik winnen zou ik denk wel maat 40 willen met lekkere sokken

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Just because.... I love shoes!

    (en omdat ik natuurlijk stik nieuwsgierig ben of het werkt....)

    Liefsx

    (mt 40)

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Superleuke actie!!
    Sinds kort ben ik samen met mijn broer begonnen met het start-to-run project. heel handig, want aan de muziek kan je horen hoe snel je moet (hard)lopen. Ik loop hard om gezond aan te kunnen komen!

    Groetjes, Inge (maat 38)

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Ik haat de lucht van de sportschool. Ik gruw van snel lopen; laat staan dat ik ooit ga joggen. Mijn boekje met beenoefeningen zet ik op Marktplaats. In nieuwstaat, stond altijd in de boekenkast. Van oud vrouwtje met verwaarloosd onderstel en schoenmaat 42 geweest. Ik wil Reebok Easytones!
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  86. A voice took me out of my zone,
    And told me to work it to the bone,

    To get the best results the world has ever known,
    And with these shoes I won’t be standing all alone,

    Now the same voice asks me with an easier tone:
    “Could it really be that easy to own those EasyTone?”


    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Hoi Annemerel,

    Heel graag zou ik de schoenen voor je willen testen. Ik ben erg nieuwsgierig of dit systeem echt zoveel doet voor je benen en je kont. Dat zijn helaas mijn 'probleemzones'. Als ik afval val ik namelijk altijd eerst af bij mijn bovenlichaam en daarna pas bij mijn benen, dit terwijl ik graag wat slankere benen wil en van mijn cellulitis af wil. Ik ben al een vrij fanatieke renner (2-3x in de week) en ik denk dat ik daarom juist het effect van de schoenen goed kan testen. Verder wil ik graag trainen voor de halve marathon in oktober in Amsterdam maar omdat ik graag lief wil zijn voor mijn gewrichten zou ik eerst graag 5 kilo kwijt willen raken. Ik ben benieuwd of de Reebok Easytones mij daar bij kunnen helpen. Schrijven vind ik erg leuk om te doen dus ik hoop een erg interessant artikel voor je neer te kunnen zetten!

    Gisette
    schoenmaat 38

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Bij elke andere blog waar ik deze titel zag, heb ik snel weggeklikt. Maar jij zorgt er toch voor dat ik nieuwsgierig ben. Helemaal omdat jij van advertorials echt een eigen artikel maakt.

    En nu ben ik dus benieuwd. Naar die Reebok Easytones. Dus bij deze wil ik ook graag kans maken! :)

    Mijn schoenmaat is 37. (Kleine voetjes.. ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Ik zou kans willen maken op de schoenen omdat ik ontzettend benieuwd ben of het nou echt werkt! Ik ben vaak in beweging, hou van lopen dus passen ze perfect in mijn ritme. Enne.. ik hou van schrijven dus weet ik er vast en zeker een leuke (en eerlijke) review uit te toveren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Ik zou heel graag de schoenen testen, ik moet voor mijn werk namelijk ganse dag op mijn voeten staan, door de winkel rennen en met zware dozen sjouwen.
    Ik verslijt dan ook veel schoenen en heb er nog geen gevonden waar ik geen zeer voeten in krijg, ik zou graag de Easytones uit testen om mijn benen wat te trainen tijdens mijn job.
    Ik heb maat 40 ben 25 jaar.
    groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Ik zou graag kans willen maken op de Reebok EasyTones omdat mijn flat booty wel een metamorfose mag ondergaan! Net als Sir-Mix-A-Lot al zong: I like big butts and I cannot lie!

    mt 37.

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Net als iedereen zou ik heel graag kans willen maken op de Reebok EasyTones. Ik ben vorig jaar begonnen met hardlopen en had nooit verwacht ooit de 5 km te halen. In de koude winter ben ik gestopt maar ik wil binnenkort weer beginnen. Het gevoel dat ik van hardlopen krijg is heerlijk: het gevoel iets te hebben bereikt,gevoel van ontspanning en euforie. De EayTones zouden me kunnen helpen mijn achterwerk nog sneller in shape te krijgen, nou als dat geen extra motivatie is dan weet ik het niet meer ;) Hoop een kans te maken! Liefs van moongirl

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Ik ben een heel beweeglijk type. Elke dag loop ik heel veel trappen op en af bij mijn werk, trek ik nog dat laatste sprintje om de tram te halen en ga ik te voet op pad naar mijn cliënten die in de omgeving wonen. Mensen vragen me vaak hoe ik mijn 'lijntje' behoud, zoals ze dat zo mooi noemen en ik denk dat het komt door die energie en het vele bewegen wat ik op een dag doe. Daarom denk ik ook dat ik de ideale testpersoon ben, aangezien het met dat lopen wel goed zit!
    Dit alles doe ik elke dag op maat 40.

    Groetjes,
    MindOfMine

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Me, me, me! Ik ben inmiddels al bijna 28 (!) en merk dat mijn leeftijd nu probeert vat te krijgen op mijn jeugdige lijfje! Oh noezz! Ik wil strak, slank & jeugdig blijven! Ik loop superveel (niet alleen hardlopen, ik wandel gewoon graag, ook na het uitgaan skip ik soms een taxi om lekker naar huis te lopen, ik beweeg me veel op de toneelschool en natuurlijk slenter ik als een echte shop-a-holic ook menig maal door The City). Dus waarom niet het nodige met het aangename combineren en met de Reebok shoes lukt dat helemaal! Ik heb schoenmaat 42 (big Dutch girl :-) en zou met liefde meewerken aan mijn ervaringen bloggen en delen! xoxo Lindsay

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Al maanden ben ik aan het trainen voor de ladies-run in Rotterdam. Al een aantal jaren droom ik er van om eens eindelijk mee te kunnen doen, en dit jaar is het zo ver, ik heb me dan ook écht ingeschreven.
    En wat gebeurt er op het moment dat je op en top fit bent en er helemaal klaar voor bent? Een enorme helse pijn in je scheenbeen die met de dag erger wordt.. Rust is nu het enige wat ik nog kan doen, dit doe ik nu al zo'n twee weken.
    Ik heb nog een aantal weken voor de Ladies Run, want ik wil me dan ook door NIETS uit het veld laten slaan, al doet het nog zo'n pijn, maar een beetje hulp zou natuurlijk wel fijn zijn! En waarom dan niet meteen de beste steun, namelijk de Reebok sneakers..

    Dus, wil JIJ mij helpen mijn DROOM te verwezenlijken? Een maatje 37 van de Reebok sneakers zullen er voor zorgen dat ik de ladiesrun-finish zal halen! (en daarnaast doe je het niet alleen voor mij, maar ook voor Pink Ribbon ;), twee vliegen in één klap!) esra-kara1@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Ik vind je broek super! waar heb je die vandaan, welk merk?

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Thanks for finallу writing about > "ADVERTORIAL: Reebok Easytone" < Liked it!

    Feel free to surf to my page http://www.2applyforcash.com/
    my website > Payday Loans Online

    BeantwoordenVerwijderen
  98. This is a topic that is close to my heart... Best wishes!
    Exactly where are your contact details though?

    Here is my site; Payday Loans Online

    BeantwoordenVerwijderen