dinsdag 12 april 2011

BEAUTY: DEMAK UP

Photobucket
Photobucket

Geloven jullie in het lot? Ik weet het niet.. Maar ik weet wel dat sommige dingen wel heel erg toevallig zijn. Donderdagochtend maakte ik mijn gezicht schoon en gebruikte ik mijn laatste watje. Ik zei tegen mezelf An vanmiddag even nieuwe watjes kopen. Toen was het ineens half drie 's middags en had ik nog maar een half uur om op mijn werk te komen. Shit, schoot er door m'n hoofd, Ik moet nog watjes kopen en nu heb ik geen tijd meer!

En toen gebeurde het. Ik was me boven aan het verkleden en ergens in de verte hoorde ik geklop op het raam. Wie klopt er nu weer op het raam? Half aangekleed strompelde ik naar beneden en zag ik mijn favoriete postbode voor de deur staan met een pakketje in zijn handen. Ik had toch niks besteld? Ik verwachtte toch niks? Het zal wel weer iets voor m'n moeder zijn...

Maar niets was minder waar. Het pakketje was voor mij, een beautybloggers kit van DEMAK UP, met daarin.. vier rollen watjes, twee pakjes met reinigingsdoekjes en een potje met watjes waar al reinigingslotion in zit. Even serieus? Dat kan toch gewoon niet toevallig meer zijn? Ik ontvang eigenlijk nooit dit soort pakketjes en al helemaal niet zonder dat ik het weet..

Ik moet eerlijk zeggen dat ik normaal van de voordeelwatjes van de supermarkt ben, gewoon omdat ik eigenlijk niks anders gewend ben, maar eh.. ik weet niet of ik daar nu ooit nog naar terug kan hoor. Ik ben vooral fan de wat grotere watjes. Normaal gaat mijn reiningslotion overal, maar met dit watje haal ik het heel makkelijk en snel van m'n gezicht af. Ah en reiningsdoekjes! Die gebruik ik eigenlijk nooit, maar de laatste dagen... Dan kom ik pas om twee uur thuis van m'n werk en dan heb ik eigenlijk helemaal geen energie meer om nog eventjes m'n make-up te verwijderen, ik doe het altijd wel, maar zonder al te veel plezier als jullie begrijpen wat ik bedoel.

De laatste dagen pak ik gewoon een doekje en neem ik die mee naar bed, met één doekje kan ik al m'n make-up verwijderen! Handig! Snel! Fijn! Heerlijk!

Oh en ik word niet betaald om dit te zeggen, wel verwend met rollen watjes waar ik toch zeker wel weer een paar maanden mee vooruit kan!

Liefs,

7 opmerkingen:

  1. Vet leuk dat je zomaar z'n pakket krijg! Demak up vind ik zelf altijd al een heel fijn product:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geniet echt van jouw blogpost, zo leuk om te lezen. Je komt zo lief over!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, ik moest echt lachen om dit stukje. Je bent een leuke schrijfster! Bedankt voor je berichtje terug trouwens, heel grappig dat je Julia kent! Ze is één van m'n beste vriendinnetjes en ik ken haar door onze studie. Heel fijn dat ik je mag mailen als ik vragen heb! :) Liefs, Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hoe je dit schrijft op een hele nonchalante manier! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan geen toeval zijn.. :) Fijnnn!!

    BeantwoordenVerwijderen