dinsdag 12 april 2011

TUNE TUESDAY: Lovely Ladies


Ik hou van vrouwenstemmen. Ik denk dat 75% van de muziek in mijn iTunes is gezongen door vrouwen. Het is niet dat ik niet van mannenstemmen hou, maar het is meer, vrouwenstemmen zijn zo makkelijk en ongecompliceerd en het brengt me op de een of andere voor mij nu nog steeds mysterieuze wijze in een heel andere mood dan bijvoorbeeld Coldplay of Snow Patrol.

Vrouwenliedjes zijn vaak ook wel Guilty Pleasures, ik bedoel, ik ben een meisje van bijna tweeentwintig en ik luister naar muziek van Hilary Duff van zo'n vijf jaar geleden. Maar ik kan me er niet meer voor schamen. If it makes you happy, it can be that bad ;-)

Liefs,

5 opmerkingen:

  1. En het is meestal makkelijker om mee mee te zingen :p

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik luister juist veel mannen muziek :) Maar ik moet zeggen, dit is allemaal heerlijke muziek om naar te luisteren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb zelf ook vooral dames in mijn muzieklijst staan :)

    BeantwoordenVerwijderen