maandag 11 april 2011

Miscellaneous: Help Jazzy & Robin win!


Voor jezelf om stemmen vragen vind ik altijd best wel moeilijk en daarom heb ik het ook eigenlijk nog nooit gedaan, maar... voor een ander om stemmen vragen, dat is alleen maar heel erg leuk!

Jazzy is een vriendinnetje van de basisschool, Robin ken ik al sinds m'n veertiende, via internet en vorig jaar hebben we zelfs samen een college gevolgd! Samen met nog een paar andere bloggers hebben ze een club opgericht, de Clubcakes en ze maken dus echt de mooiste (en volgens mij lekkerste) taarten en cupcakes van Nederland!

Jazz & Robs doen mee met de Linda Taartenwedstrijd en hebben nog tot 24.00u vanavond de tijd om zoveel mogelijk stemmen binnen te halen. Ze staan momenteel op de tweede plek, maar dat moet de eerste plek worden! Als ze winnen krijgen ze een workshop van een super goede patissier en die moeten ze gewoon winnen!

Het enige wat je hoeft te doen is naar deze website gaan daar staat alles precies op uitgelegd. Je liked de facebook van Linda en de foto van de taart van Jazzy en Robin en that's all! Als ze winnen (en ze gaan winnen!!!!!!) zullen ze het recept van de taart delen via Annemerel.com ! Dus lieve mensen, stem, stem, stem want ik wil weten hoe ik ook zo'n lekkere taart kan bakken!

Liefs,

10 opmerkingen:

  1. Jammer, ik heb geen facebook meer :( Maar zou anders zeker stemmen op ze, wat een leuke actie!
    Wens ze maar heel veel succes van me :)

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb gestemd! hij ziet er echt lekker uit, die taart.. krijg er trek van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gestemd! Succes.. en ik ben benieuwd naar het recept!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helaas heb ik een tijd geleden me facebook verwijdert, dus kan ik niet stemmen! Hopelijk winnen ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige taart, leuk hoor ik hoop dat ze winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Natuurlijk gestemd maar eerlijk is eerlijk, de concurrenten hadden ook prachtige exemplaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt iedereen die via Annemerel heeft gestemd! Het is het waard geweest, want we hebben gewonnen :) Recept is zsm hier te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb gestemd! En ze hebben gewonnen, jeeej!

    BeantwoordenVerwijderen