dinsdag 5 april 2011

SHOPPING: PINKING UP MY CLOSET

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Jarenlang heb ik de kleur roze uit mijn kledingkast verbannen. Ik word vrolijk van roze, maar om het aan te trekken.. ja dat ging me nu net te ver. Kijk, mijn huid heeft een vrij rode ondertoon en door dat roze wordt dat nog eens extra benadrukt.

Maar goed, tijden veranderen. Nee, mijn huid heeft nog steeds geen gele ondertoon, maar met een fijn kleurtje van de zon valt het 'probleem' hartstikke mee. En ik word gewoon gelukkig van roze en het maakt me lekker niet meer uit of het me nu juist wel of niet zou staan.

Dus liep ik vrijdag als een dolle door de ZARA, alles wat ook maar een klein beetje roze was, werd beoordeeld en uiteindelijk liep ik een kwartier later met deze vier items naar buiten. Love it!

En gaan jullie dit voorjaar ook voor kleur? En zo ja.. welke kleur? Of gaan jullie voor alle kleurtjes door elkaar?

Liefs,

21 opmerkingen:

  1. Ziet er vast leuk uit in je broekenla tussen al dat blauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awesome =) Mijn lente garderobe is nogal beperkt (veel winter kleding en veel oude kleding weggegooid) maar ik ga er zeker proberen meer kleur in aan te brengen al is zwart zo gemakkelijk. Maar ik draag iig altijd felle nagellak, dat scheelt al ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Dat hemdje en de blazer vind ik vooral leuk.
    Ben op dit moment ook bezig met wat meer kleur toevoegen aan mijn garderobe, draag toch voornamelijk zwart/wit/grijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk, ben benieuwd naar combi´s en aanfoto´s!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb een paar kleurige items maar de rest is eigenlijk, zwart/grijs/wit/beige..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er leuk uit! Dat roze jasje zou ik echt niet durven te kopen. Ik heb vorige week een felrood t-shirt gekocht omdat me dat leuk staat (vind ik zelf hahaha) het liefst grijp ik naar bruin, maar dat heb ik al heel veel ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. pretty!

    mijn lentekleur gaat groen worden, my number one color love ever! en daarnaast wil ik nog wel op zoek naar iets geels, vind ik altijd zo lekker fris!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben benieuwd naar een aan-foto.
    Volgens mij staat roze je super goed!

    Ikzelf hou het liever bij safe beige, bruin, grijs gecombineerd met hier en daar wat meer kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleur!
    Ik ga niet voor kleur in mijn garderobe, wel in mijn accessoires, schoenen (ik heb een paar knalroze doc martens) en nagellak.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt heel erg leuk, ik weet zeker dat het je super goed staat! Het is lekker vrolijk. Ik draag zelf ook altijd veel kleur in de lente en in de zomer. Geel, blauw, roze en nog veel meer. Meestal wel in combinatie met wit. Bij een licht gebruinde huid staat dat gewoon extra mooi vind ik. Ik hoop dat je er veel plezier van zult hebben, maar dat komt vast wel goed! Goede basic items voor je kast trouwens, je kunt het ook weer heerlijk combineren met van alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kleur is leuk! Je moet het gewoon combineren met neutrale tinten. Ik draag zelf heel veel blauw (alle tinten van turqoise tot navyblue) maar ook groen, rood, paars en soms geel als ik wat bruiner ben. Maar niet samen dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke aankopen! Ik ben ook gek op roze!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben wel benieuwd naar een outfit waarmee je dat roze jasje combineert :) xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg leuk! Als je het maar niet allemaal tegelijk aantrekt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk, ben benieuwd naar de outfitjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oeh, mooi! Ik denk dat ik binnenkort ook maar even in de Zara moet neuzen! Ben benieuwd hoe de broeken aan lijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ga dit jaar voor geel en roze. Ik hou van die 2 kleuren, ik vind jou kleding aankopen daarom ook helemaal geweldig. Ben erg benieuwd hoe je deze stukken met andere dingen gaat combineren.. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk! Ik ben benieuwd naar outfits of the day.. :)

    BeantwoordenVerwijderen