woensdag 6 april 2011

WEB: Loves

Photobucket
I LOVE GWYNETH, period. Ik werd verliefd op haar in Shakespeare in Love, ze is geweldig in Glee, ze heeft het meest fantastische lichaam (in my humble opinion) en haar website is fabulous! Iedere donderdag schrijft Gwyneth een artikel. De ene week heeft ze allerlei lekkere recepten, de volgende week vertelt ze over haar hotspots in Parijs. Ze vertelt over suikerverslavingen (heel erg goed en leerzaam stuk) en ze heeft ook altijd een 'expert' aan het woord en dat maakt het super interessant. Want het is dus niet alleen maar leuk, het is ook nog eens leerzaam. Gwyneth.. you gotta love that girl.


Photobucket
Kennen jullie Fashiolista al? Met de fashiolista love button kun je op vrijwel iedere website items 'liken/loven' en die items komen dan automatisch op jouw persoonlijke pagina terecht. In de balk rechts op mijn blog vinden jullie mijn profiel. Ik ben groot fan, want zo vergeet ik niet wat ik leuk vind en heb ik alles in een mooie collage staan. De zoekfunctie is ook heel erg fijn. Ben je op zoek naar een roze broek? Dan kun je daar naar zoeken op de homepage en dan vind je alle roze broeken die leden van fashiolista 'geloved' hebben. Oh en het is ook heel erg leuk om te zien wat bekende bloggers allemaal op hun pagina hebben staan, zo ontdek je ook nog eens super leuke items! Maar wel een waarschuwing, voordat je hier aan begint moet je wel iets van een kookwekker zetten, anders vergeet je te eten, te drinken en te slapen. 


Photobucket
Hebben jullie al Bloglovin' ? Via Bloglovin' kun je heel makkelijk weblogs volgens en krijg je alle nieuw geschreven artikelen mooi onder elkaar in een timeline. Iedere ochtend is Bloglovin' de eerste website die ik open en lees ik alle nieuw geschreven blogs. Ze hebben nu ook een applicatie voor de iPhone! Super handig, heel de dag door alle updates van mijn favoriete blogs in slechts één applicatie! & Volgen jullie mij al op Bloglovin?



Photobucket
Één van mijn favoriete tijdschriften van dit moment is Women's Health ik kan echt uren door dat tijdschrift bladeren en als ik daar mee klaar ben, dan ga ik naar de website. Op de website van Women's Health hebben ze over ieder onderwerp wat met gezondheid te maken heeft wel iets geschreven. Wil jij weten hoe je moet beginnen met hardlopen? Wil jij weten hoe yoga je kan helpen met gezondheidsproblemen? Wil jij weten wat je moet eten voor een platte buik? Ga naar de website van Women's Health, als er een gezondheidsbijbel zou bestaan, dan was dat Women's Health's website geweest!



En wat zijn jullie favoriete websites?

Liefs,
Annemerel
Follow my blog with bloglovin

6 opmerkingen:

  1. www.annemerel.net natuurlijk!

    leuke blog! ik hou alleen niet zo van engelse sites, omdat ik heel slecht ben in engels haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar zo slank is Gwyneth toch niet? http://img2.timeinc.net/people/i/2010/stylewatch/bodywatch/100621/gwyneth-paltrow-435.jpg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks voor de tips :) Ik kende Goop en Women's Health nog niet. Een paar favorieten van mij zijn kenzas.se (vanwege de foto's, that girl is pretty en haar kleding is awesome), thoughtcatalog.com en zozuidas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love these.

    And @anonymous: Don't you think that's just one unflattering photo instead?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Genesis, ja maar blijkbaar is ze dus niet zo slank. :)
    mag ik vragen waarom je engels praat terwijl je ook nederlands kan?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. http://www.celebparade.com/wp-content/plugins/WPRobot3/images/85b52__0220-gwyneth-paltrow-bikini-01-480x720.jpg

    Ik vind dit toch aardig slank hoor! Tenminste.. I would kill for a body like this!

    BeantwoordenVerwijderen