vrijdag 18 maart 2011

DIARY: Finally Moving

Photobucket
Photobucket

'Eindelijk verhuizen?' Denken jullie waarschijnlijk.. 'dat deed je toch ruim een maand geleden al?' Eh, ja dat klopt. Ik slaap al ruim een maand niet meer thuis, maar m'n spullen.. die versleepte ik nog steeds heen en weer. Mijn kleine autootje is momenteel uitgegroeid tot een soort van camper, een kleedhok.. zes paar schoenen, verschillende jasjes, broeken, tassen, topjes, allemaal geheel op Annemerelwijze door mijn auto verspreid natuurlijk.

En eigenlijk was ik dat wel een beetje zat, want ik voelde me eigenlijk nergens thuis, de plek met de meeste spullen van mij was m'n auto! Goed, vraag je je natuurlijk af, waarom ben je niet eerder verhuisd? Goede vraag, uitstekend zelfs. Maarrrr ik heb ook een goed antwoord, het huis was nog lang niet klaar, ik ging op vakantie, we moesten allebei werken met een verschrikkelijk rooster waardoor we nooit tegelijk vrij waren..

Maar vanmorgen werden we wakker en beseften we.. Rem is heel de dag vrij, ik hoef pas om 16.00u te werken! Dus op naar het ouderlijk huis, samen met mama de laatste dozen ingepakt, m'n vader en Rem de auto volgeladen met dozen en op naar Den Haag. Inmiddels heb ik de boekenkast ingeruimd.. het bed kan ik nog niet in, want daar staan de (eerste zes) dozen voor mijn kledingkast. Ik mag helaas nu alweer op gaan schieten en richting m'n werk, Rem gaat mijn kleding uit de dozen halen en de kast inruimen. Of ik daar vanavond blij van word? Ik zou het niet weten.. maar het is een leuk experiment, haha!

Fijn weekend! Mijn werkweek gaat nu pas ECHT beginnen ;-)!

Liefs,

16 opmerkingen:

  1. Leuk zo je boeken op kleur gesorteerd! En op de bovenste plank allee gossip girls bij elkaar :) Zal een stuk fijner zijn als je straks al je (belangrijke) spullen op 1 plekt hebt.. scheelt veel chaos haha. Werkse!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet je boekenkast er mooi uit.. zo op kleur! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou van je boekenkastkleurtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig die boekenkast op kleur! Ben ook heeel benieuwd hoe je kledingkast eruit ziet straks na de inrichting door je vriend! Misschien gaat dat wel heel goed. Maak je foto's van het resultaat voor ons?:P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is in ieder geval wel lief aangeboden en hij zal toch ook weer niet van die hele gekke dingen met je kleding gaan doen, toch? xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je boeken op kleur sorteren. Redelijk kansloos...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. als anoniem gaan lopen zeiken, dat is pas kansloos!
    haha.. oh, annemerel! ik ben helemaal niet fan van bloggers maar ik blijf toch stiekem terug komen op deze site!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ik ben jaloers op je boekencollectie! :p

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zo de boeken, en tja verhuizen is echt een gedoe...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk die boekenkast! En hoe is je kledingkast geworden?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk, ik heb ook zo'n kansloze boekenkast (op kleur) ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk, zo je boekenkast op kleur. Ik vraag me af hoe lang je vriend het volhoudt met je kleding in ruimen... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeh dat is weer eens wat anders dan op schrijver zo een boekenkast. Ik hoop dat die van mij vanavond er ook zo mooi uit ziet als ik mijn kast in elkaar heb gezet hihi.. ^^
    Ik ben erg benieuwd hoe je kledingkast er na zijn uitpak sessie uit ziet..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind je boekenkast helemaal geweldig! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er goed uit maar dat dacht je wel meer boeken had?

    BeantwoordenVerwijderen