donderdag 23 december 2010

December shopping

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Ik moet zeggen, deze decembermaand loopt het gelduitgeven gelukkig nog niet de spuigaten uit. Ik heb errrg veel kerstcadeautjes gekocht, maar eh, dat is juist heel gul van mij. En ik heb misschien wel mijn spaarrekening geplunderd voor een auto, maar eh, dat was noodzakelijk. Oh en er komen dan nog wel een aantal pakketjes aan van o.a. Shopbop en ASOS, maar die zie ik in 2010 eigenlijk niet meer verschijnen.

Maarrrr, toen ik maandag in de stad was, voor kerstcadeautjes en het terugbrengen van een online bestelde ZARA broek (weer te kort natuurlijk!) kon ik het niet laten toch ook nog eventjes de ZARA binnenste buiten te keren. Ik stond uiteindelijk bij de kassa met een zwarte legging met super gave stiksels (coming soon) en een lief shirtje met een Franse tekst. Kon ik gewoon niet laten liggen.

De tas op de foto's is een cadeautje, een cadeautje van Grazia. Echt een super leuk tasje, volledig in de stijl van Chanel's 2.55, gemaakt van heel mooi zacht zwart leer. Ik ben dan wel niet zo van de replica's, die Chaneltas kan ik toch de eerst komende tien jaar niet betalen, dus dit vind ik een prachtige optie! Dankjewel Grazia!

En nu ga ik weer verder met geobsedeerd mijn pakketjes volgen op Track & Trace. M'n Shopboppakketje was maandag in Rotterdam, 's avonds in Keulen, en 's ochtends weer in Rotterdam, waar het nu nog steeds is. Als dat maar goed gaat. Ik wil hem nu, nu, nu! Op ASOS heb ik iets besteld omdat ik m'n geld van m'n ZARA broek teruggestort kreeg op m'n Paypal, en dat moest op natuurlijk. Vond een prachtig paillettenrokje van FCUK van 150 euro voor 40 euro, serieus, dat zijn de kortingen waar ik van houd!

Liefs,
Annemerel

9 opmerkingen:

  1. Leuke dingetjes heb je gekocht! Haha ik herken het, van die track & trace ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je shirtje erg leuk en ik ben benieuwd naar het pailletenrokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk, dat shirtje is echt super! fijne kerst alvast

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Paillettenrokje?! Ik ben nu al jaloers en ik weet niet eens hoe het eruit ziet haha (maar pailletten zijn eigenlijk gewoon altijd goed toch)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk shirtje, en voor een replica vind ik de 2.55 ook mooi! Ik heb een neppe gekocht in Chinatown in New York. Screw me, maar ik kon het niet laten haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier ermee en fijne kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen