vrijdag 19 november 2010

Grazia Insider

Photobucket

De avond voordat ik naar Parijs ging, vond ik eindelijk een half uurtje tijd om de Grazia erbij te pakken. We zijn al jaren lid en ik bivakeer op donderdagmiddag dan ook het liefst bij onze brievenbus, zodat ik de Grazia als eerst kan lezen. Maar de week voordat ik naar Parijs ging had ik het op zijn zachtst gezegd een beetje druk en had ik zondagavond pas een klein beetje rust en tijd voor Grazia.

Maar die rust was snel verdwenen toen ik las dat ze op zoek waren naar Grazia Insiders. Meiden die hun weg op internet wel weten te vinden, met tenminste een twitter en een facebook, het liefst ook nog een weblog. Enig gevoel voor mode, en een mening.

Het was net alsof de Grazia in mijn handen tegen me sprak.

En dus werd de Grazia naast me neergelegd, opende ik mijn MacBook en m'n E-mail. Ik heb nog nooit zo'n snelle 'sollicitatie' geschreven. Snel, maar enthousiast, want dat was ik.

Gistermiddag opende ik nietsvermoedend mijn mail en zag ik een mailtje van Grazia in mijn postvak staan. In capslock was de titel 'GEFELICITEERD GRAZIA INSIDER' en sindsdien ben ik nog gelukkiger dan anders.

Als één van de 23 Grazia Insiders ontvang ik wekelijks Grazia (nu heb ik mijn eigen abonnement, nooit meer vechten wie de Grazia als eerste mag lezen!), ik kan mijn stem laten horen in de Grazia, ik krijg toegang tot exclusieve evenementen, mag producten testen voor ze in de winkel liggen en mag de nieuwste modecollecties als eerste bekijken.

Jullie begrijpen mijn gelukkige gevoelens?

Liefs,

32 opmerkingen:

  1. Oh wat gaaf! Gefeliciteerd!! Volgens mij is dit je helemaal op het lijf geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb begrijp zeker je 'gelukkige gevoelens' ;) Super zeg, echt heel gaaf! Gefeliciteerd en net als Ilse denk ik dat dit ook echt wat voor jou is. Ben benieuwd wat het allemaal gaat brengen! :)

    Mag ik vragen hoe jij die favicon van Blogger weg hebt gekregen of ging dat automatisch? Beetje onduidelijk misschien! :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is echt helemaal jou! Gefeliciteerd hoor ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Top! nu wordt je weblog vast NOG leuker :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Angelina, daar is een code voor, lees hier hoe het werkt: http://www.mydigitallife.info/2009/01/12/how-to-remove-and-hide-blogger-navbar-top-navigation-bar/

    @Lisanneleeft JAAA! Want dan kom ik nog eens ergens, haha!

    @Rest, THANKS LADIES!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aah superleuk! Gefeliciteerd, je verdient het :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk! En vooral die exclusieve evenementen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die bedoel ik niet, :p die kende ik al, maar bedoel bovenin waar je je url in moet vullen staat links een favicon/logo van blogger, hoe kan je die weg krijgen? Als je dat misschien weet, in ieder geval bedankt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Angelina zou dat misschien komen doordat ik .com heb? Ik heb dat nooit bewust gedaan in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Angelina Volgens mij is dat alleen als je de site via Annemerel.com bezoekt; als je er via Annemerelcom.blogpost.com komt staat de favicon er wel gewoon :-)

    Verder: superleuk dat je Grazia Insider bent :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb sinds kort ook een .com eindelijk maar toch haha, maar als ik gewoon naar mijn blogger ga staat die er niet, maar doe ik het met .com dan komt die van blogger zelf er te staan heel vervelend! :p Kon zijn dat jij dat misschien wist! :)

    @Yoor Ja dat klopt!

    Bedankt in ieder geval allebei! :) Kijk ik weer even verder ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd! Je komt steeds een stukje dichter bij je droom baan, leuk omdat zo te volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Samen met mij:) Ik ben namelijk ook verkozen tot een van de 23 Grazia insiders. Superleuk toch!! Ik ben echt heel benieuwd!

    ik volg je nu hoor! check ook mijn blog en volg als je het leuk vind:)

    www.fashionablepris.blogspot.com

    x pris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat onwijs gaaf! Heel veel plezier alvast, en ik kom je reviews dan vanzelf wel tegen in Grazia!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik begrijp je gelukkige gevoelens want ik heb ze zelf ook! Ben ook 1 van de 23 :) Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ontzettend leuk :) Past ook wel heel erg bij je!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd meid! Je hebt een super blog!

    Ik ben er ook eentje van hahah en ik ben ook echt dolgelukkig ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. gefeliciteerd!
    Ik ben een van je stille lezers, maar ik wil even zeggen dat je een superblog hebt, Je inspireerd me keer op keer!
    hij staat bij mij stipt op nummer 1!
    big kiss

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuk! Gefeliciteerd. Ben benieuwd na wat je allemaal moet gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk zeg! Is de aanmelding nu gesloten zeker? You go girl! Succes en veel plezier ermee.

    PS Lees je mijn blog ook eens? Je postte ooit een reactie dat je mijn blog de leukste nieuwe blog van 2009 vond, maar mis je reacties nu :(

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oeh wat ontzettend vet is dat meid.. Gefeliciteerd met dit baantje.. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel erg gefeliciteerd, je verdient het. Waarom vraag je nog of ze het begrijpen, ze moeten wel, iedereen is hier vast vreselijk jaloers op, including me XD!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hé, gefeliciteerd, lijkt me superleuk! Al ken ik het blad hier niet in België. Ik lees je blog heel erg graag, en ben benieuwd wat je allemaal mag testen etc. Doe zo verder ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. super tof dat je er ook bij zit! enjoy the club!

    word leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Erg leuk en ben erg benieuwd wat jou mening zal zijn enzo!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd!! Ik ben ook een Grazia insider geworden, zijn we toch een soort van collega's ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Als iemand een Grazia Insider had moeten worden, was jij het ook wel! Niet geheel onverwacht, maar desalniettemin: van harte gefeliciteerd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ooh super! ben ook abonnee, maar ik heb nog een stapel ongelezen liggen waar t waarschijnlijk instaat, jammer dat ik het gemist heb

    BeantwoordenVerwijderen