woensdag 1 juni 2011

OUTFIT: It won't get more basic any time soon

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Jeej! De eerste outfitshots met mijn nieuwe camera! Mama is nog niet helemaal gewend, maar we zullen het snel leren. Ik leer nog iedere minuut dat ik die camera in mijn handen heb..

Vandaag echt de meest basic outfit die je je maar kunt bedenken. Een witte top, skinny jeans, simpele ballerinaatjes, wayfarer zonnebril en m'n hoedje om het compleet te maken. Soms vind ik zo'n basic look nog mooier staan dan dat ik mezelf tot een kerstboom toetakel. Eens?

What I'm wearing: Jeans Blue Blood - Top H&M - Hoedje H&M - Zonnebril Ray Ban - Ballerina's Marc by Marc Jacobs Sieraden Tiffany's & Bvlgari


Liefs,

15 opmerkingen:

  1. I love basic. Een goede spijkerbroek + witte top is sexy. En die laatste foto is echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. basis is altijd leuk, naturel vind ik altijd het mooist. Dus niet helemaal als een kerstboon ;)

    Mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Basic is altijd goed! en jou haar.. mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou echt helemaal gek worden met zo'n strakke skinny jeans. Ik heb er wel eens 1 gepast, maar het was zo'n bevrijding toen ik 'm weer uittrok na 1 minuut (laat staan na een hele dag!). Toch dragen heel veel meisjes een skinny jeans. Ik heb gewoon echt respect daarvoor! Ik draag zelf alleen boyfriend-fits en bootcuts.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto´s en leuke outfit! Je zonnebril staat je goed zeg! En je hebt ook echt een hoeden-hoofd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele mooie foto's! en dat hoedje is super leuk, is dat die van 9,95 op de site?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Ik houd van simpele outfits <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Basic is altijd goed! super leuke combi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke outfit, mooie foto's en wat heb je mooi, stralend haar!

    Groetjes, Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Basic staat je inderdaad goed, dus ik ben het helemaal met je eens. Zeker vaker doen, want je ziet er echt goed uit op die foto's.. ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Niets mis met basic! Je ziet er nog steeds prachtig uit. Je hoed is echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beauty <3 Staat je heel erg goed, en ik ben zelf ook erg fan van een basic skinny en een hemdje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind jouw blog géweldig, ontzettend leuk geschreven en je verhalen zijn herkenbaar (althans voor mij toch).

    Ik was al blogsurfend eens op je blog terecht gekomen en heb me sindsdien suf gezocht om je terug te vinden, ik kon me met de beste wil van de wereld niet herinneren via welke blog ik op de jouwe terecht was gekomen.

    Maar nu heb ik hem weer gevonden en het eerste wat ik nu doe, is je volgen!

    Je kan mijn comment nu niet lezen maar ik hoop dat je ontzettend hard ligt te genieten in de zon.
    Ik lig hier te genieten van mijn cursus Frans...

    Keep up the good work!

    Evi

    BeantwoordenVerwijderen