zondag 12 juni 2011

OUTFIT: Floral

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Printjes zijn zeg maar niet zo mijn ding. Ik ben meer van de strakke basic scandinavianstyle. Maar soms denk ik An, waarom eigenlijk niet? In dit jurkje van de H&M zul je me niet dagelijks zien, maar zo af en toe, gewoon voor de afwisseling vind ik het eigenlijk best wel leuk staan. En overdag kan 'ie ook prima, gecombineerd met een wat stoerder zwart jasje en m'n wayfarers. 

Wat dragen jullie liever? Prints of clean?

What I'm wearing: Jurkje H&M - Jasje SuperTrash - Ballerina's Marc by Marc Jacobs - Zonnebril Ray Ban - Sieraden Tiffany's / Ti Sento

Liefs,

10 opmerkingen:

  1. Ik moet meteen zeggen, het staat je erg goed. Zelk ben ik niet van de printjes. Soms een simpel klein detail is voldoende. Al heb ik soms ook wel is gekke printjes, maar nooit met bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik draag normaal vooral basic kleding, maar ik ga nu meer voor printjes en kleur; toch net wat vrolijker vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben niet van de printjes maar af en toe is dat wel leuk maar ik heb er ook vrij weinig van in mijn kast! Staat je wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Definitely clean, vind het (zeker in combinatie met die ketting) een beetje oudbollig. Je hebt leukere kleren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het je goed staan hoor. Ik vind de ketting echter een beetje zonde. Past er niet zo goed bij en met de strik van het jurkje wordt het een beetje druk. Die strik is al leuk genoeg, toch?

    Ik draag zelf eigenlijk ook niet zoveel printjes, maar ben wel gek op streepjes, en een klein bloemetje mag af en toe ook wel eens ter afwisseling :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ik ben echt dol op printjes! Wel toevallig dat ik dit jurkje dan net in het zwart heb gekocht maar bij jou vind ik deze ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Ik draag toch wel vaak prints, maar vind het stiekem leuker als ik dat niet draag.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat jurkje staat je echt goed! Klassiek, maar zeker niets verkeerd aan.
    Leuk jasje erbij trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen