zondag 5 juni 2011

HOLIDAY: Within 24 hours

Photobucket

Binnen 24 uur zal ik deze bende van ellende in mijn koffer moeten proppen. Ik moet nog even naar de stad omdat ik ontdekt heb dat ik geen enkel paar slippers bezit (hoe dan?), ik moet langs m'n ouders omdat ik natuurlijk nog twee bikini's en m'n zonnebrand vergeten ben. Oh en omdat ik geen zin heb om te koken vanavond. Ik moet het huis nog opruimen en een wasje draaien.

Ik moet bedenken wat ik in het vliegtuig aan trek, ik moet beslissen hoe ik naar Ashley ga (auto of trein?), ik moet misschien nog een paar uurtjes slapen... alhoewel ik vrijwel zeker weet dat dat er niet van zal gaan komen voordat ik het vliegtuig in stap.

Ik moet naar Schiphol, inchecken, Starbucks (hoort erbij!) dan moet ik waarschijnlijk wachten tussen allemaal mensen die minstens 40 jaar met Ash en mij in leeftijd schelen. Daarna moet ik afscheid nemen van twitter en m'n e-mail want om 6.35u zullen we gaan vliegen en dan gaat het internet uit om vervolgens pas weer aan te gaan als ik terug in Nederland ben. En nee, ik zal niet stiekem smokkelen.

Dan moet ik zo'n drie uur vliegen, op het vliegveld van Zakynthos zal ik op een busje stappen dat ons naar het hotel brengt.. Ik zal m'n handdoek die bovenop in mijn tas zal liggen pakken, evenals mijn bikini en zonnebrand en ja, binnen 24  uur lig ik op het strand.

Mocht alles volgens plan verlopen ;-)


Liefs,

16 opmerkingen:

  1. Veel plezier! Ik vertrek binnen een dik uur richting station, dan richting Zaventem, dan richting Mallorca...

    Hooray voor de zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne vakantie! Zakythos is een heerlijk eiland. Geniet er van en wie weet kom je wel oog in oog te staan met Caretta Caretta!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh, ik wou dat ik ook al op vakantie kon vertrekken!! Veel plezier daar :)
    Mag ik juist vragen vanwaar je sjaal komt dat je op de foto rechts aan hebt? en als ik het goed zie ook bij je spulletjes ligt om mee te nemen? x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele fijne vakantie! Rust lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet ervan meiden! En ben benieuwd hoe die week zonder ineternet zal zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne vakantie! Lijkt me heerlijk, een weekje naar de zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. fijne vakantie! ik ben jaloers! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniet... van de zon, van lekker eten, het mooie eiland, lezen, kletsen, flaneren, lunchen, shoppen en het internet/online loze leventje voor een week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel plezier! Lekker op vakantie, lijkt me heerlijk ik moet namelijk nog bijna een maand naar school. Maar dan... is het ein-de-lijk vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel plezier meid! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hmmm... heb ik je dan toch in de Mango (Den Haag) gezien vandaag? Ik was zo aan het twijfelen of jij het was. Iemand in 3D zien is toch heel anders dan op blog-foto's ;-)

    Anyway, hele fijne vakantie! En die inpak- en regelstress is erg herkenbaar. En meteen over zodra je in het vliegtuig stapt. Enjoy :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh Zakynthos is zo leuk!
    Tip: huur een bootje (met wat anderen) om op zoek te gaan naar de schildpadden. Veel leuker dan met zo'n toeristenbootje én veel relaxter!

    BeantwoordenVerwijderen