woensdag 4 mei 2011

OUTFIT: Chanel

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Een op Chanel geïnspireerd jasje, een fake Chanel logo shirt van 5Preview en m'n Chanel oorbelletjes van de Rue Cambon. Leuke mix toch?

Perfecte outfit voor een dagje shoppen in Amsterdam dacht ik zo. De lucht was strak blauw, ik was om 8 uur 's ochtends m'n bed al uitgebrand door de felle zonnestralen.. maar looks can be deceiving, het was ijzig koud, zeker met die warmte van afgelopen week nog vers in het geheugen!

Het was dan ook niet meer dan logisch dat ik zo snel mogelijk een sjaal ging kopen en dat werd.. de sjaal die ik hier op de foto draag. Super fijn linnen, van Filippa K. Serieus, alles in die winkel zou ik in m'n kast willen hangen, helaas laat de financiën op dit moment alleen eventjes de sjaal toe.

What I'm wearing: Jasje - Maison Scotch, Oorbellen - Chanel, Shirt - 5Preview, Jeans - Blue Blood, Ballerina's - Marc by Marc Jacobs, Sieraden - Tiffany's

Liefs,

23 opmerkingen:

  1. Geweldige outfit, echt, je ziet er geweldig uit! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful clothes as always, and the last picture of you is stunning!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alleen jammer dat de oorbellen nergens echt te zien zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk Annemerel!Deze posts mag je vaker doen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En wow, je hebt al 180 posts gemaakt vanaf januari zie ik! Knap en leuk zeg! Viel me even op hih.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige outfit! Jammer dat de stukken die je draagt zo prijzig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, deze verhalen (en outfits!) vind ik leuk om te lezen! Mooie shawl ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het shirt wauw! De outfit past echt helemaal, en doordat je haar blond is wordt het alleen maar mooier! I'm inspired!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuke outfit, vind de broek alleen mooier als je 'm niet oprolt; dit maakt je benen optisch korter.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, ligt het aan mij of ziet je huid er heel helder en fris uit door die cleanse??

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ook dat je huid er echt wauw uitziet !!!
    Serieus, ik kan bijna niet geloven dat jij problemen soms hebt ivm je huid ?!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi... !! Je hebt echt een heel fijn stijl gevoel in alles wat je draagt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf outfitje heb je bij elkaar gezocht, de sjaal past er ook perfect bij :D..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie outfit! Had het nog mooier gevonden als je een donkergrijze of zwarte broek had gedragen.. vind het nu een beetje 'te grijs'.
    Looove je jasje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie outfit Annemerel! Heel mooi sjaaltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O my, die eerste en laatste foto van jou zijn zo pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die laatste foto is echt prachtig x100.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldige outfit. I love it!

    BeantwoordenVerwijderen