vrijdag 22 april 2011

SHOPPING: Sometimes when I'm dreaming

één simpel mailtje en ik waan me direct urenlang in dromenland, of te wel Net-A-Porter.com . Wat er in dat mailtje stond? Dat ik een minuut gratis mocht shoppen? Nee natuurlijk niet. Er stond slechts dat ik tot vier mei geen verzendkosten hoef te betalen. Iedere Net-A-Porter fan weet natuurlijk dat de verzendkosten bij NAP verschrikkelijk bedroevend hoog zijn, maar daar staat tegenover dat je geen invoerrechten hoeft te betalen (het komt uit Engeland!) en de verpakking waarin je item(s) komen.. Vinden jullie me een verschrikkelijke dramakoningin als ik zeg dat ik daar iedere keer bijna tranen in mijn ogen van krijg..?

Goed, in de sale (over drie maanden) mag ik één van deze items voor mezelf kopen. Waar zouden jullie voor gaan?

Liefs,

20 opmerkingen:

  1. Ik zou voor het jasje van Chloe gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het jurkje van Lanvin vind ik mooi! Zou het er alleen nooit voor betalen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Marc Jacobs flatjes! Zijn minder duur als de rest en dan kan je nog andere leuke dingetjes kopen :) En ze zijn natuurlijk helemaal summerproof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het jurkje van Lanvin! Defenitely!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nouja, ze zijn natuurlijk nog steeds niet goedkoop, maar 1300 euro voor een blazer is wel heel duur!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja... mooi hoor maar wat een prijzen! Ik zou denk ik voor de Louboutins gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. even denken, ik vind het leren jack, de zwarte tas, de zwarte pumps en de T by Alexander Wang topjes erg mooi allemaal!
    allemaal zeer tijdloos, en daarom iets meer de moeite waard om veel geld aan uit te geven!
    een no-go zijn voorbij de marc jacobs pumps en de roze blouse!
    en hoe prachtig die jurk ook is, ik zou eerst wel even bij jezelf stil staan hoe vaak je die gaat dragen :)

    oh enne een leuk leren jack kun je ook wel voor wat goedkoper krijgen! ik heb er een maandje terug één bij de Massimo Dutti (grote zus van de Zara) gekocht, zit sinds kort weer in Den Haag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou gaan voor de louboutins, het leren jasje, de chloé blazer of de Ray Ban! Mooie items heb je geselecteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die zonnebril vind ik het mooist :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik ga overduidelijk voor het Lanvin jurkje! It's so pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Louboutins. Nog steeds spijt dat ik ze niet in Sydney heb gekocht waar ik ze daadwerkelijk kon passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het Chloé jasje of de Louboutins, allebei prachtige, basic maar o zo mooie items!

    BeantwoordenVerwijderen