donderdag 7 april 2011

DIARY: Picture Perfect

Photobucket

Soms heb ik wel eens stress he. Dat is niet zo vreemd, aangezien ik fulltime werk, minimaal een keer per dag probeer te bloggen en daarnaast ook nog freelance werk aan pak (eigen bedrijfje!), en het liefst zou ik ook iedere dag toch wel een half uurtje willen sporten, beetje yoga, rondje hardlopen.. Maar ik denk dat ik niet de enige ben die wel eens last van stress heeft. Soms is het goed als ik zou leren, dat alles altijd goed komt.

Vandaag bijvoorbeeld, moest ik eerst naar de dokter met m'n (manke) vriend en moest ik daarna nog een bandje met een tweeënhalf uur durend interview (letterlijk!) uittikken. Verder zag ik dat de zon scheen en daar wilde ik eigenlijk wel gebruik van maken. Om 15.00u moet ik werken. Kijk, daar kan ik heel erg paniekerig over doen, maar uiteindelijk ben ik gewoon een uur voordat ik naar m'n werk moet klaar met het interview en heb ik zelfs nog tijd om eventjes te bloggen. Ik heb vanaf half elf heerlijk met m'n laptopje buiten in de zon gezeten en ik heb totaal geen schuldgevoel, want ik ben iedere seconde (echt waar) bezig geweest.

Tussendoor drink ik liters groene thee (dit is m'n derde anderhalve literpot) en hoor ik de vogels fluiten, terwijl ik toch echt m'n iPod oortjes in heb en naar het interview luisterde (en als een dolle.. - 18 pagina's - te keer ga op m'n toetsenbord). Ik had nog heerlijke sushi over van gisteravond dus m'n lunch was tegelijkertijd snel, makkelijk en goddelijk en oja...

Ja life's good.

Liefs,

12 opmerkingen:

  1. Heerlijke ochtend klint het inderdaad!
    Het leven is toch echt wel om van te houden, soms niet, maar meestal wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Druk leventje :) Maar zolang alles leuk is om te doen is druk zijn niet zo erg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt helemaal niet slecht toch. Druk zijn is niet erg, zolang het maar leuk blijft!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Druk ochtendje. Ben blij dat ik het niet zo druk heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn zo'n ochtend! Ik kan er ook intens van genieten als ik gewoon heerlijk aan het werk ben en alles precies in elkaar past zoals ik het wil! :)

    Jammer genoeg zijn die dagen nogal schaars.. ;) Maar ach, het maakt je ook flexibel als het eens niet zo gaat als jij wilt.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Druk leven! Ken er op dit moment alles van: lekker druk met m'n studie. Jammer genoeg heb je dan soms wat minder tijd voor de échte leuke dingen zoals bloggen. Maar ach, als de zon schijnt, vind ik dat allemaal minder erg. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Iedereen heeft denk ik wel eens stressmomenten. En uiteindelijk komt alle altijd op tijd af. Leuk dat je je hebt ingeschreven bij de kvk trouwens ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stress waar jij blijkbaar dus wel uiteindelijk kan omgaan blijkt maar weer. Jammer dat er stress bestaat maar het hoort er helaas bij.. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt een druk maar lekker leventje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Neem je interviews altijd op? Dat kost zóveel extra werk... Ik merk altijd dat ik me de leukste, beste en opvallendste citaten achteraf altijd nog wel weet te herinneren. En ik neem gewoon een opschrijfboekje mee waarin ik aanknopingspunten en citaten noteer. Of was het een vereiste dat je het interview opnam?

    BeantwoordenVerwijderen