donderdag 28 april 2011

ADVERTORIAL: WE on Tour met Krystl!

Photobucket

Weet je wat ik zo leuk vind aan WE? Het ziet er allemaal zo 'clean' uit en het is tegelijkertijd vaak ook nog best wel een beetje stoer. Daarnaast is de pasvorm perfect voor de doorsnee Hollandse Vrouw, iets wat bij een.. ik noem een ZARA, nog wel eens tegen wil vallen (Mijn Hollandse heupen, in combinatie met mijn bescheiden voorgevel en toch ook wel weer lange lichaam... ja dat kennen ze in Spanje niet.)

WE Fashion gaat On Tour! Samen met Nederlandse Singer/Songwriter Krystl. Toen ik dat hoorde dacht ik.. Ok leuk, maar wie is dat? Ik kijk al jaren geen muziekprogramma's meer en ik prefereer een fijn CDtje nog altijd boven de radio in de auto. Maar toen ik eventjes op Youtube ging zoeken had ik echt zo'n EUREKA momentje. Gister zat ik in de auto toevallig eventjes naar de radio te luisteren en toen hoorde ik een leuk nummer, geen idee wie het was, was niet in staat om m'n telefoon erbij te pakken en Shazam te raadplegen, dus het was gewoon een kwestie van jammer, dacht ik. Maar wat blijkt nu, de zangeres van het vrolijke nummer is de Nederlandse Krystl!


En WE en Krystl gaan dus op tour! Op 6 mei zijn ze in Antwerpen, 17 mei doen ze Amsterdam aan en op 24 mei zijn ze in Hamburg! Daarnaast zal Krystl op 21 mei in de WE Store in Amsterdam een exclusief optreden weggeven en op 26 mei in Antwerpen en op 28 mei in Hamburg. Gedurende de actieperiode ontvangen alle klanten bij besteding van minimaal vijftig euro het speciale Krystl-WE album, daarnaast maakt iedereen kans op een huiskamerconcert door Krystl! Kijk voor meer informatie en voorwaarden op www.wefashion.com

Liefs,

1 opmerking:

  1. Wat een leuk liedje inderdaad! En ook een erg vrolijke clip - perfect voor de zomer :)

    BeantwoordenVerwijderen