woensdag 27 april 2011

ADVERTORIAL: Become A Model

Photobucket

Weten jullie wat mijn eerste merkencrush was? O'neill! Ik was een jaar of negen en alle 'coole' en 'oudere' meisjes droegen allemaal O'neill. Ik was zo'n O'neill fan dat ik voor m'n tiende verjaardag alleen maar kleding van O'neill vroeg. Ik moet erbij zeggen dat dat ook meteen de laatste verjaardag was waarop ik kleding vroeg, kun je nagaan hoe groot mijn verlangen naar O'neill was. Twaalf jaar na dato is O'neill wat mij betreft nog steeds het leukste  watersportmerk wat er bestaat!

O'neill organiseert deze zomer een modellenwedstrijd in Ibiza! En niet zomaar één, nee het is een One Way Runway waar je voor het oog van de jury vanaf mag springen, want duiken kan met de nieuwe O'neill bikini's! Dankzij het gebruik van nanovezels die vele malen beter aan de huid blijven kleven dan bijvoorbeeld standaard lycra! Door van de One Way Runway te springen maak jij kans om het nieuwe gezicht van O'neill te worden!

Toevallig in juni op Ibiza, of ook benieuwd naar de nieuwe Superkini's van O'neill? Klik hier ! Oh en mijn zoektocht naar de bikini op de poster op facebook gaat vanaf NU van start!!!!!


Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten