woensdag 16 maart 2011

OUTFIT: She loves to bare her legs when everyone else is still covered in wintercoats

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Bij het eerste straaltje zonlicht gingen bij mij altijd de kleren uit en de bikini aan. Helaas heeft het appartement waar ik met m'n vriend woont slechts een postzegel balkonnetje, op het oosten. Niet echt de plek om te zonnebaden dus.

Gelukkig ben ik nog altijd welkom bij casa di mamma e papa, en aangezien ik gisterochtend toch naar de huisarts moest dacht ik, waarom ook niet, even lekker ontspannen in de tuin. De bikini is nog niet van stal gehaald, die zit namelijk nog steeds in een van m'n verhuisdozen, die in m'n oude kamer staat. Eerlijk gezegd ben ik nog steeds niet verhuisd, er is gewoon geen tijd voor en met die ene doos die ik in m'n auto per keer kan verslepen schieten we natuurlijk ook niks op.

Wat ik dan wel droeg? M'n favorieten yet literally breathtaking engelenjurkje van ASOS, I LOVE it. Als 'ie wat lekkerder zou zitten zou ik er in wonen, maar ik heb zelfs sterke handen nodig om de rits dicht te krijgen.. But I don't care, we're still very deeply in love.

Jurkje ASOS, Jasje H&M Garden Collection, Schoenen Filippa K, Tas Lanvin, Oorbellen Chanel, Zonnebril Ray Ban Vintage

Liefs,

19 opmerkingen:

  1. Mijn winterjas laat ik thuis, maar voor blote benen is het hier nog steeds way to cold!

    Superleuk jasje trouwens! Is ie van de collectie van nu?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk, vooral het jurkje en jasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi jurkje! Alleen blote benen? Brr

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Brrrrr, ik voel de kou nu al! Gisteren was het overdag wel lekker geloof ik, ik krijg er alleen niet veel van mij omdat ik binnen zit op m'n werk. Van mij mag het wel snel écht lente worden, dan kan ik ook weer wat minder kleding aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je jasje echt heeel leuk! Hangt die nog in de winkel? Je tas vind ik ook super!! Jurkje is prachtig, kortom superleuke outfit. Alleen vind ik blote benen toch echt nog iets te fanatiek, het is te zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige outfit, als je het niet koud hebt, waarom niet;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ieuwww, je hebt nog onwijs witte benen!! Dit ziet er echt nog niet uit! Ook je decolleté is in dit jurkje heel lelijk. Nee, trek nog maar even een lange broek aan en ga eerst een paar keer onder de zonnebank.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi, er is iemand jaloers...(hierboven, vreemde reactie)

    1) ze heeft een licht,mooi kleurtje, sorry maar dat is niet wit.
    2) je bent gewoon jaloers (wat een bullshit over decolleté)

    Leuke foto's , echt waar !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, inderdaad, wat een rare opmerking zeg!

    Trouwens, moest aan je denken toen ik deze vacature zag. Misschien niet betaald, maar beste optie te blijven plakken http://sanoma-uitgevers.nl/nl-web-Werken_bij-Vacatures_Stages-Stages.php?id=236

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een super cute jurkje!!
    maar blote benen lijkt mij voor nu nog wel een beetje ongezond koud hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattige outfit! En je benen zijn helemaal niet wit. Je kunt het prima hebben. Maar het lijkt me wel ijskoud, brrrr..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind ook dat je het makkelijk kan hebben. Hartstikke leuk! En ik zie werkelijkwaar niets vreemds aan je decolleté

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het ook wel te zomers, maar dat je iets aan je lijf zou moeten doen slaat echt nérgens op. Sommige mensen beseffen blijkbaar niet dat ook via internet reacties ontzettend bot en kwetsend over kunnen komen...

    Wat is je tas trouwens prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh dat is het jurkje dat Genesis ook had he? Zooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat jurkje is echt liefde! Zou het zelf nog een beetje koud vinden met dit weer, maar you go girl! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Respect, in een t-shirt in de tuin zitten durfde ik nog wel aan zaterdag. Maar stiekem had ik het wel koud.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen