dinsdag 22 maart 2011

HOLIDAY: Paris!

Photobucket

Weten jullie nog dat ik zondag zei dat ik naar Parijs wilde? Nou ik ga naar Parijs! Ik moest er Stockholm voor opgeven en dat zullen velen van jullie waarschijnlijk zonde vinden, maar voor mij voelt het als pure liefde, want ik ga weer naar Parijs!

Samen met Laura vlieg ik donderdag 18 augustus 's ochtends naar luchthaven Charles de Gaulle en zondag 21 augustus laat op de avond zullen we pas weer in Amsterdam arriveren. Oh yeah. Het duurt nog vijf maanden, maar ik heb gevoel alsof ik morgen al ga (en het liefst zou ik dat natuurlijk ook gaan..)

En nu? Nu ga ik sparen! En een gigantisch goede hotspotlijst aanleggen, want in november heb ik al heel erg veel gezien, maar dit keer wil ik het nog veel professioneler aanpakken. Oh en we hopen op mooi weer natuurlijk. November was gelukkig niet dramatisch, maar nu wil ik strak blauwe luchten en blote benen!

Ik wil slenteren door Les Tuilleries met een doosje Ladurée macarons in mijn hand. Ik wil lunchen op het terras bij Cafe de Flore, ik wil dit keer naar de top van de eiffeltoren. Ik wil picknicken in het park bij de eiffeltoren en ik wil weer ontbijten bij Plazaa Athenee.

I can't wait! Zit hier letterlijk te stuiteren op de bank, haha!

Liefs,

13 opmerkingen:

  1. Aaaah ik wil ook weer naar Parijs. Hopelijk ga ik deze zomer ook nog even.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Parijs is zo leuk! Ik wil ook weer. 10 jaar geleden voor het laatst (en eerst) geweest en ik wil terug :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh heerlijk, ik kan me helemaal voorstellen dat je Stockholm er voor laat vallen.. (Maar ja als grote Parijs liefhebber vind ik dat al snel :P)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super, i love Paris!
    Oh nu wil ik ook gaan haha! Maar dat zal dan wat moeilijker zijn met een pasgeboren spruit :p
    Have fun in ieder geval!

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaaaa, Parijs <3
    Je moet ook echt naar de Tour Montparnasse, kan je helemaal met de lift naar het dak en daar heb je zó'n mooi uitzicht! (kan ook 's avonds met alle lichtjes <3)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf dat je weer gaat! Ik kan niet wachten tot ik volgende week ga :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh leuk! Parijs is echt zo'n mooie en leuke stad!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf! Alhoewel ik toch liever naar Stockholm zou willen, Parijs is niet helemaal 'mijn ding'.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind Parijs ook leuk maar Stockholm ervoor opgeven dat is inderdaad zonde vind ik

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Moi = jaloers!!! Heerlijk voor je dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah leuk! Have fun! :D *ik ben stiekem wel een tikkeltje jaloers hoor ;)*

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De link naar 'Nathalie' doet het niet meer!?

    x

    BeantwoordenVerwijderen