donderdag 24 februari 2011

LISTS: Exciting

- Een hele ochtend en halve middag in bed liggen met het laatste seizoen van Gilmore Girls,  ontbijten/lunchen met een chocolade muffin en geen greintje gevoel van schaamte of spijt voor het nietsnutten en de slechte suikers.

- Het nieuwe album van Avril Lavigne dat een dag voor m'n wintersport ineens geleaked blijkt en dat natuurlijk een half uur nadat dat nieuws bij mij binnen kwam, al op m'n iPhone staat.

- Lauwwarm water met citroen, iedere morgen voor m'n ontbijt. Voorheen at ik iedere ochtend een grapefruit, maar dat gaat best vervelen, en weet je hoe duur dingen zijn, en hoe irritant het is om die dingen schoon te maken? Volgens Sabine heeft een glaasje water met vers citroensap dezelfde werking als grapefruit, te weten, vochtafdrijvend en stimuleert de vetverbranding.

- Vijf Gigabyte aan nieuwe muziek voor de wintersport en drie compleet nieuwe afspeellijsten.

- Het feit dat ik vanmorgen met plezier, en helemaal uit mezelf de stofzuiger pakte en het hele appartement van stof ontdeed. Het begint al echt als (deels) van mij te voelen.

- Nieuwe afleveringen van Gossip Girl en Glee

-  Het besef dat ik morgenochtend na het ontbijt op wintersport ga en pas weer op zondag zes maart voet op Nederlandse bodem zal zetten.

Liefs,

8 opmerkingen:

  1. Ooh heel veel plezier in Serfaus! En leuk al die nieuwe muziek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier op wintersport (:
    En dat lauw warm water, is dat met een "echte" citroen of met gewoon citroensap uit een flesje? Ik lust echt absoluut geen grapefruit dus dit klinkt wel beter (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele fijne vakantie!!! Geniet een beetje extra voor mij!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow dat is een hoop aan muziek, goed bezig geweest voor je vakantie. Veel plezier op je vakantie en heelhuids terug komen he ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Girl you made my day! GOODBYE LULLABY WOOOOW!
    Sorry, ben aan t downloaden:D

    BeantwoordenVerwijderen