zondag 12 december 2010

December Wishes..

Photobucket

Als ik deze maand iets koop, dan is het één van deze items. Okee, hoogstwaarschijnlijk niet precies dezelfde (op het hoesje voor m'n iPhone na dan..), maar iets wat hier vreselijk veel op lijkt.

Ik wil mooie laarzen, zonder hoge hak. Ze moeten stoer zijn, maar tegelijkertijd ook klasiek en chic. Ik heb deze laarzen van Patrizia Pepe in Parijs gepast en was op slag verliefd. Helaas hadden ze ze in mijn maat niet meer in het zwart, de kleur die ik graag wil.

Mooie (zwarte) pumps staan ook hoog op mijn verlanglijstje. In 2011 wil ik heel graag sparen voor Louboutins, maar ik denk dat ik eerst nog graag een paar mooie goedkopere pumps aanschaf. Ik had hele mooie van H&M besteld in maat 40, maar dat was toch helaas net een maatje te klein.

Een lekkere, mooie (grijze) joggingbroek is ook een van mijn grootste wensen. Thuis draag ik het liefst geen jeans, want daar word ik nooit echt gelukkiger van (dat zit toch niet lekker?) en deze broek van T by Alexander Wang ziet er niet alleen heel erg comfortabel uit, hij kan ook nog semi-chic gecombineerd worden met een mooi colbert (en een lekkere dikke sjaal!)

Dit hoesje voor m'n iPhone van Marc by Marc Jacobs moet. ik. hebben. hij is niet onwijs duur (tien euro duurder dan de gemiddelde hoesjes) maar de website waar ze hem verkopen (Net-A-Porter) vraagt meer dan tien euro verzendkosten. Ik wacht dus even tot het daar sale is en ik misschien nog wel meer wil bestellen!

Oh wat wil ik graag een mooie zijden bloes in zo'n prachtig nude kleurtje. Staat mooi in een zwarte jeans, op een leren legging, hell, zelfs in die jogging broek staat 'ie nog fabulous volgens mij. Deze blouse van Chloé is mij véél te duur, zelfs met 50% korting, dus het wordt tijd dat ik een goede replica vind. Ik ben al een tijdje op zoek, maar heb tot nu toe nog niet veel succes gehad, zelfs bij ZARA hebben ze geen vergelijkbare items.

Ik wil ook heel graag een nieuwe nette jas. Ik heb dan wel een jas in Parijs gekocht bij Patrizia Pepe, maar dit is echt zo'n sportief ski-jack, zo'n michelinmannetjesjas. Heel leuk voor koude dagen, maar voor shoppingtripjes toch niet helemaal mijn ding. Deze van Miu Miu is super, want hij is niet zo getailleerd en lijkt ook wat breder bij de schouders, passen mijn drie truien, leren jasjes en colberts er ook gewoon onder.

Ik ben de laatste tijd geobsedeerd met pailletjes. Ik heb nu dat vestje en ik vind het zo heerlijk, ik voel me net een kerstboom en voor feestjes wil ik graag mijn kont ook wel een keer als kerstboom versieren. Deze van Michael Michael Kors is prachtig.. Ik zie het al helemaal voor me, gecombineerd met een dikke zwarte maillot, zwarte hakjes en een mooi colbert. Chic meets Fabulous, toch?

Een nieuwe skibroek kan ik ook wel gebruiken. Toen ik m'n nieuwe ski-jas kocht dacht ik er niet bij na dat die misschien wel helemaal niet bij mijn ski-jas zou staan. Het kan eventueel wel, maar een nieuwe zou niet vervelend zijn. Deze van Stella McCartney voor Adidas is zo leuk! Kijk die uitlopende pijpen dan!

& last but not least, deze portemonnee van Miu Miu is prachtig! Je kunt hem zelfs als kleine clutch gebruiken. Ik heb écht een nieuwe portemonnee nodig, want de portemonnee die ik nu heb is Amerikaans en is dan ook gemaakt op dollarbiljetten en die zijn veel smaller. Als ik een briefje van vijftig in mijn portemonnee probeer te stoppen komt 'ie er aan alle kanten uitzetten. Niet heel handig.

Zijn jullie ook zo benieuwd wat ik aan het eind van de maand, of nou ja, laten we zeggen, eind januari, als de sale voorbij is, uiteindelijk gekocht heb?! Mijn wens: deze negen items, voor een tiende van de prijs. Lijkt me een prachtige deal ;-)

Liefs,
Annemerel

14 opmerkingen:

  1. I (L) your blog! Ben nu druk voor school bezig, en deze post maakt mij weer even gelukkig!

    Ben ook heel benieuwd naar je post van morgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel goede deal, maar op het realistisch is? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die laarzen echt prachtig. Ik zag trouwens bij de ZARA een hele goede replica! Ze waren even hoog, zelfde soort hak en ook zwart. Moet er wel bij vermelden dat het de ZARA in Gent was. Maar misschien staan ze nog op de website?

    Pailettenbroekje vind ik ook heel leuk, moet vast wel ergens te vinden zijn een deze dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke items! Ik heb me ook lopen 'verlekkeren' met het iPhone hoesje en schrok me een ongeluk van de verzendkosten! Echt zo jammer! Goede deal, ben inderdaad erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij krijg je die hoesjes ook via shopbop en die verzenden gratis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk leuk leuk! Vooral de pumps vind ik mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Boooh dit soort posts vind ik niet leuk als ik bedenk dat ik heel hard moet gaan sparen. Louboutin pumps doen mijn hart nog steeds sneller laten kloppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben een trouwe lezer van je blog (maar plaats nooit een reactie..) al zo'n 3 jaar en wilde nu toch even reageren, hihi!

    Alles is echt supermooi, de Louboutins zijn ook echt geweldig (en voor eeuwig onbereikbaar ;) ). Voor het pailettenbroekje van Michael Kors zou ik als ik jou was de Bijenkorf site in de gaten houden! Heb er zelf van het weekend een Michael Kors jurkje met 30% korting (oke, nog steeds niet de 90% waar jij op wacht ;) ) gekocht en wie weet gaat dit broekje ook nog wel in de sale! Hij is echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke dingen! Ik heb dit weekend in de zara een zijden bloes gezien met een lint aan de kraag, wat je dan in een nonchalante strik kan doen. Net-a-porter is echt een veel te verslavende windowshop winkel! De bloes was trouwens gebroken wit dus wel een mooie nude kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben heel benieuwd hoe je dit wishlistje uit eindelijk gaat kopen op je eigen manier. Er zitten prachtige items tussen, vooral die jas! En die laarzen en Louboutins zijn natuurlijk altijd welkom!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wij verkopen die laarzen van patrizia Pepe bij www.Orangebag.nl love them!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, dat hoesje voor die iPhone! Die wil ik ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zijn mooie items dit! wilde dat het mijn kast was

    BeantwoordenVerwijderen