zondag 21 november 2010

What do you want from me?

Photobucket

Lieve Lezers,

Mijn blog ben ik in eerste instantie 7,5 jaar geleden voor mezelf begonnen, en nog steeds is bloggen iets wat ik zeker ook voor mezelf doe. Maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat mijn lezers mijn weblog niet nog een stuk leuker maken. En ik weet heel erg zeker dat mijn blog er een stuk anders uit zou zien zonder bezoekers.

In 2010 zijn mijn bezoekersaantallen verdrievoudigd, zowel pageviews als unieke bezoeken. En daar ben ik best wel gelukkig mee, want dan zal er vast wel iets zijn wat ik goed gedaan heb het afgelopen jaar, toch? Waarschijnlijk heeft dat ook deels te maken met het hernieuwde enthousiasme wat ik voor bloggen gevonden heb en de hoeveelheid posts die daarmee gekomen zijn.

Het afgelopen jaar heb ik mijn Nikon afgestoft en ben ik er mee gaan spelen, vaak met een belabberd resultaat, maar hey, oefening baart kunst they say. Ik ben meer boeken en films gaan kijken en heb deze als inspiratie voor blogposts genomen. Mijn vakanties worden van begin tot eind gedocumenteerd, ik ben mijn modeverslaving met jullie gaan delen en van ieder sportief avontuur bracht ik jullie op de hoogte.

Ik voel me op dit moment meer blogger dan ooit. Dat wil niet zeggen dat ik voel dat ik me kan meten met de grote bloggers, maar daar wil ik mee zeggen dat ik toch wel veel met bloggen bezig ben. Ik denk vaak 'hey dat is leuk voor m'n blog!' en bedenk dan alvast wat ik ga schrijven en maak een paar foto's. Ook zijn er dingen die ik doe, juist omdat ik een blog heb. Ik denk dat ik een stuk minder avonturen (voor zover je het zo mag noemen) zou beleven, zonder m'n blog.

Maar nu mijn vraag aan jullie.. wat willen jullie het allerliefste lezen? Willen jullie meer mode? Meer foto's? Meer serieuze praktijken? Meer films en boeken? Meer privé-updates? Of juist minder? Wat zou ik kunnen doen om te zorgen dat mijn weblog volgend jaar nog drie keer zoveel lezers heeft als nu? (hoewel ik ook erg gelukkig zou zijn als ik volgend jaar nog net zoveel lezers heb als nu hoor!).

Kortom, wat willen jullie van me?
Liefs,

41 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik volg je blog al een hele tijd en ik ben een echte fan! wat het voor mij nog leuker zou maken is zeker meer privé-updates en fashionnews! maaar blijf in ieder geval posten zo vaak je kan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps, daar ging iets mis met de reactie.

    Wat ik echt heel leuk zou vinden: meer outfitfoto's! Je outfits zijn echt zo leuk en ik haal daar meer inspiratie dan uit welke andere blog dan ook. Maar juist de variatie met de andere dingen die je schrijft maakt je blog zo leuk!
    Ik vind echt al je stukjes interessant om te lezen, zeker geen teveel aan priveleven of wat dan ook...
    Veel hoeft er niet te veranderen dus, ga zo door!:D
    Oja; misschien een keer een foto van je vriendje? Volgens mij ben ik daar met heel veel andere lezers erg benieuwd naar!;)

    Waar is trouwens die mooie circle-scarf van die je draagt op de foto?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de foto's met persoonlijke verhalen altijd erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw blog vind ik zo ontzettend leuk en inspirerend! Het is ook allemaal zo echt en natuurlijk, wat ik eerlijk gezegd nog nooit ben tegen gekomen op andere blogs! Ik vind het erg leuk om privé-updates en meer mode te zien met daar bijbehorende foto's :). Ik vind het ook erg leuk dat je zo vaak post. Ga zo door, echt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik volg jou blog nu een jaartje denk ik en ik vind het echt zeer mooi en leuk! En je foto's zijn geweldig dus die mag je zeker niet weglaten! :)
    Wat ik ook graag zie/lees zijn persoonlijke verhalen. Maar eigenlijk vind ik alles wel zo'n beetje leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik volg je zoals je weet vanaf the very first beginning en dat is net voor niets. Ik vind vooral privedingetjes leuk om te lezen, maar ook modedingen. Ach, eigenlijk vind ik alles wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je blog steeds leuker worden, dus kan me voorstellen dat je bezoekersaantallen ook exploderen! De combinatie van persoonlijke verhalen en al het andere vind ik echt heel leuk. Dat is iets wat je niet op heel veel blogs ziet. En tegen meer persoonlijke verhalen zeg ik geen nee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, en meer recepten! Want je hebt echt verstand van lekker eten en dat mag je best laten zien. Laatst heb ik een cheesecake gemaakt aan de hand van jouw recept, en die was echt heel lekker geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Juist die combinatie van alles is leuk aan jouw blog! Maar als ik iets zou moeten noemen: privé-updates (al is het natuurlijk aan jou hoever je daarin wilt gaan, maar gewoon je belevenissen vind ik altijd erg leuk om te lezen!) en outfitfoto's, want je hebt zo'n leuke stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihi ik vind je enthousiasme zo leuk om te lezen en dat komt in elk bericht terug dat maakt het zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah fijn nu kan ik je berichtje wel lezen.. Ik vind jou blog geweldig om de mix van prive maar ook fashion dingetjes. Ik hou niet van blogs die alleen maar over fashion gaan en waar je dus eigenlijk niets van de schrijver meemaakt of weet.

    Voor mij hoeft er niets te veranderen hoor, je schrijft op een hele leuke manier en ik blijf graag terug komen.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ik het leukst vind zijn blogs over eten (dus als je zelf iets maakt of eten wat in Elzenduin wordt gemaakt). En waar ik al tijden benieuwd naar en is een foto over je lover en hoe jullie bij elkaar zijn gekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind de afwisseling juist zo leuk! Privedingen (niet te prive natuurlijk) en outfitfoto's inderdaad. Stiekem vind ik jouw boekentips ook altijd heel leuk, alleen is mijn portomonnee daar minder blij mee. Maar juist doordat jouw blog eigenlijk zo gewoon is vind ik hem superleuk om te lezen en je schrijft natuurlijk gewoon leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zoals andere mensen vind ik je blog ook gewoon leuk "hoe hij is", de combinatie van alles maakt het fijn en verrassend om te lezen. Je moet oppassen met te hard te veranderen na het stijgen van bezoekersaantallen, dat het niet te mechanistisch en onpersoonlijk en 'professioneel' wordt, of ja, dat vind ik toch altijd minder leuk als je bloggers op die manier ziet veranderen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik volg je blog al sinds het in de ellegirl (was het ellegirl?) stond, en het liefst lees ik je blogs over je privédingetjes en modedingen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt echt een persoonlijke schrijfstijl, dat is zo fijn om te lezen. En de vele updates die je doet maakt dat ik toch regelmatig even kijk. Zelf houd ik erg van boeken&eten, dus dat zijn toch wel mijn favo stukjes. Maar ik zou gewoon lekker blijven posten zoals je nu doet, van alles wat. Ben wel benieuwd hoe het staat met je zoektocht naar je eerste echte serieuze baan. Hoop dat jouw blog je daarmee gaat helpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gewoon zo houden! Ik lees je blog elke keer weer met veel plezier omdat je over alles een beetje blogt en dat is juist leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo houden zoals het nu is! Daarom volg ik je blog ook. Je hebt echt een eigen stijl is schrijven en bloggen en dat maakt het leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Outfitfoto's, je stijl is echt super leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. zoals iemand hier voorheen al zei, zou het erg leuk zijn om meer te horen over je professionele leven, ontwikkeling...
    verder: meer mode en meer personal life (daarin ga je natuurlijk zover als je zelf wilt)
    en misschien een foto van de boyfriend? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik kom hier nog maar net, maar je schrijft leuk en afwisselend, wat doet terugkomen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh ik vind je blog echt helemaaal super zoals hij nu is, maar meer dingen van je prive leven zijn altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ja privédingetjes zijn leuk, ieder heeft wel zo'n beetje zo'n big brother kantje! en outfitfoto's ook! misschien zoals zovelen al hebben gezegd, een foto van je bf? Als hij daar zelf mee akkoord wil gaan tenminste...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je persoonlijke verhalen vind ik het leukst! Je schrijft ook met humor, wat ik erg belangrijk vind.
    Verder zou ik niet veel veranderen, jouw blog is leuk zoals hij is!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik volg je al sinds je begon met schrijven, dus op de eerste plaats: ga vooral zo door, want ik vind het nog steeds leuk!

    Verder vond ik je 'january project' begin dit jaar ontzettend leuk en inspirerend om te lezen, dus ik zou het erg leuk vinden om weer zoiets te kunnen lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je blog is echt super. Blijf met het schrijven dicht bij jezelf, dus schrijf over dingen die jij leuk vindt! Dat maakt jou blog zo leuk, je bent zo enthousiast! Ik vind zelf je blogs over je privéleven en mode (met foto's) het leukst. En ook ik ben erg benieuwd naar je vriendje en liefdesleven. Ga zo door (L)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een foto-dagboek van bijvoorbeeld je week of een hele drukke dag lijkt me weleens leuk om te zien en meer filmpjes!

    Maar blijf inderdaad vooral dicht bij jezelf, want jouw blog is met stipt mijn nummer 1 favoriete blog zowel nationaal als internationaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik vind je persoonlijke verhalen altijd het leukst, wat je allemaal bezighoudt! Je recensies zijn ook tof, maar niet per se waarom ik je blog zo vaak refresh :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ook ik vind de variatie van je blog het juist leuk maken! Je kan over veel onderwerpen lekker enthousiast schrijven :) Maar ook van de foto's geniet ik altijd erg, die zijn echt heel erg mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat ik het liefste wil zien, is dat je doorgaat met hoe je bezig bent. Dat wat er in jouw op komt geupdate wordt en ik elke dag kan genieten van weer een enthousiaste, fijn geschreven blogpost. Als ik echt zou moeten kiezen dan kies is toch voor foto's, privé-updates en reisdocumenten.

    Keep up the good work!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hi Annemerel!
    Ik ben een aantal jaar geleden, toen je nog op de middelbare school zat, je blog gaan volgen, omdat het net was of je stiekem leest in andermans dagboek of een dagje bij iemand mee kon gluren in zijn leven. Eigenlijk schandalig dat ik als bijna afgestudeerd WO'er nog steeds smul van een soort van GTST-taferelen (oke, dat is een beetje aangedikt). Voor recepten en outfits zijn genoeg sites. Een blog spreekt me aan als ik het idee heb dat de persoon erachter iemand is die iets te melden heeft en volgens mij ben jij dat. Keep on blogging :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hi! Ik volg je ook al best lang, maar sinds een tijdje merkte ik dat je veel vaker schreef en sindsdien check ik je blog dagelijks!
    Ik vind eigenlijk alles wel leuk om te lezen, maar over mode, boeken, films & prive vind ik het leukst! Iemand zei bij de comments iets over je "januari project" en dat vond ik ook superleuk om te lezen!
    Veel succes nog met je blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik vind juist de variatie van verschillende blogs heel erg leuk om te lezen! Dus blijf vooral zo doorgaan :)
    Maar wat ik toch wel het leukste vind om te lezen zijn je persoonlijke verhalen (met foto's!) en blogs over je toekomst (baan, uit huis gaan)! Maar nogmaals, de combinatie maakt je blog juist zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Misschien is het goed om meer van één ding te doen en daar meer op in te gaan? Beter, dieper, meer uitzoeken?

    Hoewel de afwisseling ook leuk is natuurlijk - dat doe ik ook met mijn blog. Zo trek je wel een groter publiek, maar, wat ik al zei, misschien kan het daardoor nooit diepgaander worden. Mocht je dat willen natuurlijk.

    Laatste tijd vraag ik me persoonlijk in ieder geval af hoe het persoonlijk met jou gaat. Met je vriendje en je huizenjacht en je studie/werk plannen. Je schrijft niet veel over je freelance werk. Wat zijn je ambities?

    Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik volg je weblog al zeker een jaar of 5, als het niet langer is. Het allerleukste om te lezen vind ik toch wel de persoonlijke verhalen, maar ik vind het bovenal belangrijk dat je gewoon lekker vaak update (waar je goed mee bezig bent de afgelopen tijd). Blogs over eten kan ik ook wel waarderen. Het filmpje wat je laatst postte vond ik overigens ook erg leuk. Ik denk dat het toch het 'Big Brother'-principe is wat het leuk maakt om je blog te lezen: het idee dat je een kijkje kan nemen in iemands leven. Daarnaast zou ik het ook heel leuk vinden als je een keer een foto van je vriendje zou posten, daar ben ik echt nieuwsgierig naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Priveverhalen vind ik erg leuk! Je blog is sowieso top, lekker persoonlijk en varierend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ook ik vind je blog nu al erg leuk zoals hij is! Zou zeggen ga zo door ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Leuke baktips, zoals die lekkere pancakes. Wat over je verleden van bloggen. Hoe je site er toen uit zag enzo.
    En over je priveleven vind ik ook altijd erg leuk!
    Eigenlijk is het leuk zoals het is :)

    BeantwoordenVerwijderen