vrijdag 29 oktober 2010

Week 4

Photobucket

Deze week heb ik me vrij weinig van mijn goede voornemens aangetrokken, einde van de maand he, geen excuus maar helaas wel de waarheid.

Mijn grootste fout maakte ik toen ik naar de stad ging om een boek te kopen en uiteindelijk met een boek en een jurkje huiswaarts te keren. Een jurkje ja, mijn vijfde deze maand, terwijl ik hooguit twee kledingstukken mocht kopen (drie van die jurkjes waren dan wel in september al besteld, maar die betaalde en kreeg ik toch echt pas in oktober).

Ook voelde ik me bijna de hele week een slappe vaatdoek inclusief wandelende neus, traanogen, buikkrampjes en vlagen van misselijkheid. Ik heb slechts 50 kilometer gefietst op de hometrainer en heb mijn hardloopschoenen niet eens aangeraakt. Hoe ga ik dat in godsnaam deze laatste dagen van oktober nog goed maken? Niet.

Ik werkte 41 uur bij Elzenduin, dat is voor mij echt alsof ik gewoon niet gewerkt heb. Verder deed ik wel erg veel freelance/stage-achtig werk. Zo beschreef ik 10 miljoen producten voor de website van de Vegetarische Slager, zocht ik negen super winkelverkopers bij elkaar en vroeg ik hen de hemden van het lijf voor een productie in Linda (het gaat alleen nog maar om een voorselectie hoor, dus weinig echt schrijfwerk) en typte ik een band met een interview van vier uur (!) letterlijk uit.

Ik keek alle overige afleveringen van Glee tot nu toe, keek de nieuwe afleveringen van The Vampire Diaries, Gossip Girl en Hellcats. Ik las Lauren Conrad's Style boek en keek de laatste twee afleveringen van Sex and the City, An American Girl in Paris Part I & II (met franse ondertiteling!).

Ik at voor 10000 calorieën aan kruidnootjes, ontbeet drie keer bij elzenduin met cruchly, biologische yoghurt, croissants, zacht gekookte eitjes, groente thee en verse jus d'orange. Ik maakte voor het eerst zelf vegetarisch 'vlees' van de vegetarische slager klaar (lekker!) en at drie lupinegebakjes die we even daarvoor aan Kroonprinses Victoria van Zweden hadden uitgereikt.

Hoewel ik me deze weken velen momenten erg nutteloos heb gevoeld met m'n snothoofd, sta ik nu toch wel weer een beetje verbaasd over de hoeveelheid die ik eigenlijk heb uitgevoerd. We gaan nog eventjes door, zondag finale!

Liefs,

11 opmerkingen:

  1. Nutteloos? Het klinkt als een hartstikke volle week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wou al zeggen, noem je dat niets doen.. Hoe krijg je het voor mekaar in een week ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allemachtig, wat een week! Ik vind het al druk genoeg klinken hoor, haha. Daar is mijn tentamenweek niets bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O my god, ik dacht dat dit een maandoverzicht was. Oké, jij doet ECHT veel. Knap kind!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Krijg je nog wel een beetje rust, haha?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een drukte, jij bent totaal niet nutteloos!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke nuttige dingen allemaal en als je hard werkt mag een extra jurkje heus wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik snap écht niet hoe jij het voor elkaar krijgt om altijd zóveel te werken en dan nog zoveel energie voor andere dingen over te hebben. Doe je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jemig Annemerel, wat ben jij toch altijd druk bezig. Maar wel heerlijk om te lezen, je bent zo enthousiast en dat werkt inspirerend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat klinkt als druk druk druk! Goeie motivatie voor mij om er volgende week ook weer vol tegen aan te gaan, want dan is voor mij de vakantie helaas weer afgelopen :(

    BeantwoordenVerwijderen