vrijdag 22 oktober 2010

Week 3

Oh oh, deze week liep ik maar 1 keer hard en dat waren slechts 5 kilometer. Het was zo'n drama dat ik halverwege in de duinen mijn ontbijt verloor en ik heb de rest van de dag in bed gespendeerd, met slechts een paar uitstapjes naar het toilet. Uhh ja heerlijk begin van een blogpost, I'm sorry, maar er is niks smeriger dan de waarheid.

Gelukkig maakte ik het wel goed op de hometrainer, waarop ik 75 kilometer heb gefietst en in totaal zo'n 1650 calorieën mee heb verloren. Maar het allerleukste van deze sportieve avontuurtjes? De afleveringen Glee die ik ondertussen keek.

Seizoen 1 van Glee is bijna klaar en ja dat betekent inderdaad dat ik iets meer dan 1 aflevering per dag heb gezien. Maar zondag was ik vrij en toen lag ik zo heerlijk in bed met m'n laptop 's ochtends en dinsdag was ik ziek en ik moest toch wat doen om de pijn te verzachten?!

Verder las ik deze week nog een boek (Suger & Spice van Lauren Conrad), lunchte ik zondagmiddag bij het Hilton Hotel in Den Haag, schreef ik (maar) vier blogs, schreef ik een blog voor I Love Beauty News, werkte ik aan de website van de Vegetarische Slager, verstuurde ik een super spannende open-stage-sollicitatiebrief en werkte ik 45 uur bij Elzenduin.

Ik boekte een hotel in Parijs, gaf in gedachten mijn complete spaarrekening uit bij Colette, Chanel, Isabel Marant en Laduree (en herhaalde dat nog zo'n 10x) en heb inmiddels een lijst met dingen die ik wil zien, eten en kopen aangelegd waarmee ik zo'n vier maanden in Parijs mee kan vermaken (in plaats van vier dagen)

I'll keep you posted :)

Liefs,

8 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch een druk kind! Maar ondanks je ziek zijn, heb je wel heul veul goede dingen gedaan zeg. En ookal ga ik bijna op reis, een tripje naar Parijs weet mij altijd jaloers te maken. Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n drukke week. Parijs is geweldig, I'm sure you'll love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeeeeeeeeeej Parijs! Wanneer? Met je vriend? En je moet niet vergeten dat je 45 uur weer hebt gewerkt deze week, dat is niet niets hoor!

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je een leuk, klein, echt frans restaurantje zoekt: Chez Toinette.. Ligt in Montmartre halverwede de "berg". Super lekker eten, heel vriendelijk personeel en heerlijke wijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een ding moet je sowiezo doen en dat is de Eiffeltoren beklimmen!! Hoef je je gelijk ook niet meer druk te maken over alle franse kaasjes, wijnen en croissantjes die je eet en het uitzicht is prachtig. Ik zou rond een uur of 6 gaan als het net donker begint te worden en alle lichtjes aangaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar hey, 5km blijft 5km. :) daarbij: het gaat er toch om dat je plezier beleeft aan het lopen, niet hoe snel/veel/ver het is? Dat geldt iig wel voor mij (anders verlies ik ook mijn motivatie).

    Anyways, geniet van je Parijs-dagen. Als ik je er zo over hoor schrijven, wil ik ook! Wachten op je foto's dan maar. ;)

    BeantwoordenVerwijderen