donderdag 30 september 2010

Things that make me happy on rainy days like this..

Photobucket

- Een grote pot thee voor mijn neus en mijn blondmok met heerlijke geurende witte thee in mijn handen. Oh en rijpe peren, zo heerlijk zoet, zo heerlijk herfst.

- Het feit dat ik het huis niet hoef te verlaten als ik daar vandaag geen zin heb, maar me vandaag stoer genoeg voel om de regen te trotseren, vrijwillig.

- Alejandro van Lady Gage en andere nummers die me doen denken aan de zomer.

- Al acht (bijna negen!) dingen verkocht in mijn shop en zojuist weer acht nieuwe dingen toegevoegd!

- Het stuk over designermode voor kinderen waar ik de eerste versie voor schreef in juli, geprint zien staan in de Flair Mama.

- De bestellingen die ik geplaatst heb bij ASOS & H&M, die bij elkaar net zoveel kostten als het geld dat ik heb verdiend met mijn shopje en die weliswaar ook niet meehelpen de hoeveelheid kleding die ik heb te verkleinen, maar ach.. ik kan het altijd nog terugsturen.

- De Gossip Girl aflevering van deze week schaamteloos voor de derde keer deze week bekijken.

- Tussendoor heus wel nuttige dingen doen zoals mijn kamer opruimen en heel veel schrijven.

- Ook al was veertien uur slapen misschien wel wat veel, in ruil daarvoor nu wel heel erg uitgerust zijn.

- Het feit dat ik net toch eventjes een half uur heb hardgelopen, in de regen. I'm one proud mama.

Liefs,

11 opmerkingen:

  1. Leuke mok! En lekker als je zo actief bezig bent.

    Succes met de verkoop!

    Groetjes, Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow. Hardlopen. In de regen. Ik doe het je niet na :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blond mok = cool!! We want too! :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook net een halfuur hardgelopen in de regen...:) Ik verpest het nu weer door chocoladepepernoten te eten...=D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag laatst ook al dat veel aan het schrijven bent. Wat schrijf je zoal?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wist niet dat jij een shop had (dacht ik), wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel respect voor hardlopen met dit zeikweer <3 En de GG aflevering was weer steengoed deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Linda gewoon voor mezelf, blogs die ik in plan voor de dagen dat ik het te druk heb om te schrijven en nu een stuk voor Cosmo

    BeantwoordenVerwijderen