maandag 20 september 2010

Shop Annemerel's Closet

Photobucket

I proudly announce.. mijn eerste mini-winkeltje. Mijn kledingkast puilt uit, mijn kledingrek dat ik vorig jaar alleen kocht uit nood (ik zou heus wel weg gaan gooien) stort wekelijks van ellende in elkaar en toch blijf ik kopen. Tijd om te gaan verkopen dus, want weggooien vind ik zonde en Afrika heeft niets aan mijn Little Black Dresses en 12 centimeter hoge hakken, toch?

Feel like shopping? Klik hier en sla http://shop.annemerel.com op in je favorieten! Verwacht komende weken nog heel veel meer items!

Liefs,

Oja, over Afrika gesproken, 10% van de opbrengst zal ik aan STOP AIDS NOW! doneren.

14 opmerkingen:

  1. Echt zo'n ontzettend leuk idee en wat een mooie kleding! Helaas is het niet mijn maat. Succes met de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingetjes! Helaas voor mij allemaal ook te klein vrees ik. Succes!

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij hebt mijn maat en zelfs mijn schoenmaat jaaa ik ben blij nu haha nog even wachten op stufi haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen! Helaas ben ik geen S-je :( En leuk dat je ook nog een deel van de opbrengst doneert!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woow heel leuk. Ik heb geen maat S/34 een ook niet jou schoenmaatmaar ik zal het doorgeven aan vriendinnen want die zullen dan vast en zeker van je kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, erg leuk! Ik vind je kledingstijl echt fabulous, dus ik heb al een bestelling geplaatst ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aah superleuk! Ik ga meteen even kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een goed idee! En wat een leuke kleding! Helaas is het mijn maat niet haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helaas heb ik geen maatje S, maar ontzettend leuk dat je het doet! En lief dat je ook wat doneert aan stop aids now!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee! Leuke kleding verkoop je.

    BeantwoordenVerwijderen