dinsdag 14 september 2010

myPhone

Photobucket

Eindelijk is 'ie van mij! Niet de iPhone die ik in eerste instantie wilde, ik wilde wit, maar dat maakt nu eventjes niet uit. Ik moest hem gewoon NU hebben en kon echt niet nog een paar maanden op een witte wachten. En zoals mijn moeder al zei, Annemerel tegen de tijd dat die witte in de winkel ligt is deze al lang weer in jouw handen gesneuveld, dus doe nou maar gewoon.

Van je familie moet je het hebben.

Ik ben er blij mee. Hij is drie keer sneller dan mijn vorige telefoon (hier heb ik wetenschappelijk onderzoek naar gedaan, geloof me), de camera is beter, ik kan eindelijk weer nieuwe liedjes en applicaties kwijt (heb nu 32gb) en het is gewoon weer lekker een nieuw ding en dat is leuk. 

Ik kan me serieus niet eens meer voorstellen dat ik ooit een andere telefoon boven een iPhone zou verkiezen..

Liefs,
Annemerel

30 opmerkingen:

  1. Ik begrijp je, bij mij sloeg de paniek ook toe toen mijn fijne telefoon werd gejat een aantal weken geleden...

    Yet, I'm still alive. Ook met het crappy toestel dat ik nu heb. :/ Dus ja, het is mogelijk.. toch; mooi dingetje <3.

    (het is meer dat ik mezelf de gedachte niet toesta dat er een MOGELIJKHEID is dat ik de aanschaf van een iPhone overweeg..iets met zelfprotectie en onderdrukking van jaloezie)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil er ook één!! Maar jammergenoeg net ietsje te duur..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik was er eerst niet zo van onder de indruk, lelijk zo vierkant enzo, maar sinds ik m bij een rviendin van me heb gezien en zelf heb vastgehouden en gebruikt ben ik om. IK WIL M OOK! nog een half jaartje, iets meer, en dan mag ik ook een nieuwe (witte idd!) is maar goed ook want als ik naar australie ga kan ik beter deze oude meenemen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congrats :) Ik ben eigenlijk helemaal geen fan van iPhone. Ik was het altijd totdat ik er één kreeg. Ben heel benieuwd hoe de batterijduur van de iPhone 4 is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb nu een bb, maar zit te denken aan een iphone, niet dat mn bb niet goed werkt, al die leukere snufjes lijken me zo cool hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhh zeerrr jaloers! Wat een mooierd is het toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben van het andere kamp: Blackberry! Maar vind deze toch wel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Even een offtopic reactie: ik zag op twitter je vraag over het niet werken van je website. Bij mij doen de .net en .com sites het ook al enkele dagen niet, maar ik kan wel op annemerelcom.blogspot.com, vreemd hè? Ik gebruik trouwens Firefox.

    Ontopic: veel plezier met je nieuwe telefoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De witte in de winkel 'licht' ?

    kleine foutje :) Leuke telefoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Once you go iPhone, you never go back ~3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vond 'm eerst echt lelijk zo vierkant enzo, maar hoe vaker ik 'm zie hoe mooier ik 'm vind maar heb nog maar net een paar maanden de iPhone 3gs :p dus moet nog even (lang) wachten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ken die dingen totaal niet (naja, ik weet wat het is, maar heb er nog nooit een aangeraakt), dus een oordeel kan ik er niet over geven ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er mooi uit en veel plezier.
    Enne, moet je nu ook 3 keer sneller praten tijdens het telefoneren nu deze zo snel is ;-).
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Licht? ;-)
    Mooi ding! Ben zelf ook meer van de BB, maar deze ziet er ook wel heeeeel aantrekkelijk uit. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Woehoe! :D En nu moet je als een dolle de gadget "super 7" downloaden (of hoe dat gaat op zo'n I-ding).. Mijn huisgenoten, ook allen groot fan van de iPhone hebben dat spel er allemaal opzitten & het is fantastisch :D Je raakt zeker verslaafd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. In tegenstelling tot een aantal anderen hier, heb ik de 3gs nooit iets aan gevonden (dus ik koos voor een BB) maar was ik meteen verliefd toen ik de 4 zag. Veel mooier! Ik vind de abbo's alleen zo duur.. Gelukkig heb ik nog een klein half jaar om er over na te denken. En wie weet wat voor telefoons er tegen die tijd weer op de markt verschenen zijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oke jij hebt me om, ik wil em ooooook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi is ie hé! Ik heb hem nu een paar weken en kan absoluut niet meer zonder. Vind het design van deze ook veel mooier dan die van de derde generatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mmm I'm a Bb user... but I'm thinking about change for Iphone too!







    LA

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ziet er mooi uit ik moet nog 4 weken wachten :( . ik heb dan wel de 3GS besteld

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oeeeh, nice!! Het is dat mijn abo nog 1,5 jaar duurt, anders nam ik er ook een! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zolang mijn 3G het blijft doen, hou ik mijn 3G. Voor nu doet hij het nog prima, afgezien van een paar vastlopers, maar ach, dat deed ie op dag 2 dat ik hem had, al. (en een detail: mijn abo loopt tot en met mei 2011)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Maar is dat abonnement wat bij deze telefoon hoort, niet gigantisch hoog/duur?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Als ik volgend jaar een niet abo moet dan wil ik ook een iphone! Als die te betalen is natuurlijk ;). Hij is wel echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind de 3 veel mooier qua design, maar deze is wel sneller ;) Ik had vorig jaar een witte 3G, maar heb 'm in de bieb laten liggen... Toen ik erachter kwam, was -ie gestolen :( Kon gelukkig van iemand een iPhone 2 overnemen, maar die is erg traag. Dikke vette pech dus! Maarre, ik wil net als jij nooit meer iets anders dan een iPhone!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik heb nu 1,5 jaar de 3G, kan ECHT NIET MEER ZONDER! In april mag ik verlengen en ga zeker voor de iPhone 4! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen