zaterdag 7 augustus 2010

Italy Twentyten: Arriverderci

Photobucket

Photobucket

Afscheid nemen is niet een van mijn sterkste punten. Ook al weet ik dat ik naar Florence terug zal komen, ook al wilde ik graag weer in een normaal bed slapen, verlangde ik ook wel weer een beetje naar ongegeneerd lang internetten, sushi, mijn vriend en misschien zelf wel een klein beetje naar mijn werk, ik was toch een beetje verdrietig. Ik weet niet of het kwam door de autoreis van 19 uur, of de heimwee, waarschijnlijk was het een combinatie van beiden, maar de afgelopen dagen voelde ik me beroerd. Echt een wrak. Moe, lusteloos en bovenal met een flinke hamer in mijn hoofd.

Maar na twee dagen werken, een shoppingtripje naar Den Haag en heel veel knuffelen met mijn vriendje, gaat het nu weer bovennatuurlijk goed met mij. Nederland kan ook best leuk zijn.

3 opmerkingen:

  1. aargh daar ik heb ik altijd zon hekel aan, weggaan uit een stad waar het zo fijn was.
    Krijg er zon heimwee gevoel van, hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die laatste foto prachtig! Het is altijd weer even wennen als je terugkomt van zo'n prachtige vakantie in ons kikkerlandje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, ik kan ook zo'n gruwelijke hekel aan Nederland hebben als ik terug kom van een leuke reis. Dan is Nederland alleen maar koud, saai en nat; maar gelukkig gaat dat meestal na een dag of twee wel weer over ;).

    BeantwoordenVerwijderen