woensdag 26 mei 2010

Brownies & Raspberry candy


Koks willen dat ik een dikke kont krijg, ik zweer het je.. anders maak je dit toch niet? Een mix van brownies met frambozenschuimpjes.. Sinds ik weer veel aan het werk ben schiet het gezonde eetpatroon er toch iedere keer weer een beetje bij in en ik durf het bijna niet te zeggen, maar... ik heb al een paar weken mijn hardloopschoenen niet meer aangeraakt. Het wordt tijd dat ik klaar ben met m'n studie en de uurtjes die ik daar nu aan besteed kan inruilen voor wat meer sportiviteit.. zou me goed doen :) (denk ik zo maar eventjes..)

Liefs,
Annemerel

Follow my blog with bloglovin

19 opmerkingen:

  1. Oh goood, wat ziet dat er onwijs lekker uit zeg! Ik hoop dat het precies zo smaakte, als het eruit ziet. En kom op, nog even trekken aan je studie en dan heb je zeeën van tijd. :)
    p.s. vind het fijn dat je weer zoveel blogt! It makes my day!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeff dat ziet er wel echt goddelijk uit..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er echt heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er heerlijk uit!
    Ik vroeg mij af of je misschien mee deed met de Dam tot Dam loop in Amsterdam samen met de Glamour.. Er mogen namelijk 150 lezeressen meedoen tegen een gereduceerd tarief & je krijgt een gratis Nike hardloop shirt! Er zijn nu nog wat plaatsen vrij, omdat er een aantal hebben afgezegd! Op 5 juni as is er een trainings kickoff dag. Ik heb me ingeschreven, maar weet eigenlijk niet of ik wel in mijn eentje durf te gaan(A)!
    Je schrijft leuk:)!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @anoniem stuur me een mailtje, ik heb er ook over nagedacht maar wist ook niet of ik alleen wilde gaan..

    annemerel@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, heerlijk! Ik zou de verleiding ook niet kunnen weerstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. aaaaa waar kan je dat eten? x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooooh mijn god, wat ziet dat er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hmm lijkt me heerlijk! Maar denk als je dat allemaal op hebt je de rest van de dag vol zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeeh!! dat ziet er echt heerlijk uit!! Ga voor zaterdag, dinertje met vriendje en vrienden cheesecake maken.. ook zo lekker! Wat schrijf je leuk trouwens!! Heel veel succes met je scriptiee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mmmmh, heerlijk! Wat een grappige frambozensnoepjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah zo ongezond maar aaaaaah, het water loopt me ... Ah nee, ik moet gezond blijven doen nu ik net 2 kilo afgevallen ben! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. That looks AMAZING. =| I'm stunned by how delicious that looks.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wauw :). Daar heb je niet toevallig een recept van?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. It's difficult to find knowledgeable people about this subject, however, you sound like you know what you're talking about!
    Thanks

    my web blog :: compare car insurance e

    BeantwoordenVerwijderen