dinsdag 17 mei 2011

SHOPPING: Sunglasses

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Ik stond met drie tassen in mijn hand, m'n Carrera zonnebril op m'n hoofd (ook al scheen de zon niet), ik stond op één been te balanceren omdat ik nog iets uit de auto moest halen en bukken. Mijn bril viel van m'n hoofd en ik verloor m'n evenwicht, mijn andere been raakte de grond en krak, m'n zonnebril in heel veel stukjes. Zelfs het montuur is gruwelijk gebroken. Onoperabel noemen ze dat.

Om de pijn te verzachten en niet meteen in een paniekaanval uit te barsten beloofde ik mezelf vanmiddag gelijk een nieuwe zonnebril te mogen kopen. Iets wat ik eigenlijk al maanden wil doen, maar waar nu wel een goed excuus voor is.

Onze opticien in het dorp is de beste en laat mij gewoon drie modelletjes op zicht meenemen, omdat ik nu eenmaal niet kan kiezen zonder mama's mening en... ik vraag me ook eigenlijk wel ernstig af, wat vinden jullie nu het leukste staan?

De klassieke aviators van Ray Ban, het hippe modelletje van Prada of de Wayfarer van Ray Ban? Ik probeer al een tijdje de voor en nadelen tegen elkaar af te wegen, zo kunnen de Prada en de Wayfarer in m'n haar gedragen worden, iets wat ik toch wel fijn vind. De aviators zijn zo klassiek dat ik ze over 20 jaar nog kan dragen (als 'ie met mijn onhandigheid dan nog leeft!)

Welke ik het leukste vind staan? Ik heb ze nu zo vaak gezien dat ik het echt niet meer weet. Wat vinden jullie? Jullie mogen nog tot kwart voor drie vanmiddag je mening geven, dan moet ik mijn beslissing maken en dan hoor ik liever niet meer dat je de Wayfarer leuker vind als ik de Aviator gekozen heb want dan ga ik WEER twijfelen ;-). Haha nee hoor, zo desperate ben ik nu weer ook niet!

(Ik kom er trouwens net achter dat dit niet de officiele Wayfarer is, hij is net iets anders.. maar hij staat wel leuk, toch.. dus maakt dat uit? Niet echt volgens mij.)


Conclusie: Ik ben in de auto gesprongen en veel te hard naar winkelcentrum in de buurt gereden, de echte Wayfarer gehaald and it is mine!!!!!

Photobucket

Super bedankt voor al jullie lieve reacties!!!!!

Liefs,
Annemerel
Follow my blog with bloglovin

49 opmerkingen:

  1. de laatste vind ik je mooi staan! is dat de wayfayer folding in het zwart? ik vind hem misschien in een bruine kleur ook mooi bij je staan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de 1e en 3e leuk bij je staan. (Zou persoonlijk voor de 3e kiezen)
    De 2e vind ik echt niet mooi zitten! (Sorry)
    Succes met kiezen straks ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind nummer drie veruit het leukste. Nummer twee zeker niet, nummer een draagt iedereen al.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De tweede staat je het beste! Die sluit heel erg mooi aan op je gezicht, zeg maar. De derde is ook niet mis! De eerste vind ik het minst mooi :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nummer 1 of 3! Sowieso niet 2.
    3 is wel echt leuk omdat niet iedereen die al heeft en je kan hem lekker in je haar doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nummer 2 vind ik ook echt niet mooi sorry. Ik zou voor nummer 3 gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nummer 3, anders nummer 1. 2 vind ik het minst mooi staan bij jouw gezichtsvorm :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wayfarer! Heb hem ook en ben er heel blij mee. Stevig montuurtje en inderdaad, handig dat 'ie ook in je haar goed blijft zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind eigenlijk alleen de laatste mooi. De eerste is een beetje oubollig en de 2e lijkt ook te groot voor je gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vind de derde het leukst! De eerste is ook leuk, eigenlijk altijd goed dus zou ook geen verkeerde keus zijn. De tweede vind ik niet mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De derde! For sure! (And you look fabulous, as always.)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die laatste! "Wayfarer"

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 2e echt niet doen! ik vind de eerste het leukst, maar de 3e is ook prima ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zou voor de derde gaan! Staat je super goed en misschien is hij in een andere kleur dan zwart ook leuk?
    De tweede zit bijna in je gezicht en dat is jammer, en de eerst zie je al in heel nederland.
    Succes met je keuze;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Met de derde komt je gezicht het mooiste uit! Nummer drie dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind de derde het leukst staan bij jou !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De derde vind ik als enige echt mooi staan. No. 1 staat je wel O.K. maar minder (en niet echt origineel) 2 vind ik niet mooi staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De derde is zeker weten mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Absoluut de eerste! De Wayfarer is wat te 'zwaar' voor jouw fijne gezicht en blonde haren, en de Prada staat iets te hoog op je gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik zou voor de eerste gaan, die vind ik het meest bij je passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. de eerste of derde! De 2e vind ik ook minder mooi bij je zitten. Denk dat ik de derde het mooist vind staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik sluit me aan bij de meeste reacties: de Wayfarer. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben misschien wel laat, maar luckily vond ik de derde idd het mooist! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Haha, toen ik nog aan het lezen was hoopte ik al dat je de Wayfarer ging kopen :) Goede keuze dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vond die Wayfarer die eigenlijk geen Wayfarer was veel mooier -_-'

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik las.. Ik dacht... Zeker de wayfarer... en ik scrolde en tadaaa: Je koos ook echt de wayfarer. Heel mooi... Laat de zon nu maar komen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Staat je goed! Leuk, een keer wat anders dan de standaard modellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik wilde de Wayfarer zeggen! Pilotenbril vind ik een beetje te standaard en met de massa meelopen. Carrera vind ik je, in tegenstelling tot je oude (rondere) niet echt leuk staan. Wayfarer staat je heel goed en is bovendien ook een klassieker!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Juiste beslissing! Staat heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. die derde is duidelijk de leukste van de drie! groot gelijk dat je die gekocht hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Thank GOD dat je de 2e niet gekozen hebt, er scheelt echt iets met dat model! Kan me niet inbeelden dat iemand dat kan hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. hij staat je mooi hoor! je hebt de juiste keuze gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Je hebt de goede keuze gemaakt, deze staat het mooist bij je gezicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Goeie keus! De tweede vind ik je echt niet staan, sorry. De eerste en de derde staan je allebei goed, dus goeie keus!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Haha! Ik lees nu net je blog en ik vond de wayfarer ook het leukste staan! goed gekozen dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Naja zeg! Ik had dus ook een Carrera. Tot iemand 'm zonder hoesje in z'n strandtas pleurde en ik 'm volledig bekrast terugkreeg :'(. Ik ben er een jaar na dato nog niet helemaal overheen.

    BeantwoordenVerwijderen