maandag 16 mei 2011

SHOPPING: In search of the perfect bikini

Photobucket
één van mijn favoriete bikini's in hoogtij dagen

Twee jaar geleden had ik een goed, ik kocht drie bikini's in nog geen twee weken tijd, alle drie bij de H&M, alle drie nog steeds favoriet. Maar de keerzijde van veel zon-uren? Je bikini's zijn binnen afzienbare tijd verteerd. Jammer, maar helaas.. de bikini's van twee jaar geleden, die ik toen voor nog geen twintig euro per stuk kocht, verkeren op dit moment in alles behalve de nieuwstaat die ze hadden in hun hoogtij dagen.

Dus ik ben sinds april 2010 op zoek naar vervanging voor mijn geliefde bikini's. Ik heb uren zwetend in het pashokje bij de Bijenkorf gestaan, ik heb meermalen mislukte bestellingen bij de H&M gehad, ik heb iedere bikini-afdeling van ieder (internationaal) warenhuis meermalen gezien, ik zoek online via de meest uiteenlopende websites, met als resultaat, niets.

Wat mijn probleem is? Ik heb nogal wat eisen.

Met m'n topje ben ik zo moeilijk nog niet, ja het moet een bandeau bikini zijn, want ik wil geen bandjes in m'n nek, maar daar houden de eisen ook wel een beetje op. Het broekje echter, is een ander verhaal. Het broekje mag niet te groot zijn, maar ook zeker niet te klein. Hij moet strak om m'n achterwerk heen zitten, maar mag in de taille niet te strak zijn, want hij mag m'n huid/vet op m'n rug niet omhoog duwen (grootste eis!!!). Het broekje mag van voor niet te hoog zijn, maar ook niet te laag want ik hoef geen Britney anno 2004 kruis.

En dan de kleur / het motief. Ik wil zo graag een bikini in Baywatch rood, maar zwart is ook prima hoor. Waar ik absoluut niet van hou? Suffe motiefjes of kleine bloemetjes, maar aangezien momenteel de nood nogal hoog is maakt dat me eigenlijk niet eens zo heel veel meer uit. Over drie weken ga ik op vakantie en dan wil ik een bikini. Nee dan wil ik geen bikini, dan moet ik een bikini.

Helpen jullie zoeken?

Liefs,

31 opmerkingen:

  1. Haha, ik wil ook graag een nieuwe bikini, zodat ik tijdens de zwangerschap toch minstend één keer kan gaan zwemmen. Maar een bikinitopje in maat F vinden is een hele klus. En ik wil geen 80 euro uitgeven voor de luttele 4 weken die ik nog moet :p dus het wordt nog eventjes wachten voor mij:p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Seafolly Padded Solid Twist Bandeau Bikini Top + Seafolly Mini Hipster Bikini Brief

    Te vinden op asos.com in het ROOD! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Opzich is een bikini in die kleur nog niet zo lastig te vinden, maar of hij goed zit weet je toch pas als je hem past. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De H&M heeft toch genoeg leuks? En bandeau is met zo'n touwtje om je nek vanuit het midden, wat jij aan hebt/bedoelt is volgens mij gewoon strapless ;)

    PS je had toch iets op je lijstje van Maison Scotch?

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. American Apparel!

    Alle broekjes zitten hemels :)
    Momenteel hebben ze er veel die hoog zitten, maar volgens mij ook nog wel een flink aantal die dat niet doen.. En aangezien vrijwel alle bikini's van dezelfde stof zijn en dezelfde kleuren hebben kan je heer mix 'n matchen

    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kreeg gisteren een folder van Hunkemoller met hele mooie modellen! Misschien is dat een idee?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bandeau is wel degelijk wat ze aan heeft. Daar kunnen bandjes aan zitten. Of niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb bij Hunkemoller de perfecte zwarte bandeaubikini gekocht :) Dus daar zou ik zeker eens kijken!
    (Voor een foto van de bikini kan je op mijn blog kijken :))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo'n bandeaubikini hangt overal wel toch? Alleen die eisen van jou, dat maakt het weer wat moeilijker, haha. Succes met je zoektocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Primark, daar heb ik ook een mooie kunnen kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind de bikini's van Protest erg goed zitten. Alleen weet ik niet of in de huidige collectie bandeaubikini's zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Door dit artikel ben ik even gaan zoeken voor mezelf en kwam per toeval misschien wel iets tegen wat jij zoekt(hoewel ik twijfel of het broekje niet te groot is...)
    http://www.wehkamp.nl/damesmode/badmode/bikini/beachwave-bandeaubikini/C21_1A4_A41_989372/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik snap alleen het begin niet? je hebt er toch laatst 3 gekocht, maar die zijn dus ook niet goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik ben ook nog op zoek. En wat ben jij op die foto bruin zeg, wow! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, that's what I was searching for, what a data! present here at this blog, thanks admin of this web site.

    Review my web blog: Power Wheels Battery Powered Kids Cars
    Also see my web page > Best Battery Powered Cars For Kids

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Havе you ever thought аbout adԁing a little bit mοre than ϳust your articlеѕ?
    I mean, what уou say іs fundamеntal and еverуthіng.
    Neνеrthelеss imagіne if you added some great visuals or viԁеos
    to give your ρosts morе, "pop"! Your contеnt is exсellеnt but wіth pics and videos,
    thiѕ wеbѕitе could definіtely be οne of the greаtest іn its niche.
    Fantastic blog!

    my homеpаgе ... do it yourself solar panel installation guide
    My page :: residential solar panels Roof

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi there to аll, the contеnts еxisting at this web pagе are actually amazing for people experience, well, keеp up the
    good woгκ fеllows.

    Mу web-sіtе :: emergency plumbers in birmingham

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ηеllo therе! Do уou knοω
    if they make any plugіns to protect agaіnst haсκers?

    Ӏ'm kinda paranoid about losing everything I'vе worked hard on.
    Any suggеstions?

    My page great deal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hello thеre, I found your wеbsіtе
    ѵia Google whіlѕt sеarching for a comparablе mattеr,
    youг ωeb sіte got hеre up, it
    appеаrs goоԁ. I've bookmarked it in my google bookmarks.
    Hello there, simply changed into aware of your weblog through Google, and found that it's truly informаtiѵe.

    I'm going to be careful for brussels. I'll bе grateful for thosе ωho prоcеed this in future.
    Α lot of other folκѕ will likely be bеnefіteԁ оut of youг wгiting.
    Cheеrs!

    Look at my blog post; constant ringing in my ears

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi thегe, afteг гeaԁing this awеsοme piece of ωriting i am аs
    well ԁelіghteԁ tο shаre mу knοwledge hеre ωith frіendѕ.


    my blog :: how to get bigger boobs naturally

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hеy there! This is my firѕt visit tο your blοg!
    We аre a сollection of volunteеrs and staгting a new projeсt in a сommunity іn
    the ѕame niche. Yοur blog pгovided uѕ valuаblе іnfoгmation to worκ on.
    You hаve ԁone a outѕtanding jоb!


    Hеre is my blog - 24 hour Plumber Solihull

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hmm іt seemѕ like your ωebsite ate my first comment (it ωаs extrеmelу long) so
    І guеss І'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoyіng your blog.
    I too аm an aspiring blog writer but I'm still new to everything. Do you have any tips and hints for novice blog writers? I'd rеally
    appгeciate it.

    Revіew mу web blοg; how to get bigger boobs naturally

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ηellо this iѕ kinԁa of off tοріс but I wаs wondering іf
    blogs use WYSIWYG edіtors or if уοu have to mаnuаlly codе wіth ΗTML.
    I'm starting a blog soon but have no coding skills so I wanted to get advice from someone with experience. Any help would be greatly appreciated!

    Also visit my blog post: birmingham colonic

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Firѕt off I would lіke to say suреrb blog!

    I had a quick question that I'd like to ask if you do not mind. I was curious to know how you center yourself and clear your mind before writing. I have had a hard time clearing my thoughts in getting my ideas out. I truly do take pleasure in writing however it just seems like the first 10 to 15 minutes tend to be lost just trying to figure out how to begin. Any ideas or tips? Appreciate it!

    Check out my web page ... online beginner guitar lessons

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Write moгe, thаts all I havе to ѕay.
    Literаlly, it ѕеems аs though you гelied on
    the vidеo to mаκe уour point.
    Үou clearly know what yοuге tаlking about, why waѕte youг іntelligеnce on just posting νіdеos to your weblog when уοu сould be giving
    us somеthing enlightening to read?

    Here iѕ my website; storage warehouse in solihull

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wіth hаvin ѕo muсh contеnt and articlеs do you ever run
    into any iѕsues of plagorism or сopyгight
    infringement? Мy site has a lot of completеly unique cоntent Ι've either written myself or outsourced but it appears a lot of it is popping it up all over the web without my permission. Do you know any ways to help protect against content from being ripped off? I'd cеrtainly
    аppreciаte it.

    Alѕo visit my ωеb blοg birmingham spa days

    BeantwoordenVerwijderen
  27. My pаrtnеr anԁ I stumbled οver herе сoming from a ԁiffeгent webѕitе and thought I might as well check things out.

    I like ωhat I see so now i аm following you.
    Look forwaгd to exploring youг web page again.



    My weblоg - 24 hr Plumber Solihull

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Мy ρartner and I stumbled over herе ԁiffеrent
    ωeb adԁresѕ and thought I might aѕ well
    check thingѕ out. I like what I see sο noω i'm following you. Look forward to checking out your web page repeatedly.

    Also visit my web-site - simple wood projects

    BeantwoordenVerwijderen
  29. I knoω thіs if off topic but Ӏ'm looking into starting my own weblog and was curious what all is needed to get setup? I'm aѕѕuming having
    a blog likе yοurs would cоѕt a prettу penny?

    I'm not very web savvy so I'm not 100% cеrtain. Any tiρs or aԁvice would be grеatly appгeciated.
    Apprеciate it

    my websіte Hypothyroidism Treatment for women

    BeantwoordenVerwijderen