zaterdag 14 mei 2011

LOVE: May I present to you... my birthdayPRESENTS!

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Ik hou van cadeautjes. Geven of krijgen, het geeft allebei voldoening, toch? Op een compleet verschillende manier. Maar eh, een mooie lach zien verschijnen op het gezicht van iemand die je lief is, tijdens het uitpakken van een door jou zorgvuldig uitgezocht cadeau, priceless! Goed, ik zal niet ontkennen dat ik toch ook wel heel erg leuk vind om zelf cadeautjes uit te pakken.

Dit jaar waren er eigenlijk geen verrassingen, het cadeautje van m'n vriend zocht ik bij Tiffany's uit op m'n verjaardag zelf, de tas van m'n zusje en m'n broertje wist ik niet, maar toen ik het tasje van de Bijenkorf zag wist ik het gelijk (wat iedereen heel bijzonder vond omdat ik het slechts één keer over de tas gehad had, weken geleden, en niet eens op een 'die wil ik hebben' manier, ik heb gewoon een zesde zintuig voor cadeaus raden). Het cadeau van m'n oma zocht ik ook uit op m'n verjaardag en de ring die ik van m'n ouders kreeg werd een week eerder in Berlijn uitgezocht.

Of cadeaus krijgen daardoor minder leuk wordt? Welnee! Ik krijg in ieder geval precies wat m'n hartje begeert. Goed, dat kwam er materialistischer uit dan bedoeld, maar jullie begrijpen m'n punt toch?

Wat jullie nu precies op die foto's zien? Het eerste cadeautje is het parelarmbandje van Tiffany's van m'n vriend. Vorig jaar kreeg ik de drie zilveren armbandjes, dit jaar koos ik voor het bijpassende parelarmbandje. Lang heb ik getwijfeld tussen een bijpassende ketting en dit armbandje, totdat m'n vriend zei.. ja die ketting draag je niet iedere dag, ik geef je liever iets wat je gewoon iedere dag draagt. Nou toen was de keuze snel gemaakt natuurlijk (waarom zei hij dat geen half uur eerder? Waarschijnlijk gunde hij mij m'n momentje in Tiffany's gewoon heel erg!)

Het tweede cadeautje is een luchtje wat ik van m'n oma's geld gekocht heb. Van Ladurée, van de macarons inderdaad. Het is eigenlijk een luchtje voor in huis maar ik vind dat je het ook gewoon op je kleding kunt spuiten, zolang je maar niet meer dan twee pufjes neemt, dan ga je namelijk de rest van de dag als wandelende parfumstok door het leven.

De tas is van de Bijenkorf en kreeg ik van Roos en Felix. In eerste instantie dacht ik, super leuke strandtas. Maar vanmiddag nam ik hem mee toen ik naar de fruithal ging en toen kwam 'ie toch eigenlijk ook wel heel erg goed van pas. Hij is echt groot! Strand/Boodschappentas dus! Ik zeg, deze zal van de zomer VEEL aan m'n arm bungelen.

En ten slotte de Arty ring van Yves Saint Laurent van m'n ouders. We liepen op de Kurfurstendamm in Berlijn langs Yves Saint Laurent en ik zei, ik wil naar binnen, ik heb een ring gezien en ik wil kijken of ze hem hebben. En ja hoor, ze hadden hem, en nog goedkoper dan dat ik dacht ook! Ik paste hem eerst met blauwe stenen, maar dat was toch niet zo praktisch, toen ik de witte om m'n vinger deed was 'ie gelijk helemaal van mij. Hij is werkelijk waar prachtig. Ik kan niet stoppen met staren naar m'n handen..

Zo en nu mag ik gaan sparen, want volgende maand is m'n vriend jarig en dan moet ik natuurlijk een minstens zo leuk cadeau voor hem hebben. Gelukkig zijn mijn ouders, broertje, zusje en oma in 2012 pas weer jarig, hoef ik me daar in ieder geval geen zorgen over te maken ;-)

Liefs,

22 opmerkingen:

  1. Wat ben jij leuk verwend geweest :)! Maar dat mag wel eens! Je kan er enkel maar bij genieten he. Zo'n fijne cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt superleuke cadeautjes! Enjoy it! Maar dat zal geen probleem zijn he :p

    x Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke cadeautjes! Vind de armbandjes echt geweldig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kadootjes meis <3 Die tas is echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige cadeautjes, ik hou van je Tiffany's armbandjes! Van mijn oma's erfenis (+/- 200 euro) wil ik graag ook iets van Tiffany's kopen, ze hield ook wel van chique dingen en het is iets tijdloos.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een geweldige cadeautjes gehad! Tijdloos en duurzaam!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie cadeaus! Ik grijp nog even de kans om je te feliciteren, heb het helemaal gemist :) Dus bij deze, ik wens je een mooi 23e levensjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, super mooie cadeau's! Vooral die ring zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk! Maar nu vraag ik me toch af.. wat zat er in de blue blood tas? haha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh gaaf zeg, vind alles heel mooi wat je hebt gekregen! Vooral die ring, die staat je echt goed, en je hebt ook supermooie nagels & nagellak!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie cadeaus, en een prachtige ring! Je hebt een duurdere smaak dan mij, maar wel één met veel stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige dingen heb je gekregen! Je bent goed verwend :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie cadeautjes!
    En beter cadeaus die je zelf gekozen hebt, en waar je super blij mee bent;
    dan allemaal kleine prulletjes bij elkaar, waar je echt niks aan hebt.

    Vooral dat armbandje is super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind al je cadeautjes super mooi zeg. Die ring... daar ben ik helemaal weg van!!! Wat staat die mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een gave cadeautjes heb je gehad.. Ik hoop volgende week wanneer ik mijn verjaardag vier net zulke leuke dingen te krijgen.. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. DIE RING! Zo mooi :) Je andere cadeaus ook overigens!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige cadeaus! Die ring staat je prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die ring is erg mooi! En nog gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen